Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Schaam Schaam Ik ben zo dom geweest om met passen te zondigen,ik vond op dat moment dat ik dat wel verdiend had Rollende ogen hoe stom,het stemmetje in mijn hoofd was op dat moment sterker dan ik Schaam Schaam nu natuurlijk enorme spijt,heb gisteren ook twee producten maar niet genomen,gelukkig hoef ik maandag pas weer naar mijn consulente,hoop dat dat schade dan nog meevalt!!
Maar dit mag natuurlijk niet meer gebeuren,want dan komt het niet goed,ik voel me ook gelijk kilo,s zwaarder Verward
vanaf vandaag er weer vol tegenaan!!
Zijn jullie de paasdagen goed doorgekomen?
Fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 8:13    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Deeltje zit je weer goed in het gareel?
Ik heb ooit van iemand te horen gekregen, toen ik gezondigd had, dat ik me moest bedenken dat we bijv. honden ook belonen met wat lekkers (hondenkoekje). Dus dat dat was wat ik feitelijk deed; mezelf belonen voor goed gedrag. En dat dit op zich prima was maar dat dit ook heel goed met een bosje bloemen kan. Vond ik wel een doordenker.

Als je ergens ongelofelijk veel trek in hebt, het bijna een obsessie wordt, neem het dan! Geniet er met volle teugen van en voel je niet schuldig.
Maar als je jezelf wilt belonen omdat je tevreden bent over de prestatie die je verricht hebt, dan kan dat op heel veel andere manieren dan met 'zondig eten'.
Misschien heb je iets aan deze overweging?

Oh, en om je vraag te beantwoorden, ik heb niets gegeten dat ik niet mocht.

Laatst aangepast door sjanie71 op do 05 apr 2018 20:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 19:43    

Reageer met quote
Sjanie dat is een goeie van dat hondenkoekje Lachen
Dat zit natuurlijk gewoon tussen mijn oren dat ik dan denk dat ik het verdiend heb,maar ik dacht gewoon constant aan lekker eten,
maar ik wil dat gewoon niet meer doen,want daar zijn de producten te duur voor,en waarschijnlijk een verloren week,ik had deze week mijn tussen week,maar ben dinsdag daar mee gestopt,niet de bedoeling,mijn consulente zal er ook niet blij mee zijn denk ik Rollende ogen
Maar het gaat weer goed,heb weer een vieze smaak in mijn mond(katose) ik moet maandag weer naar haar toe,en hoop zo dat ik niet ben aangekomen,maar mocht dat wel zo zijn is het mijn eigen schuld!!
Ik weet nog goed toen ik in 2012 de eerste keer dit dieet deed ik al de maanden niet een keer gezondigd heb,en de keren daarop wel jammer toch!!
Maar petje af voor jou dat je echt niks neemt wat niet mag,zo hoort het ook!!
Wanneer heb jij je weegmoment weer? Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 19:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga altijd op dinsdagmiddag om 16:15 uur naar mijn weegjuf, na m'n werk. Maar ik hanteer het gewicht dat mijn eigen weegschaal op maandag of dinsdag ochtend aangeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 20:30    

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Allemaal
Net terug van de consulente,ze vroeg hoe is het gegaan Rollende ogen heb toen eerlijk verteld dat ik me allebei de paasdagen heb misdragen wat eten betreft dan Lachen ze vroeg maar wat heb je dan allemaal gegeten,ik zei alles wat niet mag van chocolade gebak en noem het maar op,tweede paasdag heb ik zelfs twee producten maar niet genomen,en vanaf de dinsdag weer netjes drie producten,maar wel gestopt toen met mijn eet week,maar ik had gewoon door kunnen gaan met mijn eet week zei ze!!
Ik had gelukkig dinsdag geen moeite om de draad weer op te pakken,en er was ook nog 9 ons vanaf Erg blij
In 4 weken ruim 7 kilo afgevallen zei was tevreden ik ook!!
Vanmiddag naar de huisarts voor de uitslag van mijn jaarlijkse APK Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 11:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week weer een kilo afgevallen, ik ben er blij mee. Nu nog tot en met zondag shaken en dan versneld afbouwen i.v.m. m'n vakantie.

Vandaag een lastige dag want ik was 'vreterig''. Vanmiddag bedacht ik me ineens dat morgen of vrijdag mijn menstruatie begint dus dat verklaart alles. Jongen een halve reep extra gegeten vandaag, hoort niet maar liever een halve CB reep dan bijvoorbeeld een Sticker of gevulde koek mmmmmmm

Hoe gaat het met jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 17:29    

Reageer met quote
Sjanie wat fijn dat er weer een kilo vanaf is bij jou,
En wat ik vooral zo goed van je vind is dat je niet een keer zondigt,bij mij gaat dat nog wel eens niet goed!!
Bijvoorbeeld gisteren kon al dagen niet van min ,,, afkomen als je begrijpt wat ik bedoel Lachen en weet als ik iets ga eten gaat het wel snel,dus wat doe ik dan ik neem iets en van een komt er meer Schaam Schaam
Maar vandaag weer gewoon streng verder,
Ik hoop dat het met de anderen ook goed gaat,jammer dat er weinig word geschreven,maar dat hoeft natuurlijk ook niet!!
Fijne dag iedereen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik ben niet echt van waarde in deze groep. De vervangers liggen momenteel in de kast, en ook ben ik weinig momenteel op weegclub te vinden. Ik denk dat het beter is dat je me bij deze sprint verwijderd Deeltje.
Je bent goed bezig Deeltje, en je hebt je goed weten te herpakken na de pasen.

Ik wens jullie verder veel succes en Sjanie een leuke vakantie toegewenst.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 13:52    

Reageer met quote
Jij bent altijd van waarde Pien
Jammer dat het je even niet lukt,maar dat komt wel weer,
Mocht je weer mee willen doen met een sprint maak ik zo weer een nieuwe aan oké,het ga je goed meid en hopelijk tot snel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 15:50    

Reageer met quote
Sjanie volgens mij zijn we hier nog maar met z,n tweetjes Rollende ogen
Ik ben net bij de consulente geweest en er was een pond vanaf,ik weet waar het van komt dat het zo weinig is heb twee maak gezondigd afgelopen week Schaam Schaam durfde het geeneens te vertellen,maar ga het nu de hele week volhouden,hopelijk is het dan maandag iets meer dan een pond!!
Hoe gaat het met jou dan,heb jij je koffers al gepakt lekker op vakantie,waar ging je ook alweer naar toe?
Alvast een hele fijne vakantie gewenst!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 11:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11