Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Aangenaam ik ben Iris

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Onderdetachtig
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en bewust eten

Reageer met quote
Erg blij Hallo allemaal mijn naam is Iris Gordijn. 23 jaar en woonbaar in de Achterhoek samen met mijn vriend en zoontje van 3 jaar. Al jaren ben ik wat zwaarder, maar ik woog altijd rond de 71 kilo waar ik ontzettend blij mee was. Mijn bouw is nou eenmaal zo dat ik wat zwaarder ben en dat vind ik ook prima. Ik hou ontzettend van mijn lijf en nu ook. Ik mag dan wel wat kilo's zwaarder ik vind mezelf er niks minder mooi om. Ik ben zelfs heel trots op mezelf, maar nu kamp ik de laatste weken met lichamelijke klachten zoals last van mijn onderrug, vermoeide benen en het hardlopen wil niet meer zo lukken als voorheen.

Na mijn zwangerschap ben ik van 71 kilo naar 105 kilo gegaan en vanaf daar ben ik op mijn eigen houtje naar de 85 gegaan waar er nu dus weer 6 kilo bij op zit, want helaas weeg ik weer 91. Ik ben niet onzeker, maar ik voel gewoon aan mijn lijf dat ik toch echt teveel kilo's met me meesleep. Daarom heb ik besloten vanaf morgen toch echt weer STRENG het boek van sonja bakker te volgen en 2 keer per week te gaan hardlopen. Ik ren normaal 4 keer per week, maar ik doe mijn best altijd minimaal 2 keer te gaan. Ik volg het boek: Sonja bakker afvallen met het hele gezin dus ook voor mijn zoontje staan hier goede menu's in die ik wil gebruiken. Ook mijn zoontje is wat te zwaar ( zo'n 5 kilo ) dus ik wil hem ook wat bewuster laten eten.

Ik vind het erg moeilijk, want ik ben dol op eten en vooral mijn vriend die slank is eet elke avond wel chips. De drang die ik dan heb is zoooo groot dat ik het ook wil. Verder ben ik een enorme emotie eter of als ik me verveel ga ik eten. Vanaf morgen wil ik eindelijk eens doorzetten. Als ik al beneden die 85 kilo ben dan ben ik al onwijs trots moet je nagaan hoe blij ik ben als ik de 80 kilo verlaat. Zou enorm gelukkig zijn. Zolang ik in de 70 ergens weeg ben ik meer dan tevreden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 okt 2016 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Iris , van harte welkom bij de weegclub.
23 jaar heerlijk jong kindje vriend en nu voor jezelf goed zorgen SUPER

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 0:40    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom iris

Wat knap dat jij zo trots op jezelf ben en vooral blij met jouw lijf.
Maar te zwaar zijn ... Is ook een risico voor de gezondheid, en dat ga jij nu toch langzaam voelen.
Dus...... Heel veel succes jij en jouw zoontje..... Dat jij hem ook noemt vind ik zo knap.... Hij heeft nog een heel leven voor hem, en geef hem een goede start in de toekomst Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 12:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Marina en wat leuk dat je op mijn berichtje reageert. Ik ben sinds jaren onwijs blij met mijn lijf en voel me ook goed, maar ik merk ook wel steeds wat meer dat te zwaar zijn toch mijn lichamelijke klachten verergerd en ik wil zo graag een fitte mama zijn voor de kleine. Samen spelen, rennen en gek doen zonder moeite en dat moet toch, want ben nog maar 23! In de bloei van mijn leven en met een zoontje van 3 die inderdaad ook nog in de bloei van zijn leven zit en dus ook gezonde en gevarieerde voeding nodig heeft. Vandaag is onze eerste dag en hebben beide wel wat moeite, meneertje ligt te slapen wat hij ook anders niet zou doen maar is even afzien van al die zoetige troep die we elke keer weer aten. Over een dag of 3 voelen we ons vast een stuk beter! Erg blij

Ik vul wel hier en daar aan met een boterham extra, want op 1 boterham kan ik niet leven smorgens en al helemaal niet al we beide nogal actief zijn. Ben tevreden tot nu toe en ga het echt volhouden dit keer! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 14:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Ellen!
Wat een leuk welkomsbericht dankjewel.. Ik heb er veel zin in en vandaag is de eerste dag. Wel wat moeite, maar komt wel goed. De eerste dagen zijn altijd even wennen en afzien.. Als er vragen zijn hoor je ze van me en heb een dagboekje gestart dus leuk leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 14:53    
Vrouw   Dauphine

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom hier en veel suc6. Je klinkt ontzettend positief dus dat zal wel goedkomen. Eerst ff afkikken van de suiker, en inderdaad dan voel je je stukken beter en het afvallen gaat dan vast wel goed. Ook goed dat je niet al te grote stappen ineens neemt. Eerst maar eens naar de 85 en daarna kun je je streefgewicht altijd weer bijstellen. Nogmaals succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 16:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dauphine schreef:
Welkom hier en veel suc6. Je klinkt ontzettend positief dus dat zal wel goedkomen. Eerst ff afkikken van de suiker, en inderdaad dan voel je je stukken beter en het afvallen gaat dan vast wel goed. Ook goed dat je niet al te grote stappen ineens neemt. Eerst maar eens naar de 85 en daarna kun je je streefgewicht altijd weer bijstellen. Nogmaals succes.

Ik voel me ook echt positief ingesteld. Zit ontzettend lekker in mijn vel en ben echt wel blij met mijn lijf, maar wil toch echt wel eerst rond de 85 kilo blijven wegen en het liefst nog een kilo of 5/10 minder.. dat zou super zijn voor mijn gezondheid. Bedankt voor je berichtje! Voelt onwijs goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 okt 2016 21:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1