Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wow, het is weer super warm! Straks weer lekker het zwembad in.

Jullie nog plannen voor het weekend?

Gisteravond een nieuw recept uitgeprobeerd. Spaghetti (voor mij de KHA versie) met roergebakken doperwten (en knoflook, pancetta en rozemarijn). Nou het was niet te nassen........
De kinderen hebben er een dot ketchup opgegooid en ik stug doorgegeten Cool

Vanavond Foe Yong hai. Lekker recept gevonden waarbij ik ook de saus zelf maak. Geen rijst erbij, alleen de groenten en ei.
Ben heel benieuwd, hopelijk smaakt dit beter Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 14:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo dat was weer een heerlijke zweet dag pfffffffffff.

Vanochtend met de kinderen naar de camping gereden. Honden lekker thuis gelaten, daar is het dan toch nog koeler.
Lekker de hele middag aan het zwembad gelegen en ondanks mijn factor 50 ben ik weer getransformeerd in een kreeft Lachen Lachen Lachen Lachen

Morgen begint voor ons de laatste vakantie weer. Zo te zien krijgen we nog een paar heerlijke dagen! Nu vond ik 30+ een beetje enthousiast. Rond de 22 á 25 graden teken ik voor met een zonnetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019 17:05    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klinkt heerlijk zo op de camping Cheatday Lach

Ben blij wanneer de ergste warmte straks weer voorbij zal zijn Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 12:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het was ook heerlijk! Ligstoel lekker in de schaduw en veel zwemmen.

Deze hete temperaturen hoeven van mij ook niet. Met dit weer blijf ik ook zoveel mogelijk binnen bij de ventilator. Te warm om iets te gaan doen.
Gelukkig wel koele nachten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 12:59    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Vannacht was het hier erg heet, onrustig geslapen. Wel met open ramen, maar het hielp niet.. de warmte zit er in puff puff.. even doorzetten, straks is het weer herfst Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 8:48    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Leonie, ik heb respect voor je, het is heel frustrerend op die manier, heel goed dat je er van de positieve kant tegenaan (probeert) te kijken.

Ik ben nog ontzettend moe en kan me maar moeizaam tot extra beweging zetten. Ik hoop komende week wat vaker te gaan wandelen, loop wel 3/4 keer per dag met de hond, dat telt ook toch? Lachen

Thanks, gezondheid en mezelf goed voelen zijn belangrijker dan het getal op de weegschaal. Dus ik probeer me er niet door te laten leiden, ook al hou ik een vinger aan de pols. Deze week weer een paar ons zwaarder dan vorige week. Ik zou graag terug door de 68 kilo willen zakken. Vorige week zwemvierdaagse gehad, bijna 5 km gezwommen en trailweekend in de Ardennen. Afvallen homaar maar gelukkig kwam ik ook niet heel veel aan Geschokt .

Met de hond lopen is gewoon wandelen en elke stap telt. Ik weet wat het is om doodop te zijn. Je krachten goed verdelen. Soms een extra straatje meepakken als het kan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 9:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een heerlijke zweet dag achter de rug Cool

Vanmiddag hadden mijn kinderen wat vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd om te komen zwemmen. Popcorn, ijsje, drinken --> poolparty cheerleader cheerleader cheerleader

De honden bewegen zich ook niet. Die schuiven over de vloer van het ene "koele" gedeelte naar het andere "koele" gedeelte.

Het is nu al een uur aan het rommelen en volgens buienradar moeten we stevige buiten krijgen. Ben benieuwd. Kijkend naar de lucht ziet het er niet uit dat het gaat regenen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Gewicht kruipt omhoog
Vanochtend 81,2
Aan de rem trekken zou heel verstandig zijn.

Fijne woensdag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 6:42    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi allemaal. Hier is het ook al veel te warm. Cheatday van mij mag de regen en onweer wel beginnen. Door die hitte komen de warmte aanvallen steeds heftiger. Dus het kan mij niet snel genoeg.

Ik heb er afgelopen week toch nog iets van afgekregen en dat is al heel wat. Hopelijk blijft het nu naar beneden gaan. Maar ja, ik heb nu 2 weken vakantie, dus ik reken er nog niet helemaal op. We zien wel ik ga mijn vakantie daardoor niet laten verpesten. Cool Lachen

Iedereen een fijne dag.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 10:45    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Gewicht kruipt omhoog
Vanochtend 81,2
Aan de rem trekken zou heel verstandig zijn.

Fijne woensdag allemaal

Portiegrootte aanpassen is vast genoeg smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 19:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 16 van 34