Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hee Maartje, wat hartstikke goed! Misschien in de bieb? Ik zou gewoon kijken of ze daar het eerste deel hebben en kijk ook eens op de website van Meijke, de schrijfster. Je kunt je ook aanmelden voor de nieuwsbrief(tenmindte dat was toen ik eraan begon) dan krijg je tips en kun je een soort feedback-formulier uitprinten en invullen.
Het heet nu Visiom, je komt het vast tegen als je ff 'googelt'. Mocht het niet lukken in de bieb, wil ik je de mijne wel uitlenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Berenknuffel
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: W.m.d.Weegschaal

Reageer met quote
Als eerste heb ik me op de nieuwsbrief geaboneerd. Ik zal eens kijken in de bieb. De boeken kosten 18 euro zag ik. Misschien dat ik er dan gewoon 1 koop en het er voorlopig mee moet doen. Door jullie vandaag allemaal even gezien te hebben merk ik wel dat er weer wat gaande is in mijn koppie. Nu hopen dat ik het vast kan houden. Bedankt in elk geval alvast. Zal nog regelmatig dingen komen vragen.

There are no mistakes, just lessons to learn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Fijn dat je er ook bij bent Maartje, samen gaan we het redden.
Een vraag maar raak, daar zijn we voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 21:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
In mijn zoektocht naar informatie kwam ik dit artikel tegen. Is dit wat hierin beschreven staat uitleg over natuurlijk voedsel of word er in de boeken van Meyke eenvoudiger over gesprokken ?? Ben benieuwd. Hier het adres: http://www.westonaprice.org/VoedzameTradities_nl.pdf

Heb op 2 boeken geboden via marktplaats dus ben benieuwd wanneer ik daar antwoord van krijg.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 21:34    

Reageer met quote
Marktplaats...daar had ik op moeten komen. Hoop dat je ze op de kop kunt tikken voor een prikkie.

Dat boek waar je een link van stuurt is veel te ingewikkenld joh, en bovendien gebaseerd op de americaanse leefwijze. Gelukkig doen wij het hier nog anders en redelijk goed.

Wacht maar rustig af tot je een boek van Meijke kunt lezen, ze schrijft echt heel duidelijk en helder.

Tot die tijd zorg je gewoon voor gevarieerde voeding, dat kan nooit kwaad:
Zuivel, fruit, groente, gezond vet, eiwit, liefst volkoren graanproducten en voldoende vocht in de vorm van water, thee, koffie. En zoveel mogelijk zonder suiker en zoetstoffen. Als je dat nog moeilijk vindt laat je het even voor wat het is tot later.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2009 22:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Odette,

Naar deze handvaten was ik even op zoek want morgen komt mijn boek als het goed is binnen en met een beetje geluk komen ze allebei aan. Zowel superdieet als weg met de weegschaal. Zal vanavond weer even mijn eetdagboek invullen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2009 9:52    

Reageer met quote
Wat ik later nog bedacht, Maartje, het belangrijkste advies is natuurlijk: eet alleen als je (buik) honger hebt en stop als je genoeg hebt. Hier moet je wrs mee oefenen, maar probeer maar vast.

Fijn dat je beide boeken hebt kunnen krijgen, veel leesplezier (neem maar een dagje vrij, want je wilt ze in één ruk uitlezen, let maar op)

Nu ga ik even in je eetboekje kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2009 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deel 1 heb ik geleend van mijn buuf en heb hem in twee keer uitgelezen,het beste dieetboek naar mijn idee,nou ja leefwijze!
Het deel Superdieet heb ik net besteld en ik wacht met spanning af.
Ik wou hem nu zelf kopen want dan kan je het ook nog eens nalezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 15:00    

Reageer met quote
Hoi Herma, je bent van harte welkom om bij ons te komen schrijven. Laat me weten wat je van het 2e boek vindt. En kijk even op blz 37, daar sta ik!!(zei de gek)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Herma1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Odette schreef:
Hoi Herma, je bent van harte welkom om bij ons te komen schrijven. Laat me weten wat je van het 2e boek vindt. En kijk even op blz 37, daar sta ik!!(zei de gek)

Ik ben benieuwd Odette!
Ik denk dat ik hem overmorgen krijg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 18:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 18 van 27