Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 14

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ vlinder: pakkend plaatje heb je neergezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Laten we maar overstappen op deel 14

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 16:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed idee piano!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 18:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend om 10:00 uur stond ik weer in de sportschool Sport . Zooooooooo op het laatst kon ik geen pap meer zeggen. Het is net aan 5 minuten lopen van mijn huis (luxe !!). Rustig op het gemakje naar huis gelopen en daarna voelt een douche extra lekker aan Mr. Green

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 16:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend had ik toch wel serieus moeite om mijn sokken aan te trekken Lachen , ook 2 beurse plekken van de stang met gewichten op mijn schouders.
Ook als ik vandaag een tijde stil had gezeten op mijn bureaustoel was het opgang komen toch even stijfjes

Morgen weer Erg blij . Dan dit weekend even niet ivm de kinderen. Dan dinsdag weer, hopelijk ook vrijdag en anders zo ie zo zaterdag en zonder. De zaterdag hangt af of ik vrijdagavond kan.
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 21:19    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oeps, toch spierpijn.. Je gaat best nog vaak, kijk uit dat je er geen genoeg van krijgt hé, of werkt dat alleen zo bij mij Lachen

Voor mij is het nu weekend, het vroege wakker worden zit weer in mijn systeem. Wie weet morgen wat langer. Of ik neem zo ff een kop thee en blijf nog ff liggen, het waren drukke dagen. Moe maar voldaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 6:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Moet af en toe ook oppassen dat ik niet te hard van stapel loop. Daarom ook wel mooi dat ik deze week niet in het weekend kan. Echt even een week rusten daarna weer 3x trainen.

De sfeer is ontzettend gezellig! Heel vriendelijk en open. In februari hebben ze een onderlinge wedstrijd en ik werd meteen door verschillende mensen uitgenodigd om ook te komen kijken. Nou super leuk Erg blij

Vandaag ook intake gesprek met mijn trainer gehad. Ik heb aangegeven dat ik vegetarisch eet en het liefst zoveel mogelijk veganistisch. Ook daar werd helemaal niet raar op gereageerd. Hij gaf aan dat ik goed mijn lichaam in de gaten moet houden. Herstel ik voor mijn gevoel niet snel genoeg, of mocht ik ergens over twijfelen dan moet ik meteen aan de bel trekken en gaan ze me ermee helpen.

Fijn "weekend" vlinder!!

Afgelopen vrijdag lekkere thee gehaald smullen . Cacao & cookie, cacao & kokos en pistache & marsepein. Het is jammer dat er geen geur beeldscherm is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 20:32    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Thee met cacao?? Nog nog nooit van gehoord!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 6:55    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Fijne succesvolle dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 9:02    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Je klinkt energiek Cd! Die smaakjesthee lijkt mij niet echt wat, maar jij vindt ze lekker dus?

Ik heb een stok achter de deur, mijn zoon gaat in maart trouwen Lief Lief Erg blij

Vandaag lekker rustig aan, dan weer twee drukke dagen. Een etentje in het weekend en ff knuffelen met mijn kleindochter. Leuke vooruitzichten Cool

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 12:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3