Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Adviesdraadje Weg m.d Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Safian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: WmdWeegschaal superdieet

Reageer met quote
Hoi Betsy,

Ik hoop dat je netzo enthousiast wordt dan wij allemaal zijn! Het is inderdaad een goed boek, maar het feit blijft dat je het zelf moet doen!
Veel succes, ik ben beniewd hoe het verder gaat!
Fijn weekend,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jul 2008 20:38    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Betsy, welkom hier bij WmdW.
Veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 jul 2008 22:49    
Vrouw Weeggegevens   Betsy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
Bedankt voor jullie welkom, ik heb het boek nu één keer gelezen en ik weet zeker dat ik met WmdW aan de gang wil. Ik ben er nu al vrolijker en energieker van geworden. In mijn dagboek (Betsy's dagboek) zal ik mijn ervaringen opschrijven. Hopelijk tot ziens daar!

Groetjes, Betsy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Gonnie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
een goede avond

ik ben zonet even hier op, jullie belevenissen gaan lezen hoe jullie het bevalt,en hoe het in elkaar zit
ik zelf doe eigenlijk weight watchers
op zich is dat ook een goed leren omgaan met je eten
maar ergens maakt het mij ook zenuachtig om steeds te moeten naardenken hoeveel punten iets kost
zoals vandaag voor mijn gevoel best veel gegeten,ik heb het gevoel of mijn maag een balon is
maar toch zal ik nog iets van fruit moeten eten en een melk product binnen zien te werken
omdat ik anders weer onder mijn punten zou zitten.
deze methode sprak mij erg aan,omdat je dan je eetgedrag ga leren te veranderen,en dat is juist wat er bij mij moet gebeuren.
ik ben er wel zelf al achter dat ik een emotie eter ben,(wie niet he) en me dan vol duwde met juist de erge foute dingen zoals patat en snacs,het maakte niet uit als het maar vet was en veel Schaam Schaam
ik was al best heel wat gewicht kwijt,voor ik me aanmelde bij de weegclub.ik was 118 kilo Geschokt voor ik begon aan de weight watchers .nu had ik me bij de weegclub aangemeld om er de steun te zoeken en kan lezen dat het best mogelijk is van een ongezonde etenstijl,een gezonde te maken.
nu vraag ik mij af,zou ik weight watchers en wmdw kunnen combineren? want het trekt mij wel aan.

ik wens jullie heel veel succes
en als jullie het niet erg vinden zou ik graag zo af en toe jullie willen blijven volgen.

nog een fijne avond,en groetjes van gonnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 jul 2008 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Betsy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
Hallo Gonnie,

Als je overweegt om mee te gaan doen met WmdW zou ik je aanraden het boek te lezen (eventueel via de bibliotheek). WmdW is meer dan een dieet, het is een andere manier van aankijken tegen je leven, en de behoeften van je lichaam. Ik vind het erg inspirerend en wat mij juist zo goed bevalt is dat je geen punten hoeft te tellen of zo. Je leert luisteren naar je lichaam. Je kunt mijn ervaringen tot nu toe lezen in mijn dagboekje.

Succes!
Betsy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jul 2008 8:57    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Gonnie schreef:
...maar ergens maakt het mij ook zenuachtig om steeds te moeten naardenken hoeveel punten iets kost
zoals vandaag voor mijn gevoel best veel gegeten,ik heb het gevoel of mijn maag een balon is
maar toch zal ik nog iets van fruit moeten eten en een melk product binnen zien te werken
omdat ik anders weer onder mijn punten zou zitten.

Hoi Gonnie, het lijkt me wat lastig om te combineren als je steeds punten moet tellen, maar probeer het gewoon! Dat is wat mij zo aanspreekt in wmdw, leren voelen wat je behoeftes zijn en daarmee omgaan, niks punten tellen. Dan ben je nog de hele dag met eten bezig en daar wil je eigenlijk een beetje vanaf, toch? Ik wel tenminste.
En waarom zou je in hemelsnaam moeten eten als je vol zit, alleen maar omdat iemand heeft bedacht dat jij nog meer "punten" moet ? Klinkt mij heel onlogisch in de oren.
Welkom en succes!
grtjs, Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 jul 2008 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Safian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: WmdWeegschaal superdieet

Reageer met quote
Ik heb ook een tijdje punten geteld, en ik werd er helemaal tureluurs van! Je wilt inderdaad minder met eten bezig zijn, normaal eten en niet constant aan eten moeten denken en dat had ik toen wel. Steeds kijken of je nog iets mag of moet. Bij wmdw ga je gewoon iets gezonds eten als je trek/honger hebt. Nix punten of iets moeten of juist niet mogen. Ik vind het heel plezierig en ik ben nu 3 weken bezig en heb in de 1e week nog wel gesnaaid maar daarna helemaal niet meer. Ik eet zo nu en dan een koekje/chocolaatje en toch val ik af. Wat wil een mens nog meer Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jul 2008 13:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
goede avond
bedankt voor jullie reaktie
ik heb het weg met de weegschaal supperdieet besteld Erg blij
ik ben benieuwd wat ik te lezen krijg,en of ik het allemaal een beetje zal begrijpen
maar ik denk,als ik met vragen zit,jullie mij vast wel verder willen helpen (toch).

jullie gaan ook allemaal lekker he
zijn jullie ook zo trots elke dag dat je nu met goed gezond te eten aan het afvallen bent
nou ik best wel.en ik begin mij elke dag beterder te voelen
als ik nu aan foute eetdingen denk,dan ga ik terug denken aan de tijd voor ik met de w w begon,en dan weet ik weer hoe ik mij toen voelde en wat een hekel ik aan mezelf kreeg
maar dat beelt veranderd nu met de dag

ik hoop dat jullie je net zo gelukkig voelen als ik Erg blij

heel veel succes allemaal
en een heel fijn weekende

groetjes van gonnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 jul 2008 21:04    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Gonnie, welkom bij WmdW. Wat vond je van het boek? Zeker in één keer uitgelezen... zo was het bij mij tenminste.
De anderen hebben het goed gezegd, dit is een manier van leven zonder punten of caloriën tellen, alleen letten op of je honger hebt en dan iets gezonds en volwaardigs kiezen. En heb je een keer trek in iets wat misschien niet zo gezond is, neem je het gewoon en geniet ervan. Neemt de stress weg.
Veel succes en we horen graag meer van je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 jul 2008 15:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

een goede avond allen Lach
ik heb het boek weg met de weegschaal,supper dieet binnen Erg blij
ik heb het even snel doorgekeken,maar ik heb nog niet echt tijd gehad om me er in te verdiepen.
maar het zag er heel goed,en gezellig uit zo te zien
dus ik ben benieuwd of ik er wat mee zal kunnen
maar ergens ben ik er niet bang voor,goed en gezond eten staat hierbij voorop
dus mocht het niet echt bij mij passen,ik zal er best veel uit kunnen halen wat ik toch gebruiken kan.
ik denk dat ik de aankomende tijd ook niet zoveel tijd zal hebben om me erin te verdiepen
want er is een zoon die op zich zelf ga wonen,en dat is nog al een eindje van ons af
en moeders moet of ga daar wel mee helpen
dus ik ben bang dat mijn pap op zal zijn eer ik weer thuis ben. Lach

gaat het met jullie ook allemaal lekker?

ik blijf jullie volgen als ik er een beetje tijd voor heb
zet hem op he
jullie kunnen het Uitroep Uitroep Uitroep

groetjes van

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jul 2008 22:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 14 van 27