Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pianojuffie, ik denk jij mij er maar weer uit moet halen. Ik weet niet meer wat ik met mijn lichaam aan moet. Het wil totaal niet meer. Ik ga 1 stap naar voren en weer 2 naar achteren. Dit werkt niet. Mijn overgang nekt mij elke keer weer, wat ik ook probeer. Ik wil oefeningen doen maar mijn lichaam zegt:"ik geef je nu al de pijnen". Waardoor ik de oefeningen niet aan kan. Maar ik voel me gewoon niet meer prettig in mijn lichaam. Huil huil Huil huil Het werk wordt me soms al te veel en ik heb veel last van maagzuur. Dat geeft bij mij aan dat ik te dik ben en dat is niet goed. Maar het lukt me gewoonweg niet.
Ik ben geen opgever, maar ik ben nu wel heel dichtbij. Ik weet het niet meer. Dus misschien is het verstandiger dat je me er weer uithaalt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Dat wil ik, met tegenzin, wel doen.
Maar wat is er negatief aan om bij ons te blijven.
Je mag overal over praten Roodje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 9:55    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Oke, dan blijf ik nog wel. Maar als het erger wordt stop ik er mee. Ik weet dat ik hier mijn gevoelens over kwijt kan, maar ik weet op dit moment niet meer hoe ik me voel. Zo als ik het nu zie is het meer frustraties en pijn dan zielig. En als ik nu eens een oplossing wist voor die overgang. Ik moet tabletten slikken om me rustig te houden met al die opvliegers. En dat is wat me nekt. Ik heb het ook al eens zonder geprobeerd. Maar toen werd ik helemaal gek van die warmeaanvallen.

Laat me nog maar even staan, ik zie nog wel wat er gebeurd.
Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ik weet dat het nadelen heeft, maar heeft de huisarts het ooit er over gehad om de hormonen aan te vullen.
Zelf ben ik daar niet zo voor, ik mag ze ook niet hebben ivm borstkanker verleden.
Ik heb de overgang door de behandelingen helaas in 1 1/2 jaar afgewerkt.

Maar wat weegt zwaarder.....bespreek het eens met je arts.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 11:47    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Cheatday schreef:
Lijkt me vervelend overgevoeligheid voor geluid. Ligt dat voornamelijk aan het stemvolume of ook aan de hoeveelheid mensen die er zijn?

Het ligt vooral aan het stem geluid, de meeste mensen daar kennen het euvel en zeggen niet zoveel. Net gefietst,lekker morgen begin ikweer echt. Ik vind op dit moment alles lekker Gemeen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 14:19    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pffffffffffff breek me mijn mond niet open over lekkere dingen. Het is dat er niks in huis is (behalve gezond en chocola 99% puur), anders had ik echt alles opgegeten wat los en vast zat.

Vanochtend bij mijn oma geweest en daar wel een koekje op. Oma had hem klaar liggen, dus tja dat kun je niet weigeren Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 14:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond maar wat vroeger gaan eten, paar flinke glazen water, lekkere koffie smullen en een wandeling met de honden. Nu is het knaag gevoel weer even weg (ik mag hopen voor de rest van de avond).

Pfffff tis wel warm/vochtig buiten. De honden vinden het ook erg warm. Die zoeken het koelste plekje opgezocht in huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 18:05    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Pianojuffie, ik denk jij mij er maar weer uit moet halen. Ik weet niet meer wat ik met mijn lichaam aan moet. Het wil totaal niet meer. Ik ga 1 stap naar voren en weer 2 naar achteren. Dit werkt niet. Mijn overgang nekt mij elke keer weer, wat ik ook probeer. Ik wil oefeningen doen maar mijn lichaam zegt:"ik geef je nu al de pijnen". Waardoor ik de oefeningen niet aan kan. Maar ik voel me gewoon niet meer prettig in mijn lichaam. Huil huil Huil huil Het werk wordt me soms al te veel en ik heb veel last van maagzuur. Dat geeft bij mij aan dat ik te dik ben en dat is niet goed. Maar het lukt me gewoonweg niet.
Ik ben geen opgever, maar ik ben nu wel heel dichtbij. Ik weet het niet meer. Dus misschien is het verstandiger dat je me er weer uithaalt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag.

Niet opgeven, als oefeningen te zwaar zijn gewoon iets anders doen wat wel gaat. Ik ben ooit op de Wii begonnen, gewoon tennissen, bowlen, een poppetje door een parcours heen loodsen en dat alles met een ding in je hand en een balancebord op de grond. Ik had ook overal pijn. Toen ben ik gaan wandelen, in het begin kon ik amper een km voetje voor voetje. Elke dag een ommetje maken, steeds verder helpt echt. Elk uur wandelen leverde 500 kcal, dus de helft van wat ik afviel kwam door het wandelen, de andere helft door iets minder eten, andere keuzes maken. Weinig koolhydraten eten en dus suikerpieken voorkomen. Ik zit ook in de overgang, baba. Heb geen tabletten maar een ouderwetse waaier, dat helpt me die zweet momenten door te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 7:25    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ben bijgelezen, mijn vakantie is weer voorbij, ik mag weer Lachen
Beetje druk.. Succes allemaal deze week!

@whis, ik hoorde van Duffy, dat jij wel eens courgettie pasta maakt.. mag ik vragen hoe je dat doet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 11:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ vlinder: dat is altijd jammer als je vakantie weer over is.
Hoe gaat het met niet op de weegschaal te gaan staan?

Zelf koop ik altijd de courgette spaghetti (ben van de makkelijk Erg blij ). Ik zou ze vooral niet te lang koken of wokken dan wordt het net snot.

Sinds gisteren heb ik vakantie! Ben begonnen om mijn gang en trap te schilderen. Dat werd echt hoog tijd.
Vandaag komt mijn Happy Planner Memory Keeping binnen. Kan ik daar vanavond lekker mee aan de slag.

Trots op mijzelf: al 2 dagen niet op de weegschaal gestaan Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 8:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 7 van 34