Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 15

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal. Ik weet dat ik al die tijd nauwelijks ben geweest. Maar ik had het moeilijker dan ik dacht. Ook deze tijd heeft mij veel stress en frustratie gegeven. Mijn kleindochter heb ik al die tijd niet gezien en met mijn man ging het ook niet al te lekker. Sorry dat het zo is gegaan maar ik kan geen controle krijgen over mijn lichaam. Het eten gaat op zich wel redelijk, maar door al die opvliegers en veel stress op het werk vergeet ik zo vaak om te wegen. En ik niet meer weet wat ik aan het doen ben.

Net al Vlinderrr vind ik het gewoon heel moeilijk om alles bij te houden. Ik doe dan ook niet veel anders dan zorgen dat ik mijn lichaam een beetje in bedwang probeer te houden. Ik vind het dan ook heel jammer dat het Vlinderrr ook niet lukt. Maar ik snap nu wel hoe het voelt. Ik hoop dat jullie mij niet kwalijk nemen dat ik het dan ook een beetje laat afweten. Maar mijn lichaam en geest willen verschillende dingen.

Pianojuffie, het is dan misschien ook verstandiger dat je mij er uit haalt. Ik vind het geweldig dat jullie zo goed gaan en wil jullie heel veel succes wensen. Ik probeer wel weer 1 keer in de week mijn gewicht te meten.

Heel veel liefs, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 23:53    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Het is toch niet omdat je hier niet zo actief bent, dat je weg moet?
Blijf gezellig hier, en lees af en toe wat?
aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 7:09    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Morgenrood, je bent nog enigszins stabiel in je gewicht, ik zou blijven als ik jou was..

Ik ben in het afgelopen half jaar weer kilo's aangekomen, ook bij mij is er veel aan de hand en het extra gewicht geeft alleen maar meer ballast. Letterlijk en figuurlijk. Volg mijn voorbeeld niet Sip

Laatst aangepast door vlinderrr op do 18 jun 2020 21:39, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
gewoon blijven hoor....eens gaat het weer lukken bij jou

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 9:05    

Reageer met quote
Dat is allemaal lief van jullie. Ik heb vanmorgen weer voor het eerst in 2 weken gewogen. Toch wel weer aangekomen 68,2 kg. Waar het precies aanligt weet ik niet. Waarschijnlijk ook nog steeds door de overgang. Die zit me echt hoog, met al die opvliegers. Maar jullie hebben mij weer overgehaald ik zal blijven en probeer ook weer wat meer te schrijven.

Vlinderrr, ik vind het heel balen voor je dat je weer aan bent gekomen. En ook dat er bij jou ook veel aan de hand is. Ik hoop echt dat je eruit komt en je leven weer op regel krijgt. Ik hoop dat we er samen uitkomen, want we verdienen het wel.

Oké, het volgende: Ik zal proberen om weer wat meer hier te zijn in de hoop dat ik ook weer wat afval, want ik ben dat geschommel ook wel een beetje zat. Misschien dat ik toch jullie steun meer nodig heb dan ik dacht. Erg blij

Liefs Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
aai aai aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Fijn dat je blijft lief Roodje ❤️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 12:18    

Reageer met quote
Dank jullie wel. Ik denk dat het voor mij toch wel een betere stimulans is. Ik heb nu nog deze week vakantie en hoop toch weer een bepaald ritme op te bouwen. Ik weet nog niet hoe maar we zullen zien. Dank voor jullie steun. Yes! (nederlands= Kussen

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 12:37    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Misschien een eetplan maken voor na je vakantie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 12:59    

Reageer met quote
ja, Whis, dat is nog wel een goed idee. En dan ook zorgen dat ik de boodschappen in het weekend haal. Zodat ik er ook niet van af kan wijken. Het is het proberen waard, dank je. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 14:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18