Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Samiraa ik ben nu nog 1.69 ben door de jaren wel gekrompen ik was altijd 1.72
Vandaar dat ik voor mij 80 kilo een mooi gewicht vind,dat ideaal beeld hoeft voor mij niet meer,als ik maat 42 heb zou mooi zijn,heb nu weer 44 is ook een mooie maat vind ik,maar mijn BMI is nog te hoog vandaar dat er nog wat af moet snap je!!
Toen ik zag wat jou gewicht was dacht ik gelijk,ik wou dat ik dat woog,maar net wat je zegt de lengte is dan een verschil
Maar je bent goed bezig,dus dat komt wel goed!!
Ik moet maandag weer naar de consulente,ben benieuwd of er dan meer af is dan een pond,heb tot nu toe vanaf afgelopen maandag niet gezondigd dus we zullen het zien
Fijn weekend gewenst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
dank je wel Deeltje
Fijn weekend ook voor jou

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 22:26    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik lees nog steeds met jullie mee, en hoop op een of andere manier de motivatie weer terug te krijgen. Ik heb online een aantal producten weightcare besteld en ga hier mee aan de slag. Ik ga hiermee op dezelfde manier aan de slag als met straightaway. 2-3 keer daags een vervangende maaltijd, een stuk fruit overdag. Maaltijden aanvullen met sla of andere vorm van rauwkost en 's avonds een lichte maaltijd.
Vanochtend ook onder mn schuildeken vandaan gekomen en toch maar eens de confrontatie op de weeg aan gegaan. Het viel me enigszins mee. Wel een plus maar niet zo'n grote als ik had verwacht.

Deeltje, als je weet dat je goed bezig bent geweest dan heb je maandag een mooie score op de schaal. het weekend niet zondigen dan heb je een goede week achter de rug en zal het je maandag gaan lonen.

Samiraa veel succes toegewenst.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank je wel Pien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 15:52    

Reageer met quote
Zo, dit helpt. Heel verhaal getypt, 1 verkeerde knop en ik kan weer helemaal opnieuw beginnen.
Deeltje, hoe gaat het met je? Al bij de consulent geweest? Je zult vast goed zijn afgevallen na zo'n goede week.

Samiraa, jij vandaag ook wegen toch? ben je goed afgevallen? Je staat nog niet in het schema hierboven, dus ik kan het niet terugzien.
Ik zelf sta ook niet meer in het schema maar ik heb me eruit laten zetten een paar weken terug. Was toen echt niet bezig met maaltijdvervangers, alleen maar bezig met hoe kom ik de dag door en hoe blijf ik van het verkeerde eten af. Momenteel gaat het redelijk goed niet veel snaaidrang en ook het water drinken gaat goed. Nu zaterdag nog een mooi groen vakje scoren dan ben ik helemaal tevreden. Ik ga lekker bezig met Weight Care maar wel op mijn eigen manier. En het maakt ook verschil dat we nu lekker mooi weer hebben.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 11:28    

Reageer met quote
Ik zie dat mijn aanmelding bij deze Sprint niet echt positief is voor het totaal aantal afgevallen kilo's. Ik hoop snel die rode vakjes goed te maken en mijn eigen gewicht ook weer in het groen te krijgen. Ik ga ervoor. Ik hoop aan het einde van deze Sprint toch weer onder de 120 te zitten.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 11:30    

Reageer met quote
Hoi Pien Bye (Nederlands=Dag)
Ik kom net bij de consulente weg,en er was 1,6 kilo af ik ben dus beloond Lachen
Morgen begin ik met mijn tussen week, smullen
Maar wat goed van je Pien dat je er weer voor gaat,de aanhouder wint!!
Ik moet nu over twee weken weer naar haar toe,i.v.b met vakantie,ik kon wel naar een ander maar dat vind ik niet nodig,maar ga me thuis niet wegen,dus zal volgende week het zelfde gewicht als nu invoeren,
Succes meid je kunt het Yes! (nederlands= Hi (Nederlands=Hallo)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 12:43    

Reageer met quote
En onder de 90!!! Toppie ?. Succes het gaat je lukken om over twee weken weer te knallen. Je bent mooi op weg naar je streven.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 13:10    

Reageer met quote
Dankjewel Pien Erg blij
Laten we het hopen,ik zie alleen tegen de eet week op,ik weet uit ervaring dat ik in die week niet tot weinig afval,maar daarna heb ik nog een week dat ik weer naar haar heen moet dus we zullen het zien,maar het gaat de goede kant op!!
Pien ik las net in de andere sprint dat het goed,met je gaat daar ben ik zo blij om want ik weet als geen ander wat het is om niet lekker in je vel te zitten,als we ons positief voelen,gaat het ook allemaal zoveel beter Erg blij
HEEL VEEL SUCCES!! Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 14:20    

Reageer met quote
Ik voel nu geen druk, mocht het een dag niet "goed" gaan dan is het maar zo en zie ik de volgende dag wel weer. Bij SA voelde ik meteen de druk van falen voor mijn weegmoment. En daarnaast had ik ook best wel last van mn luchtwegen, waardoor het me niet lukte om te focussen.
Ik ben benieuwd hoe het me nu afgaat. Ben nog niet zo lang weer bezig dus maar even zien.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 18:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10