Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
Hier weer eens een berichtje van mij. En om maar met de deur in huis te vallen: ik ben gestopt met Cambridge. Ik denk dat ik iets gevonden heb dat beter bij mij past. Vorige week zaterdag gestopt met CB en toen ook uit eten geweest. Zondag hop gelijk 1,5 kilo zwaarder. Heb direct de weight watchers app aangeschaft. Deze werkt met punten tellen. Veel recepten etc en ook veel producten met 0 punten waaruit je kunt kiezen. Resultaat vanaf vorige week zondag: -2,7 kilo!! Ben super blij en ook dat ik gewoon alles kan en mag eten. Voelt echt fijn, ook omdat ik voor de rest van het gezin toch ook aan het koken ben. Hoop dat het met jullie ook goed gaat! Liefs Roos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Meiden deze spint is bijna ten einde,ik maak geen vervolg sprint!!
Wel heb ik een deel drie gemaakt van een andere sprint,wie er mee wil doen dat mag altijd,
Roos ik weet er alles van ik vind het ook zo moeilijk Rollende ogen morgen moet ik weer wegen,
Ik hoop dat je met wat je nu volgt meer succes hebt dan,maar ben er wel van overtuigd welk dieet we ook volgen als we ons eetpatroon niet blijvend veranderen zullen we altijd weer bij komen,dit is vooral voor mij bedoeld Lachen ik doe nog twee weken stap 1 dan ga ik naar stap 2
Roos is je zoon nog geslaagd voor zijn examen,
Wens je veel succes meid,zou leuk zijn als jij je bij mijn andere sprint aansluit Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 16:12    
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
Ha Deeltje! Je slaat de spijker op z’n kop. Het moet blijvend veranderen. Moet zeggen dat ik erg veel houvast heb aan de app en een goede hoop om dit levenslang te kunnen volhouden.
Ik weet nog niet of m’n zoon geslaagd is. Lief dat je eraan denkt trouwens! Op 13 juni wordt het bekend gemaakt dus nog even spannend. Hij is nu met zijn vrienden in Mallorca aan het feesten haha. Ze hebben het super naar hun zin.
Ik doe graag mee met je nieuwe sprintje. Ga ‘m zo ff opzoeken en dan meld ik me direct aan. Spreken we elkaar daar weer verder! Gezellig Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Gezellig Roos doe maar zag dat zich er al veel hebben aangemeld,zelfs een man leuk toch!!
Ik wil de groep niet te groot laten worden,heb je niet zoveel overzicht meer vind ik,dus wacht tot jij je aangemeld hebt,en sluit over een aantal dagen de sprint dan!!
natuurlijk dat had je ook gezegd hij ging op vakantie,wat fijn dat hij het naar zijn zin heeft,dan ben je als moeder ook blij toch,
Ik weet er alles van heb ook twee zoons,maar die zijn alweer wat jaartjes ouder een van 36 en een van 33 Erg blij
De uitslag duurt dus nog even,ik hoor het dan nog wel oké
Weight watchers is het enige volgens mij wat ik nog nooit gedaan heb,maar fijn dat het jou bevalt!!
Fijne avond nog!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 16:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 van 11