Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf op de 1e vd maand (minder/meer mag ook) deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Duffy schreef:
Goed gedaan Vlinderrr. En ja, dan was het inderdaad uitgezonden, maar ze kwamen niey. Er zal wel iets belangrijkers voorbij zijn gekomen.

Jammer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Lientje, er is maar1 manier,
NIET IN HUIS HALEN
Of een heel kleine portie of
Beetje uit de verpakking halen en de rest in beheer geven aan iemand, liefst buitenshuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:06    

Reageer met quote
Het is een verslaving en je hebt gelijk Juffie dat we er beter vanaf kunnen blijven. Ik heb me gisteren ook weer vergrepen en voel me daarna rot, nu ook hoofdpijn. Vandaag probeer ik me tussendoor in te houden en alleen op de verjaardag wat te nemen.

Lekker weertje, zo een blokje om met hondje, kijken voor een bloemetje voor vriendin en dan aan de arbeid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:07    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Sorry dat ik zo streng reageer Lientje en anderen Huil huil

Helaas is het niet anders en ik zeg dit ook tegen mezelf hoor want geen garantie dat ik nooit meer voor de bijl ga.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:10    

Reageer met quote
Het is de waarheid Juffie, voorheen plande ik lekkers in 1 of 2 keer per week, verder niet. Wat ik in huis haal móet op, dus beter niet meer doen en dan idd een portie inplannen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, het is heel streng.... maar je hebt wel gelijk Juffie.
Gisteravond was voor het eerst sinds lange tijd dat ik zonder nog een crackertje hagelslag met pindakaas te nemen in bed lag. Ik heb het wel in huis - snoep komt er bijna nooit in omdat het zo op is, maar zoet beleg vind ik lekker en is een van de weinige alternatieven als je geen vlees en kaas op brood eet.

Dus dan kom ik terecht bij het oude "de weerstandspier oefenen". Is dat niet ook van Becks? Weerstand leren bieden, want iedere keer dat dat lukt, wordt je weer een beetje sterker. Ik moet gewoon niet zo gek doen met mijn zoete beleg en het gewoon in de kast laten als het geen etenstijd is. Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:19    

Reageer met quote
We weten allemaal wel hoe het moet en niet moet Rollende ogen

IK WIL ONDER DE 90 ZITTEN WANNEER IK START BIJ MIJN NIEUWE BAAN. #tijdvooractie#

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:21    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Duffy met trek of honger naar bed gaan werkt bij mij ook niet.
En een alternatief?
Ik neem dan 2 bananen=0 points

Of, nog beter, hou genoeg points over zodat je het gewoon kan nemen.
Die Fjord-Rogge knäckebröd (blauw pak) zet ook niet zo aan.
Maar je moet er wel van houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik gebruik ook meestal fjordjes of rijstwafels. Maar dat elimineert de calorieën van het beleg niet. Grap
Meestal moet ik gewoon naar bed gaan als ik zin krijg, eigenlijk ben ik dan gewoon moe en ga ik in bed liggen ben ik ook binnen 5 minuten vertrokken. Probleem opgelost.

@Vlinderrr: dus dan heb je 4 weken voor een kilo? Dat red je met wat extra beweging, dat lukt je! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 15:24    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Sorry dat ik zo streng reageer Lientje en anderen Huil huil

Helaas is het niet anders en ik zeg dit ook tegen mezelf hoor want geen garantie dat ik nooit meer voor de bijl ga.

Ach pianojuffie daar kan ik wel tegen. Vandaag 2x 17 min gefietst met een hoge hartstslag. En lekker dat dat was, ik heb ook muziek gevonden van les Miles rpm daar kan ik helemaal los mee gaan maar voor de rest voel ik mij niet zo fit vandaag. Buikpijn, ben 3x vandaag naar de wc geweest, ik hoop dat het er nu uit is. Voor de rest blijft het drukkende gevoel op mijn borst als het maandag nog niet over is de huisarts maar even bellen. De longarts zei dat het geen kwaad kon, ik denk zelf dat ik een beetje angstig ben om weer op de fiets te zitten buiten. Ik had dat namelijk eerst ook met het buitenlopen.

Ik zei tegen mijn man vandaag over mijn buikpijn als ik er nu 2 kilo heb uitgepoept zit ik ook op de 87,5 probleem opgelost Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 20:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 35 van 45