Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje,voor echt gemotiveerde mensen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Succes Onig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Spannend onig! Hoe is je gesprek gegaan?

Heb vandaag dagje vrij, samen met manlief. Zijn lekker wezen lunchen in stad.
Heerlijk broodje gerookte kip met pesto saus. Doe dan wel de bovenkant van broodje laten liggen.
Is gewoon teveel tegenwoordig. Eet dus het allerlekkerste op haha

Liep ik nog tegen een leuk truitje aan...€5,99 en wat nog leuker was.... gewoon maatje 42 Erg blij trots op mezelf Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 16:00    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gesprek ging goed en als het goed is krijg ik volgende week een telefoontje van het bedrijf om een afspraak te maken voor een tweede gesprek. Deze week waren ze gesloten vanwege de vakantieperiode. Nog even spannend en afwachten dus, maar het gevoel was goed. Gezellig gesprek ook en onze verwachtingen kwamen overeen, ook kwa salaris (ook belangrijk he)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 16:53    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Goedemorgen

Spannend onig, duimen maar.

Gisteren goede dag,voor het eerst naar nieuwe cliënt, was heftig alleen al 2 uur bezig met de keuken pfff

Nog geen idee voor het avondeten,eerst werken dan boodschappen

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 7:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Werk ze Guusje!

De ochtend ronde bestond weer uit roeien, 35 minuten volgehouden vandaag en toen vond ik het wel voldoende. Daarna nog lekker een half uurtje met de hond gelopen. Dus vanavond na het avond eten nog de avondwandeling en dan zit de beweging wel weer goed! Fitness

Misschien is een van de recepten die ik online heb gezet (bij gezond eten: hoofdgerechten en ovenschotels) een leuke inspiratie Guusje?
Wij eten vanavond Tikka Masala en morgen couscous. Op zaterdag doen wij altijd boodschappen, dus vrijdag couscous dag. Daar kan mooi alles in wat nog in de koelkast ligt. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Spannend onig, ik duim voor je.

Hier gaat het qua gewicht gelukkig weer de goede kant op. Ik denk niet dat ik het sprintje ga halen, maar mijn eindresultaathokje is tenminste nu weer groen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga ook hard voor je duimen onig!

Ik zal ook eens bij je recepten kijken...altijd leuk! Heb alleen heel weinig tijd dus het moet eigenlijk makkelijke recepten zijn haha.

Vanmorgen gewogen en weer 2 onsjes er af! Ben tevreden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 19:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sannie6715 schreef:
Ik ga ook hard voor je duimen onig!

Ik zal ook eens bij je recepten kijken...altijd leuk! Heb alleen heel weinig tijd dus het moet eigenlijk makkelijke recepten zijn haha.

Vanmorgen gewogen en weer 2 onsjes er af! Ben tevreden!

Ik maak alleen maar makkelijke recepten! Ik sta maximaal 30 minuten in de keuken 's avonds. Puur omdat ik als ik thuiskom gewoon graag even wil zitten en eten. En de ovenschotels kan je evt. van te voren klaarmaken, dan hoeven ze alleen nog in de oven en hoef je niks te doen Erg blij die avond. Verder zitten er ook geen 100 ingrediënten in, recepten zijn leuk maar ik moet geen 5 nieuwe dingen hoeven aan te schaffen voor één gerecht Cool

Edit: Zo mijn ochtend work-out zit er weer op, even zitten en dan douchen en verder!

Vanavond staat hier couscous op het menu, altijd lekker makkelijk om te maken. Ook een tip voor een snel gerecht! Couscous maken is heel simpel: Pannetje water aan de kook brengen, vuur uitdraaien en couscous erbij doen en 5 min later is het klaar. Tegelijkertijd even de groenten wokken/opbakken. Ik doe er grill ham (voor op brood) en geitenkaas bij, dus dat is letterlijk zo uit de verpakking op het bord erbij. En je kan er alle (overgebleven) groenten in doen die je in de koelkast hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Klinkt lekker couscous, maar nog nooit gegeten.

Gisteren prima dag,- 8 ons deze week.

Vanavond bloemkool met een balletje

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 10:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen?

Hier is de ochtend beweging weer klaar lekker ontbijt gegeten en net de wekelijkse boodschappen gedaan. Helaas hadden ze een paar dingen niet, dus van de week moeten we een keer terug. Na het avond eten nog een flinke wandeling met de hond en vriendlief en dan zit de beweging er weer op voor vandaag.

Vanavond staan er frietjes met frikandel uit de airfryer op het programma, met magere alternatieven voor de sauzen en een uitje erbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 26 van 35