Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 23

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xantia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat heftig Yvonne, 2x een gastric bypass.

Gaat het nu wel weer goed? En heb je evenveel effect met de tweede als na de eerste GBP?
Ik wens je in ieder geval succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 jan 2022 15:23    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo, hier eindelijk weer eens een echt verdiend groen vakje.
Ben er hartstikke blij mee.... cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jan 2022 13:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Leuk dat je ook meedoet shakena Lach

Goed gedaan Kobie!

Hier een gelijkblijver dankzij het stappen Cool
Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2022 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Vongaatervoor
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm voor en na WLS

Reageer met quote
xantia schreef:
Wat heftig Yvonne, 2x een gastric bypass.

Gaat het nu wel weer goed? En heb je evenveel effect met de tweede als na de eerste GBP?
Ik wens je in ieder geval succes.

Hoi Xantia.. Nee, dit jaar was geen gastric bypass hoor. .zover ik weet kan dat maar 1 x, of ze moeten hem ongedaan maken, en dan later nog eens uitvoeren (geen idee of dat kan) Mijn gastric bypass van 2005 zit er gewoon nog. Nu is er een revisie geweest. Dus het maagje is nu niet aangeraakt in mijn geval, want deze was nog gewoon klein. Mijn gastric bypass was verouderd, en de techniek achterhaald. Vooral door de manier hoe de darmen zijn neergelegd en hoe de bypass is uitgevoerd. Dit hebben ze 27 juli 2021 gedaan naar de normen van nu. Dit om meer effect te hebben, maar vooral om te helpen om niet weer meer gewicht terug aan te komen. Ik neem nu minder voedingsstoffen op dan voor de revisie. Dus de ingreep is niet persé gericht op gewichtsverlies deze keer, maar op niet meer extreem aankomen. De meeste mensen vallen met een revisie niet veel af, veel zelfs helemaal niet. De chirurg zei, reken op jouw gewicht zo'n 0 tot 15 kilo, de meeste eerder richting de 0 als richting de 15. Ik was zelf voor 27 juli al begonnen met koolhydraatarm, dus was toen zelf al 13,5 kilo kwijt. Ik ben na de operatie doorgegaan met op mijn koolhydraten en calorie inname te letten. Ik hou sinds april elke dag een app bij (YAZIO) en alles wat ik in mijn mond stop, schrijf ik op.. Dit is inmiddels een gewoonte geworden, en geeft me veel steun. En ik beweeg nu veel meer, omdat dat nu door het grote gewichtsverlies ook steeds makkelijker gaat. Dus het afvallen gaat gelukkig goed door (langzaam maar gestaag) gemiddeld ben ik sinds April zo'n 5 ons per week afgevallen. Met steun van de revisie, maar zeker ook omdat ik zelf er behoorlijk aan trek.. Het blíjft een gevecht. Ik merk wel dat nu, sinds de revisie.. suikers en vetten minder goed verdragen worden, en dan sta ik ook echt aan de diarree als ik te vet eet.. dus dit helpt ook wel om je in te houden... Ik merk wel dat eten nog steeds een obsessie is, en soms droom ik zelfs over eten, dus ik heb wel bij psycholge van het bariatrisch centrum aangegeven, dat het concreet goed gaat, maar mijn denk wereld daar anders over denkt.. Ik sta nu op de wachtlijst om dat stukje van het probleem nog aan te pakken, ga dit jaar nog cognitieve gedrags therapie volgen voor mijn eet obsessie, en dwang gedachten wbt eten.. tja.. makkelijk is het niet.. en daar helpt natuurlijk geen operatie aan.. Dankjewel voor je interesse, da's lief! Lief Ik zie dat jij ook al een behoorlijk staat van dienst heb, veel gewicht al kwijt!! Een echte strijder zo te zien... Goed hoor, dat je het ook niet opgeeft! Succes dit aankomende jaar!! cheerleader

Een levenlang vechten met het gewicht, jo-jo pur sang. In 2005 Gastric Bypass in Brugge, succesvol, toch weer gewichtstoename. Schaamte, ontkenning. Sinds April dit jaar weer gaan strijden, koolhydraatbeperkt. Met hulp van dietiste en ook traject bariatrisch centrum in bergen op zoom. Revisie van verouderde GBP op 27 Juli 2021. We gaan ervoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jan 2022 10:09    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Vlinder.
Leuk zo komen we elkaar af en toe tegen
Hier niets afgevallen maar ook niet bijgekomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jan 2022 13:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Vongaatervoor,

Wat een verhaal! Ik heb ook heel lang nagedacht over een GBP, maar uiteindelijk tot 2x toe besloten daar niet voor te gaan.
Ik had in 2007 de mogelijkheid en in 2018/2019 ook, maar omdat ik zo vaak las dat mensen toch daarna ook zo aan het strijden zijn, besloten dat ik dan maar gewoon door ga met strijden op mijn manier zonder operatie.
Helemaal omdat mij verzekerd werd dat je net zo hard aan het werk moet blijven om slank te blijven.
Ik sport nu 4x in de week, niet heel zwaar maar om mijn conditie op peil te houden en ik verbrand er wel elke keer ca. 300-350 calorieën mee.
Het naar sport moeten (ik ben niet echt een liefhebber) houdt mij wel bij de les, plus de diëtiste waar ik heen moet (van mezelf) 1x in de maand.
Ook ik houd dagelijks bij wat ik in mijn mond steek, dat doe ik al heel veel jaar. Ik weeg ook heel veel, heb zelfs een mini reisweegschaaltje voor in mijn tas. Dat opschrijven en wegen en bijhouden hoeveel calorieën ik inneem, is voor mij heel belangrijk.
Doe ik dat een tijdje niet dan kom ik weer in hoog tempo aan.
Ik gebruik hiervoor trouwens de gratis app FatSecret.
Veel succes weer deze week.

Voor iedereen trouwens; veel succes en sterkte. Wat is het toch moeilijk als je een lekkerbek bent en een liefhebber van lekker eten, snoepen en gezelligheid.

Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 jan 2022 17:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tot het volgende weegmoment!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 jan 2022 17:11    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Hier niets er af
Maar ook niets bij dus moet ik blij zijn,maar jammer genoeg ben ik dat.
Moet niet moet meer mn best gaan doen.
Pff
Vanmorgen weer naar m'n werk
Er zit een dame op m'n te wachten mag haar handen mooi maken en een andere dame wil na 4 wk ff naar buiten.
Dus we gaan vanmorgen even naar buiten met haar.
Vrijwilligers werk heerlijk.
Alles mag je krijgt nergens commentaar op en als je weer naar huis gaat word je hartelijk bedankt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2022 9:06    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Piepklein groentje!

Mooi dat je vrijwilligerswerk doet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2022 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Gelijkgebleven
Prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2022 14:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8