Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge 500!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lottee
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Cambridge, weet hoe je eet.

Reageer met quote
Vandaag ben ik gestart met cambridge 500, wat betekend 3 keer een shake per dag. Genoeg commentaar gekregen natuurlijk maar ik wil zo graag afvallen en blijf gemotiveerder als ik daar ook eerst flink resultaat bij zie! Ik wil graag als het ergste eraf is overstappen naar een koolhydraat arm dieet. Ik weeg momenteel, ik durf het bijna niet te zeggen, 108.5 kg.. Geschokt Schaam Schaam en ben onderweg naar de 70. Het liefst zou ik onder de 70 willen wegen maar ik vind het belangrijk om tegen die tijd te kijken hoe ik me voel en hoe ik eruit zie. Ik heb besloten om me in te schrijven bij deze site om mezelf meer te motiveren en samen met iedereen de strijd aan te gaan! Mijn dagboek qua eten zal niet heel groot zijn aangezien ik maar 3x per dag een shake mag maar ik vind het fijn om zo af en toe mijn verhaal/frustraties/geluk te delen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 feb 2015 13:56    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heel veel succes!
Het belangrijkste is dat je doet wat voor jou werkt, niet wat anderen vinden/zeggen Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 feb 2015 8:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1