Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf op de 1e vd maand (minder/meer mag ook) deel 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat, hier lukt het even niet. Er gebeurd weer eens teveel, het getal werkt niet mee en verder wil ik niet 'zeuren' en jullie hiermee vermoeien.

Morgen ga ik naar mijn ouders en logeren op het werk, donderdag paar uurtjes werken en vrijdag kleindochter jarig, jippie één jaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Eén jaar alweer?! Geschokt Wat gaat dat snel!

En je mag hier gerust tegen ons mopperen en zeuren hoor! Wij hebben een dikke huid en jou lucht het op. Barst los!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 18:19    

Reageer met quote
Het is steeds hetzelfde gez##k, ik kan het niet volhouden, kan wel smoesjes verzinnen, goeie redenen ook wel, maar vaak wil ik het ook niet graag genoeg. Heb er geen zin meer in, ga me concentreren op het positieve en het gewicht gedoe loslaten. Ik hoop dat de onverschilligheid plaats maakt voor moed en hoop. Veel dingen gaan en zijn goed, maar het gewicht zal een levenslange strijd zijn en ik wil het niet meer. Zolang ik niet gigantisch groei, ga ik proberen mezelf te accepteren, ik ben dit gewoon zat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 19:05    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Mopper maar een eind weg, gooi het eruit

Zoooooooooo herkenbaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 19:05    

Reageer met quote
Weet het gewoon ff niet meer, steeds hetzelfde rondje. Vanmorgen 92, vanmiddag magnums gekocht en 5 van de 6 zijn op, ben niet eens misselijk Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Meis dat heb ik ook zo vaak gedaan....
Daarom....thuis niet snoepen.
Anders ga ik ook voor de bijl.

Ik had nog 3 pakjes met snoeperijen, van de week weggegooid, waren gelukkig over de datum. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 19:12    

Reageer met quote
Hoop dat ik me gauw wat sterker voel, wil niet weer naar de 95, als ik daaronder blijf vind ik het eerst wel goed, al kan ik wel janken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heel vervelend Vlinderrr!!
Ik herken niet de wanhoop, wel het geen grip kunnen krijgen op het eetgedrag. Dat is zo naar en rationeel niet te verklaren!! Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 20:12    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Hoop dat ik me gauw wat sterker voel, wil niet weer naar de 95, als ik daaronder blijf vind ik het eerst wel goed, al kan ik wel janken.

aai Kussen vandaag was dus niet zo’ngoede dag. Morgen beginnen we opnieuw goed? En vergeten we even de magnums, elke goede dag is er 1.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 20:49    

Reageer met quote
Bedankt voor jullie steun, de gemoederen zijn weer wat bedaard. Idd elke goede dag is er één. Vanmorgen 91.3, vrijdag opnieuw wegen.

Het lijkt dat naarmate je ouder wordt er steeds vaker ernstige dingen om je heen gebeuren, of het valt je meer op. De kleine mooie momenten maar koesteren. Die opmerking en aai over je wang van een bewoonster die vraagt: Ben je er de hele dag? Je bent een schat.

De laatste dagen heb ik wat pijn in het midden van de rug, collega's zeiden daar zitten je nieren, drink je wel genoeg? Als ik aan het werk ben vergeet ik dat, terwijl het juist dan belangrijk is. Weet niet wat het is, als ik me uitrek voel ik het er helemaal omheen, wie weet ben ik aan een ander bed toe?

Fijne dag meisjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 7:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 25 van 45