Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen graag maar met welke methode?

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatjetomaatje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey feestje 41,
Dat klinkt goed dat dieet van jouw, waar vind ik daar meer info over? Ik heb wat rondgekeken hier maar kom er niet echt bij uit en ik zou hier heel graag meer over weten. Bedankt voor je reactie trouwens. Diëten is sowieso al moeilijk maar met kleine kinderen nog moeilijker als je niet telkens 2 potjes wil koken. Ik vind 1 al vervelend genoeg Verward Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Op deze site is geloof ik niet echt een hoekje met info hierover, dat is wel jammer! Ik heb zelf een boek van haar geleend bij de bieb, de bikini challenge, dat is geloof ik niet de beste, maar voor mij werkte het goed. Ze heeft een website miekekosters.nl met gratis inspiratiemails en ik dacht ook een gratis facebookcursus, maar die heb ik niet gedaan. Op bol kun je als je op inkijkexemplaar klikt stukjes lezen van haar boeken om te zien of het je aanspreekt. Op deze site is meestal wel een 'mieke'-sprintje, (er is er net een afgelopen, er zal binnenkort wel weer een nieuwe komen).

Het komt erop neer dat je leert meer regie te nemen over je eigen eetgedrag en beter keuzes te maken. Je mag in principe alles, maar het idee is dat je niet alles meer wilt. Je hoeft je niet als een peuter te gedragen (ik wil het nu!) maar je leert beter omgaan met korte termijn wensen (ik wil nu iets lekkers) en lange termijn wensen (ik wil slank zijn). Ik kan het niet zo goed uitleggen als zijzelf..

Ik vond zelf de 'dikke gewoontes' lijst heel inzichtelijk. Iedereen heeft andere dikke gewoontes, bij mij waren het twee keer opscheppen bij het avondeten, restjes van de kinderen opeten en 's avonds laat snaaien, maar er zijn er veel meer. Ik vond het zelf makkelijker om op die manier met afvallen bezig te zijn, dan apart dingen koken enzo..

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Helaas kunnen we niet alles promoten maar als je leuke info over Mieke Koster hebt hou ik me aanbevolen post het dan hierbij
https://www.weegclub.nl/forum/info-gezond-eten-f239.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Om wat info te zoeken over dit onderwerp typte ik bij de zoekfunctie (rechtsboven) 'Mieke Kosters' in..

Ik kwam toen op onder andere dit draadje uit (waarin Kaatje hetzelfde adviseerde Erg blij )

https://www.weegclub.nl/forum/het-geheim-van-slanke-mensen-mieke-kosters-boek-t41662.html

Ook ik ben verder gekomen met afvallen na het lezen van dat boek en heb ook een gratis fb workshop gedaan met opdrachtjes. Op zich was dat leuk en actief, maar de meeste mensen in de groep haakten na een paar keer al af. Dat vond ik best jammer, op weegclub zijn de mensen meer honkvast wat dat betreft..

Ik heb hier op weegclub ook een paar keer meegedaan met speciale Mieke Koster sprintjes, hartstikke leuk om met elkaar ervaringen uit te wisselen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Kaatjetomaatje

Reageer met quote
Het is me gelukt, de 1ste stap is gezet, geen snaaien alleen wat nootjes. De kinderen aten pizza maar ik een boterham en bij het avondeten heb ik geen vuilbak gespeeld en de restjes mooi laten liggen Lachen Heelblij Heelblij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Super! Een goed begin is het halve werk.. Dag 1 een geslaagde dag is een vliegende en gemotiveerde start!

Het is leuk om nu gelijk een dagboekje te maken! Want in een voorsteldraadje stel je je voor.. Maar in een boekje kunnen we je volgen (en bemoedigen stimuleren en inspireren Lachen )

Ik citeer even uit mijn welkomst mailtje:
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig, Kaatjetomaatje! Er is een nieuw Mieke-sprintje, als je wilt, doe gezellig mee! (Hij staat hier op de site op het open sprintjes forum, onder de naam 'ik mag alles, maar kies er niet altijd voor (mieke kosters)'.)

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2016 11:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2