Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Sjanie,ik weeg me thuis niet,alleen bij de consulente
Maar je hebt nu toch je tussen week?vandaar misschien die 3 ons?misschien hou je vocht vast?
Ik viel in de tussen week vorige keren bijna tot niks af,best wel jammer,
Ik zou graag weer richting de 80 kilo gaan,dan is mijn bmi goed
Ik vind dat ook een mooi gewicht dat bij me past,ik ben niet zo iel van mezelf Lachen
Ik denk dat ik stap 1 blijf doen tot ik ongeveer 83 kilo weeg?even kijken hoe het gaat!!
aubergine gerecht uit de tajine?misschien stom maar wat is een tajine?
Heb jij ook een vieze smaak in de mond? Katose,ik poes naar iedere shake mijn tanden Lachen vorige keren had ik ook last dat ik moeilijk naar toilet kon,hopelijk dit keer niet,en sommigen krijgen ook haaruitval,hopelijk blijft me dat ook bespaart,heb jij ergens last van?
Ik vind het leuk dat je mee doet,en wens je nogmaals veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Dilithium
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Vanavond bij de consulente geweest, helaas niet onder de 80 gekomen, maar 1 kilo is ook mooi natuurlijk. Deze week even streng, dus geen repen meer 's middags. Ben benieuwd of dat een beter resultaat oplevert.

Deeltje1960, jij hebt deze week een mooi resultaat in elk geval, fijn! Enne, je weet nu in elk geval waar je valkuil zit, een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus dat overkomt je vast niet nog eens Lach

Sjanie, leuk dat je meedoet! Kan inderdaad kleding of vocht zijn. Heb je je bij de consulente wel op het zelfde tijdstip gewogen als de vorige keer? Daar kan bij mij in elk geval best veel verschil tussen zitten.

Pien, het lijkt me heel verstandig dat je je gezondheid even voorop zet. Volgens mij val je sowieso nooit zo goed af als je niet helemaal fit bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 23:36    

Reageer met quote
@Pien gaat het al wat beter met je?slaat de kuur al aan!!

Dilithium het is wel een kilo hé,ook ik heb voorheen wel weken gehad dat ik minder afval dan een kilo,moet dan wel eerlijk zeggen dat ik zo nu en dan eens een plakje kaas nam smullen maar wil dat nu echt niet meer doen,net wat je zegt ik weet nu wat m,n valkuil is,maar dat wist ik eigenlijk wel hoor Lachen nu mezelf in bedwang houden!!
In welke stap zit jij dan nu?
En je zegt even geen reepjes meer,heb je een idee dat je daardoor minder afvalt dan?
Ik mag in week 4 pas reepjes,dus moet nog even wachten!!
Hoelang ben je nu met cambridge bezig Dilithium,misschien heb je dat al wel verteld maar weet het niet meer Rollende ogen
Fijne dag allemaal,en succes meiden,we gaan ervoor Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 13:03    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hé meiden,

Ik val nu gemiddeld ook maar een kilo per week af. Vorige keer was het gemiddeld 2 kg dus dat was nu even slikken. Ik denk dat dit te maken heeft met steeds dichter tegen de overgang aanzitten? Heb me daar in het begin wel druk om gemaakt maar heb me er nu bij neergelegd, het is niet anders.

Deeltje, je kunt toch niet alleen maar stap 1 doen? Volgens mij ben je verplicht om na 3 weken een eetweek (stap 2) in te lassen? En de repenmag je nog steeds vanaf de derde week hoor. Ik eet elke dag een halve reep. Een hele is me te duur Schaam Schaam

Ik ga naar mijn weegjuf voor mijn producten en een gezellig praatje maar iknhod mijn eigen weegschaal aan. Thuis weeg ik altijd onder de zelfde omstandigheden: meteen na het opstaan om 5:30 uur, na m'n Ochtendplas en in evakostuum. Bij de weegjuf weeg ik niet altijd op het zelfde tijdstip, wel altijd in de middag, heb niet altijd even veel gedronken en heb sowieso niet elke week de zelfde kleding aan. Teveel variabelen dus om echt betrouwbaar te zijn.

Een tajine is een aardewerken stoofpot, oorspronkelijk Marokkaans.

Dilithium, hoelang ben jij bezig en wat is jouw doel? ja afvallen natuurlijk Erg blij maar heb je een streefgewicht of heb je een tijdsduur met jezelf afgesproken?

Ik ga vanavond aan de nasi met bloemkoolrijst, lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 17:17    

Reageer met quote
@Sjanie nu weet ik dus ook wat een tajine is Lachen lijkt me dan erg lekker smullen
ja dat klopt dat is mijn tweede week ook nog maar,na de derde week een tussen week dat is dan stap 2 drie producten en een stukje vlees met groente of zo smullen daarna weer drie weken stap 1 tot ik de meeste kilo,s eraf heb,daarna verder met stap 2,dus nog wel even bezig!!
En in de derde week mag ik reepjes,ik vind ze ook best duur hoor,maar ook wel lekker,als ik 7 reepjes erbij heb zit ik ongeveer op 57 euro geloof ik
Maar als jij maar een half reepje neemt krijg je dan niet te weinig binnen?jij zit nu dus in je tussen week
En welke stap dan?
ja dat kan natuurlijk ook je thuis wegen,maar ik doe het liever bij haar,als we maar afvallen toch Erg blij
Het eerst weegmoment was ik nu 3.5 kilo afgevallen,dat is ook wel eens 5 kilo geweest de eerste keer dan hé,misschien val ik nu ook wel minder snel af,als andere keren,op een gegeven moment weet je lichaam ook niet meer wat het moet Lachen maar we zullen het zien!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 17:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje, ik neem wel 3 producten hoor. Als ik in stap 1 zit neem ik 1,5 shake, 0,5 reep en 1 porridge.
Ik deel mijn shakes in 2 zodat ik 4 'eetmomentjes' op een dag heb en mijn avondeten is de porridge, die doe ik wel in z'n geheel.

