Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Actief en kort sprintje

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi allemaal!

Na mijn bevalling zijn er 11 kilo's blijven plakken die ik sinds begin januari aan het verliezen ben. Tot nu toe ben ik 6 kilo kwijt. Ik zit in een aantal leuke sprintjes, maar ik houd ervan om dagelijks (of vaker Schaam Schaam ) even in te checken en te kijken hoe het met iedereen gaat en te kunnen delen hoe goed of slecht je gegeten en bewogen hebt en waar je tegenaan loopt.

Daarom zou ik graag een actief maar kort sprintje starten. Niet met een bepaald kilo-doel, of dieet, maar gewoon als kick- of doorstart!

Ik ben benieuwd of hier animo voor is!

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 23:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
haha hoera voor de animo Schaam Schaam

(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 16:39    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
ik wil wel met je mee doen ;-)
afvallen is niet echt een must hier maar alles wat er af gaat is nog mooi mee genomen Erg blij.. ik kijk ook geregeld over de dag heen op het forum hier.. dus wie weet kunnen we mekaar zo bezig houden ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 feb 2018 12:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk Miran! Dat is fijn!

Ik ben meer een "alles of niets" type, dus ik sprint naar m'n doel en probeer vervolgens stabiel te blijven (tot ik weer zwanger word dan Lachen .

Om dan maar meteen wat te delen: ik ben twee weken geleden weer begonnen aan Kayla itsines schema's. Daar had ik een aantal jaren geleden mooie resultaten mee. En nu deed ik de oefeningen vsn week 1 opnieuw (begin week 3) en ik had heel veel vooruitgang gemaakt zonder dat ik me bewust was van mijn toegenomen conditie Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 feb 2018 14:33    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Ik houd van dagelijks bemoediging Lach vandaag niet bewogen, wel goed gegeten. Morgen naar de tandarts dus dat wordt weinig bewegen en weinig eten (als gevolg van de verdoving) Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 21:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je meeschrijft Via! Sterkte morgen! Handig dat je het niet bewegen kunt opheffen met eten door een rietje ohhh.

Ik zit nu midden in m'n workout maar ik moet even rusten omdat m'n armen als spaghetti voelen. Ik heb een kort broekje aangetrokken en dat is toch wel confronterend. Dan zie ik niet die 7kilo die ik kwijt ben, maar alles wat er nog afmoet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 23:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas kunnen we niet bepalen waar we afvallen, maar met 7 kilo kwijt merk je misschien al wel dat kleding weer beter gaat zitten? Ik ben in vergelijking met afgelopen jaar 14 kilo afgevallen, en ik moet zeggen dat mijn broeken een aardige bemoediging zijn geweest (tot dat ze letterlijk van mijn lijf af vielen, ik zit nu in de riemen fase ohhh )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 7:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja! Je hebt gelijk hoor. Ik kan bijna alle broeken van voor de zwangerschap aan en degene die nog niet past, gaat inmiddels wel bijna dicht IPV niet over m'n benen.

Dus het komt ook wel goed! Het zou ook apart zijn om na een maand te denken: goh, alles is weer perfect!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 9:43    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
hoi hoi

daar was ik weer... sorry had gisteren een behoorlijke baaldag dus weinig achter de lap gezeten en niet in mijn doen..
Ik moest naar de kaakchirurg, kies moet er uit die al voor de 3e keer is afgebroken.. kom ik daar Nee mevrouw u staat niet op de lijst.. ff verder gekeken.. oww ws is het een miscommunicatie want u wordt verwacht op maandag 12 maart Rollende ogen Rollende ogen ... grrr Heel heel boos Heel heel boos ... Kunnen jullie niet ff vlug tussendoor dat ding er uit halen, want ben der klaar mee.. Nee mevrouw dat kan niet bla bla tot over 4 weken.. mijn vriend ook nog bezig geweest om me er tussen te laten maar Nee, Nee is Nee.. oww wat baalde ik.. ik zie der niet tegen op echt niet want het intresseert me niet der uit moet ie toch nu of over 4 weken.. maar toch liever vorige week dan morgen.. maar goed vechten tegen de bierkaai en dat win je niet.. dus we wachten nog maar een maandje..

Qua afvallen is het mij heel voorspoedig gegaan ik ben van een zwaarlijvig, bourgondisch persoon (als maar veul en vet was) over gegaan naar een gewone en gezondere persoon gegaan.. 2 jaar geleden ging bij mij het knopje om en ben begonnen met het koolhydraatarme leefstijl.. en ben in totaal nu 70 kilo kwijt.. en dat in een relatief kleine periode.. inmiddels eet ik echt weer alles maar wel met mate maar ik houd mijn calorie inname in de gaten.. ik vind het het kha leefstijl geweldig hoor, maar verlang geregeld naar wat anders.. dus meestal beperk ik mijn avond eten tot kha en de lunch en ontbijt afwisselend.. vanmorgen een kha ontbijt gehad en vanmiddag trouwens ook zit ik me te bedenken.. heb namelijk een noors platbrood gebakken.. nou goed zo slinger ik dus met eten tussen het kha en gezond (hoop ik).. ach ik val nog steeds iets af.. niet meer noodzakelijk want ben al tevreden.. baal alleen dat mijn bovenlijf echt nihil is maar mijn kont en benen van een reus bij wijze van hihi.. ach ben allang blij dat mijn denkwijze qua voeding echt 100% is omgeslagen..

Ik ga maar es wat in huis doen vandaag.. daarna mag ik weer naar de overblijf (baantje) en vanmiddag met een vriendin wandelen als we de kids op school hebben en dan is de dag wel weer om.. verder erg druk weekje.. as vrijdag krijgt mijn jongste maar liefst 2 weken vakantie.. waar halen ze het vandaan al die dagen Vraag Vraag .. hij is 1 week thuis dus dan moeten we allemaal weer bezigheden bedenken om aan mijn beweging te komen ik ben dan zo gauw uit mijn ritme.. 2e week is ie heel de week bij zijn vader en dan ga ik een paar dagen met mijn lief de hort op.. heerlijk relax en zenn..

@VIAfv1

succes bij tandarts..

@Naive

Joh zolang je er maar goed mee bezig ben komt het vast goed.. en succes met zwanger worden (als je der mee bezig bent)

Ik ben der al klaar mee, heb 3 eigen kids (zoon 17, vlinderdochter, zoon 10) en een bonusdochter van 24.. dus moet er echt niet meer aan denken hihi..

fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 10:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Terug van de tandarts.

Geen koffie, geen thee en geen tomatensaus...
Die tomatensaus vind ik niet zo erg, maar dat geen koffie/thee had hij van te voren mogen zeggen....
(Verder prima tandarts hoor, maar geen koffie is een probleem ohhh )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 11:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5