Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Netjes Deeltje! Ik ga altijd op dinsdag, na mijn werk, naar m'n weegjuf. Maar ik houd mijn eigen weegschaal aan voor m'n gewicht omdat ik daar altijd onder de zelfde omstandigheden weeg. Bij mijn weegjuf heb ik natuurlijk niet iedere week de zelfde kleding aan, heb soms meer gedronken, soms wat minder.

Van de paaslekkernijen heb ik geen last, we hebben niks in huis. Zoals ik al eerder heb aangegeven, wij doen er echt niks aan, hebben een extra vrije dag en da's lekker! Maar verder is het voor ons een dag als alle andere. Ik heb er net zo weinig mee als met bij wijzen van spreken het Suikerfeest.

Trek vandaag eens wat positiefs aan; dat staat altijd leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 14:14    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Ach natuurlijk Sjanie dat had je ook gezegd sorry
Soms haal ik de namen en de verhalen die erbij horen een beetje door elkaar volgens mij Lachen
ja ik was er ook tevreden mee,was het maar iedere week zoveel,waren we lekker snel klaar Lachen het gewone eten mis ik wel,maar het zei zo!!
Heb jij moeite met drinken?ik wel kom nauwelijks aan 2 liter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 14:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Geeft niks, als je hier veel leest en schrijft raak je volgens mij vanzelf kwijt wie wat heeft geschreven ;-)

Met drinken heb ik gelukkig geen moeite (meer). Voor mijn eerste CB avontuur dronk ik verontreiniging weinig maar sinds toen gaat dat goed. Voor ik de deur uit ga richting mijn werk drink ik eerst al 0,75 liter water. Dan gedurende de dag nog 2 van die flesjes en ik probeer na 15:00 uur eigenlijk niks meer te drinken. Anders word ik veel te vaak wakker gedurende de nacht om te plassen.

Zou inderdaad wel fijn zijn hè, als je elke week zoveel af zou vallen! Ach, we gaan rustig door jou.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 18:02    

Reageer met quote
Zo is dat we gaan rustig verder,het komt vanzelf goed Lachen
Dat is het nadeel van te veel water drinken veel naar de wc,maar ik vind 2 liter ook wel oké hoor,ik heb ook wel eens van die poeder gekocht bij haar voor in het water wel lekker maar kost ook al weer 15 euro Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Dilithium
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
whoohoo, onder de 80! Helemaal blij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 mrt 2018 10:25    

Reageer met quote
Dilitium wow wat fijn voor je gefeliciteerd Erg blij
Ik mag sinds dinsdag een reepje maar weet niet heb toch het gevoel dat je minder afvalt dan?er zitten ook 75 kcal in dan in een shake,zal mij benieuwen anders maar even geen reepjes meer Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 mrt 2018 16:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje als je iedere dag een reep, een shake en een soep neemt zit je op 527 kcal. Natuurlijk val je daar op af!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 13:04    

Reageer met quote
Klopt Sjanie ik heb het gisteren gevraagd aan mijn consulente ze zij in het reepje zitten wel meer kcal maar daar moest ik niet op letten het gaat om de voeding stoffen en die zijn het zelfde als in een shake
Ik moest gisteren dus in plaats van morgen,en normaal ga ik op de maandag rond 12 uur naar haar toe,nu om 6 uur,ik hield vocht vast en was een pond afgevallen,ik geef dat gewicht morgen door
ik moest ook meer drinken,heb daarom maar weer van die poeder gekocht met een smaakje,gaat wel iets makkelijker, vind water niet lekker,maar is zo belangrijk!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 13:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kon niet meer wachten tot morgen en ben vandaag al op de weegschaal gaan staan. Kilo er weer af!
Nog 3 weken tot mijn weekje vakantie en dat betekent nog 2 weken shaken. Laatste week voor de vakantie versneld opbouwen. Ik hoop dus nog 2 kilo af te vallen de komende 2 weken. In de week van de versnelde opbouw zal er niks af gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 9:38    

Reageer met quote
Fijn Sjanie dat je er weer een kilo af hebt Erg blij
Dat gaat je wel lukken die twee kilo,en met een vakantie in het vooruitzicht lekker hoor Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6