Nu, tijdens mijn eetweek, neem ik overdag een halve shake extra en na mijn avondeten een halve als toetje. Maar ik neem nu geen pap.

In mijn eerste week viel ik 4,5 kg af, tweede week 2 kg. Maar daarna zakte het in, soms val ik niks af Huil Huil Huil Huil Huil Huil
Maar goed, we gaan vrolijk door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 17:16    

Reageer met quote
Sjannie zo kun je het natuurlijk ook doen Idee
Vind je de porridge lekker brrr die lust ik echt niet meer,ik vind de chocolade mint shakes het lekkerst,heb nu ook groente soep erbij,maar ook die vind ik niet zo lekker meer!!
Morgen moet ik voor week drie bestellen,dat dat ik dan alleen even de shakes doe,en de week daarna reepjes erbij smullen
O maar dan ging het bij jou ook de eerste twee weken lekker snel,wel lekker hé,maar iedere week een kilo of zo daarna zou ik al blij mee zijn Lachen
Vanmiddag heb ik macaroni gemaakt voor mijn man smullen O dat rook zo lekker,ik dacht zal ik een hapje nemen Lachen maar ken mezelf van een komen er ??? heel veel meer Lachen dus niet gedaan!!
Jij zegt dat je soms ook niks afvalt,dat is balen zeg,maar heb je dan iets gegeten wat niet mag? of hou jij je strikt aan het programma!!
Andere keren hiervoor nam ik zo nu en dan wel eens een stukje kaas tussendoor,tja die week viel ik dus niks af,dus dat mag ik niet niet meer laten gebeuren,
Gelukkig is het morgen al vrijdag,ben zo benieuwd of er maandag iets af is? stel je voor van niet dan word ik geloof ik gek Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 17:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe het nu het zelfde als voorgaande keren dus niet strenger of minder streng. Volgens mijn weegjuf komt het waarschijnlijk door mijn leeftijd en zit ik dicht tegen de overgang aan.

Vorig jaar ben ik op eigen houtje 10 kg afgevallen door max 1500 kcal te eten op een dag en iedere dag minimaal 5,5 km te lopen op straf tempo. 2 x per week liep ik zo'n 15 km. Ik heb er bijna 5 maanden over gedaan om die rottige 10 kg kwijt te rake. Binnen 2 maanden zaten ze er weer aan.

Vroeger ging afvallen me veel makkelijker af, het ging veel sneller. Ik heb vanmiddag eens zitten rekenen. Mijn eerste afval avontuur was toen ik 16 en van 75 kg afviel naar 64 kg. Ik ben nu 30 jaar verder en ik ben inmiddels al meer dan 180 kg afgevallen in die tijd.

Ik hoop tegen beter weten in dat ik het dit keer eindelijk eens kan behouden maar alsnog heel eerlijk ben heb ik geen enkele illusie meer.

Oh en ik heb alleen maar de vanille shakes, rest vind ik niet lekker. De porridge daar doe ik kaneel door, of koekkruiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 19:56    

Reageer met quote
Grappig Sjannie wat lijnen betreft lijken we veel op elkaar,
Ook ik ben met 16 jaar begonnen met lijnen met een gewicht van 67 kilo,had ik dat maar nooit gedaan,ik was toen natuurlijk helemaal niet te dit,maar voor mij voelde het zo Rollende ogen
En toen begon toen ik met 20 trouwde woog ik 72 kilo,zes weken naar ons trouwen was ik zwanger,ik kwam 25 kilo aan,en zo heb ik eigenlijk mijn hele leven gelijnd Schaam Schaam ik ben nu 57 jaar,als ik er over na denk word het erg verdrietig en denk wat heb ik mezelf toch aangedaan!!
Maar het is gebeurd kan het niet terug draaien,ben nu Oma van twee mooie kleinkinderen,en wil ze wel graag groot zien worden,dus ik zeg het moet me dit keer lukken,anders word het nooit wat!!
Dat zou best kunnen Sjannie dat het in de overgang minder snel gaat
Ieder lichaam reageert anders maar gelukkig vallen we nog wel af,soms moet je niet teveel nadenken over dingen,doe ik wel hoor,ik heb elk dieet volgens mee al wel gedaan,dat word mijn laatste,haha wat zeg ik het weer mooi,nu nog waarmaken!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 20:49    

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Net naar de consulente geweest er was 2.5 kilo af ben er blij mee!!
Ik heb een shake butterscotch smaak meegenomen brrr niet lekker,ik had voorheen de chocolade mint smaak maar daar heb ik een beetje las van komt me steeds naar boven,heb ze nu geruild voor de gewone chocolade smaak,en vanaf morgen mag ik weer een reep erbij smullen
tweede paasdag begint mijn tussen week,kan me er nu al op verheugen!!
@Sjannie zag dat jij ook geweest bent,kun jij het nog goed volhouden?
Soms heb ik van die momenten,ook nu zit ik achter mijn laptop en kijk zo op paaseitjes en denk zal ik Lachen maar heb net nog even duidelijk te horen gekregen dat ik dat beter kan laten,want stel je neemt iets,dan ben je gelijk uit katose en het heeft ook met de vetverbranding te maken,dus ik doe het niet Lachen
Nu moet ik aanstaande zaterdag weer naar haar toe i.v.b.met de passen ,dus dat word dan geen kilo knaller,maar we doen ons best!!
Zien jullie tegen de paasdagen op? met al dat lekkers!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 12:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11