Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Actief sprintje, deel 5

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Nou echt hè, wat wordt het 's avonds al weer vroeg donker.

Zo, de boodschappen voor 4 dagen weer binnen.
Ik ga nog steeds zo min mogelijk naar de winkel.
Hoe doen jullie dat nu? Worden jullie alweer vrijer in het naar de winkels gaan?
Ik moet zeggen dat de meeste mensen hier, zich proberen aan de 1,5 meter regel te houden. Grappig om te zien hoe iedereen om elkaar heen kronkelt.

Nu eerst maar eens thee zetten.
Man en oudste zoon werken nog steeds zoveel mogelijk thuis.
Best gezellig hoor, maar ben ook sneller geneigd om een koekje bij de koffie/thee te nemen. Maar nu neem ik een peer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2020 14:33    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb ook alles binnen voor 4 dagen maar wel ben ik altijd voor half 9 in de supers.

misschien woensdag nog naar de bakker brood voor in de diepvries.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2020 15:51    

Reageer met quote
Hey mede-sprintsters,
hoe gaat het met iedereen?

Ik denk dat het sprintje leuker wordt, als iedereen regelmatig een berichtje plaatst.
Er zijn er nu een paar die regelnatig iets van zich laten horen, maar er zijn er ook een paar die nog niets hebben geschreven.
Het hoeft niet veel te zijn wat je schrijft en het hoeft ook echt niet elke dag, maar iets regelmatiger een berichtje achterlaten zou voor iedereen leuker zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 20:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

Vind ik ook dionbi en als er iemand 2 weken niks post dan sprint open zetten en de andere weg doen .

Het eten gaat goed.
vandaag bloemkool en stukje vlees

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020 7:46    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen,zal proberen hier vaker te zijn.
Wat een gedoe hier in het dorp met corona,het word hier echt oppassen nu.
Het lijnen gaat wel een beetje,let zo goed op en neem niks extra's en word het gewicht niet minder nu.
Heb nog 2 dagen te gaan,vrijdag is mijn weeg dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier is gelukkig iets rustiger in de winkels. Ons dorp had heel veel vakantiegangers. De Lid wordt ook weer strenger door gezinnen te waarschuwen dat ze niet tegelijk in de winkel mogen. Winkelwagen is ook nog verplicht. Schoonmaken moeten we nu zelf doen.

Vandaag een heerlijke dag. Lekker buiten bezig geweest, Tuin weer netjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020 17:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

gewicht is weer netjes 67 nu kijken of het zo blijft .

vandaag eten we nasi met gebakken ei .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 7:57    

Reageer met quote
Nadat mijn man uit bed is gegaan, ben ik weer in slaap gevallen en werd pas om 9 uur wakker Schaam Schaam
Ik heb zo raar gedroomd. In mijn droom realiseerde ik me dat één en ander niet klopte en dat het een droom was, dat ik maar 'gewoon' door moest gaan met wat ik deed en dat ik zo wel wakker zou worden. Heel raar.

Hier is het nog rustig met corona. Gisteren gaf de dashboard 2 besmettingen hier. Wij hebben in het voorjaar de volle laag gehad en ik hoop zo dat dat in het najaar niet weer gebeurd. Wat een verdriet.

Vandaag nog even goed mijn best doen en dan hoop ik morgen toch een minnetje te scoren.

Ik eet vanavond bietjes met een speklapje.
Vaste combinatie, net als spinazie met een gehaktbal en bloenkool eet ik vaak met braadworst!saucijsje. Sla eet ik vaak met iets van kip.
Lachen Hebben jullie ook van de combinaties?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 9:52    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
wij doen 1 keer in de week boodschappen. Ik woon in het buitengebied van een dorp. Mijn man en ik zijn gepensioneerd en ons leven ondergaat niet zoveel veranderingen door de corona. Als we visite hebben zitten we meestal buiten. We hebben veel ruimte. Dat boodschappen doen, vind ik een heel gepuzzel, want ik wil geen eten weggooien die niet lang houdbaar is.. Daarom eet ik de eerste dagen b.v. de verse spinazie en sla. Aan het eind van de week eet ik de groente die wat meer kan hebben.
Als ik wil afvallen eet ik vooral kip en mijd ik braadworstjes en varkensvlees.. Ook eet ik vaker vegetarisch.
In mijn vaste combinaties maak ik steeds meer gebruik van paddestoelen. In de loop van de tijd is dat mijn vaste gewoonte geworden. Ei met champignons, of spinazie met gebakken champignons en uien. Soms zelfs gebakken champignons op een geroosterde boterham als lunch. (met uien en peterselie)
Het meest eet ik kip. Ik kook dan de kippebouten heel zachtjes en maak meestal een oosters gerecht met bouillon, prei, wortelen, kruiden, taoge en noedels. Hier val ik van af. Dit eet ik minstens 1 keer in de week.
Ook een vaste combinatie: bietjes met vis. (Van dit geschrijf krijg ik trek)
In het vorig sprintje kreeg ik een melding als iemand een berichtje had gemaakt. Dat krijg ik nu niet en ik weet niet hoe ik dat kan instellen. Kan iemand me daarbij helpen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 10:20    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader
BMI onder de 30!
cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 10:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 13 van 19