Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zo boodschappen tot maandag weer in huis gehaald. Maaltijd planning gemaakt, morgenochtend alleen nog brood halen, huis schoonmaken en dan kunnen we weer naar de camping!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 16:35    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Veel plezier op de camping Cheatday Lach

Ik zou iedereen met klachten een EMD bloedtest adviseren, daar kun je zoveel duidelijkheid uit halen. Welke voeding je beter niet kunt nemen, welke tekorten je lichaam aangeeft.

Helaas voel ik me momenteel niet jofel, sinds een migraine aanval vorige week nog niet weer de oude. Weekend gelukkig vrij, ga goed rust nemen.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Cheatday, veel plezier

Vlinderrrtje, veel beterschap meis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 18:38    

Reageer met quote
Dank je Juffie..

De weegschaal schoot erg heen en weer, ik denk dat de 7 ons eraf erg positief is. Volgende week maar zien of het klopt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 9:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vlinderrrtje wat ga je goed!!!
Complimenten hoor!

Ik moet nog oppassen anders haal je me in, hihihi
Wat is je uiteindelijke streef?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 10:31    

Reageer met quote
Ik kom er aan hoor Juffie Lachen
Nee, ik weet eigenlijk niet wat mijn streef zal worden. Ik vind het al zo verwonderlijk dat ik op dit punt gekomen ben. Als eerste wil ik het liefst een gezonde relatie hebben met eten, niet meer van die pieken en dalen. Verder wil ik de getallen bij de VC wat opkrikken, fitter en vitaler worden, want ik merk wel dat ik naar de 50 trek. Gezondheid staat meer voorop, maar durf al wel van de 7 te dromen Lach

Jij bent mijn voorbeeld!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 10:39    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wat lief van je ❤️
Momenteel ben ik iets te veel aan het feesten met eten hoor
Gisteren weer ruim pasta.
Vanochtend 8 kg.
Oei dat is niet best
Ik bedoel 80 kg

Vandaag maar weer sober, misschien kan ik dan toch een groen blokje scoren morgen.
Morgen maak ik witlof met ham en kaas uit de oven.
Ik maak of bestel eten wat mijn lieverd graag eet.

En je hebt groot gelijk
Gezondheid en fit zijn is het belangrijkste!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 10:49    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Ik wil eerst meer in beweging komen, ik denk dat dat een groot verschil gaat maken. Mindfull wandelen is ook heerlijk Cool

Fijne dag, hier weer even voldoende schermtijd..

Wandelen lost bij mij veel stress op, ik laat het lekker van me afglijden. Ik overdenk de situatie, ga na wat me precies die stress geeft en elimineer alles waar ik zelf niks aan kan veranderen: het weer, hoe anderen denken etc. Dan kijk ik waar ik wel war aan kan doen. En daar maak ik een plan voor en voer dat uit.

Ik was bijvoorbeeld afgelopen maandag erg terneergeslagen over het feit dat ik na 175 km wandelen fors aangekomen was, terwijl dat gezien wat ik at en verbruikte niet kon. Ik kreeg er echt stress van. Zag mijn gewicht alweer toenemen en er niks tegen kunnen doen. Aankomen als ik krakkemikkig in bed lig is tot daaraantoe maar aankomen terwijl ik vreselijk veel beweeg en matig eet, dat mag me niet aangedaan worden, zo'n soort gevoel.

Ik kan hoe mijn lichaam reageert niet heel erg beinvloeden, het is en blijft een raar lijf, zeker nu ik ook overgangsverschijnselen heb. Dus dat is zo het is. Net wat Pianojuffie zegt, het is geen exacte wetenschap. Heel jammer maar daar moet ik me bij neerleggen.

Ik kan er wel anders naar kijken, zodat het minder teleurstelling en stress geeft. Is het echt zo erg dat ik meer dan 66 kilo weeg en de 70 wel eens net aantik. Nee, dat is geen halszaak, hooguit zitten mijn strakste (sport)kleren dan ietwat te strak. En 3 kilo meer rent ook iets minder hard, maar is dat onoverkomelijk? Nee dus. Het is blijkbaar de angst de controle te verliezen die me stress geeft.

Verlies ik echt de controle? Heb ik mezelf niet in bedwang? Nee, dat is niet aan de orde. Ik leef gezond, ik beweeg veel. Ik word niet vaak verleid iets ongezonds te eten en doe ik dat wel, dan geniet ik daarvan, maar sla niet los. Dus feitelijk gewoon verder gaan met de ingeslagen weg, me misschien iets minder vaak laten verleiden, dan duurt het wellicht langer voordat ik weer 66 kilo weeg, dan met een streng 1000 kcal dieet, maar op de weg erheen hoef ik niet continu teleurgesteld in mezelf te zijn dat ik er nog niet ben. Het ligt namelijk niet aan mijn inzet.

Was toch wel blij dat met wat oppassen en meer fruit en minder ander voedsel eten er op de valreep nog net 2 ons af is tov de vorige weging, die dus van 11 dagen terug is. Maar was dat niet zo, dan was het ook maar zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 11:10    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Het zal allemaal een verklaring hebben.
Zeker weten
Maar.... er is nog heel veel niet ontdekt.
Al denken veel mensen/wetenschappers alle wijsheid in pacht te hebben.
Ik denk dan, MOMENTEEL is dit de “ waarheid”
En vlak je eigen intuïtie en instinct niet uit.
Die weet heel goed wat je nodig hebt.
We zijn alleen vergeten hoe we daarnaar moeten luisteren.
Geholpen door de voedingsindustrie, reklame en allerlei verleidingen waarmee we constant geconfronteerd worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank jullie wel meiden!

Ondanks het "Hollandse" weer vermaken we ons prima.
Wat had ik vanochtend een honger na het ontbijt. Extra water genomen, extra koffie en het hielp allemaal niks.
Daarna een theelepel pindakaas genomen (met kop natuurlijk), zo weg knagend gevoel. Het was dat we vandaag optijd moesten lunchen (zijn even lekker met de huifkar weg geweest), want ik had nog steeds geen honger. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 16:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 13 van 34