Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nee dat is zo. Maar ik wil zo graag weer eens naar beneden. En dat gaat nog steeds niet lukken. En dat is wel balen.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben weer thuis. En wat een heerlijke vakantie gehad! De rit is enorm lang naar het Tatragebergte. Maar we hebben zo genoten. Gaan we absoluut weer eens doen. En ja, elke avond uit eten gaan en elke ochtend een ontbijt van onze gastvrouw voorgeschoteld krijgen, die ook nog eens kok is... ja, dan kom je aan. Ik had niet anders verwacht. Maar eerlijk is eerlijk, ik had erger verwacht. Dat komt vast door het vele wandelen. En na zo’n rit zie je bij mij mijn enkels niet meer, zoveel vocht. Dus ik heb nog goede hoop op een beter resultaat. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 17:04    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Morgenrood: Ik heb ook al een keer geroepen dat ze me hier maar vanaf moesten halen. En Nee, het gaat bij mij ook niet zo makkelijk als ik zou willen. De overgang heeft mij op verschillende manieren goed in de tang. En ja, dat kan gruwelijk lang duren. Ik ga er maar vanuit dat het een keer over gaat. Net als de burn-out... Ik ben weer terug van vakantie en ga nu weer aan de slag. Ik zal zegevieren. En ik denk dat jij dat ook zal doen. Je vindt een manier. Ik via de diëtist en jawel, de bakkersvrouw. En die steun is fijn. Ik eet niet volledig koolhydraatarm. Maar wel het brood, heeft ze zelf uitgedokterd en is ook duur. Blijkbaar volledig uit zaden en pitten. (Haar kleindochter is er al 30 kg mee afgevallen!! Maar die is over al streng in. Ik niet.) Maar samen met geen chocoladehagelslag heb ik opeens ook haast geen trek meer. En dat is voor het eerst in mijn leven een heel schokkende ervaring! En krijg ik een keer trek, dan strooi ik wat chiazaad in/over mijn eten. Ook al zo’n wondermiddel... Geschokt De vakantie was heerlijk en nu ga ik weer naar normaal. Ik verwacht volgende week ook weer een groen vakje te hebben. Ik hoop dat jij ook de knop omgedraaid krijgt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 17:18    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wat ben je heerlijk bemoedigend Ooit, blij dat jij hier ook niet weg kon komen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 21:54    

Reageer met quote
Gisteren ben ik weer naar de VC geweest en mocht ik bij haar op de weegschaal, ik was er niet zo bang voor. Haar weegschaal weegt zwaarder en ik was natuurlijk niet meer nuchter of na toiletbezoek. Waar ik wel een beetje van schrok is mijn metabolische leeftijd: 62 Geschokt dat wordt van de bank af ouwe haha.

Qua energie heb ik een slechte week, spanningen nemen enorm van je lijf, daarnaast hormonen in de war (migraine) en mijn lichaam maakt een complete switch door gezonder te eten en vraagt zich af waar de suiker blijft hihi. Dus geduld hebben met mezelf, mijn darmwerking waar ik het in eerste plaats voor doe is al zoveel beter, daar wordt ik echt blij van.

Helaas 04:30 al wakker en voor 6 uur liep ik al buiten, motortje aan de gang brengen. Tsja het liefst voor het ontbijt al bewegen, was wel lekker, net voor een grote bui binnen. Komende drie dagen weer werken, dan weet ik niet of ik een half uurtje beweeg van te voren, dan moet de wekker nog vroeger.

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 7:06    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vlinderrrtje, ik raad je dringend aan om ontspanningsoefeningen te doen.

In het boek van Olav Wagenaar, Eerste Hulp Bij Oorsuizen wordt alweer bevestigd dat je van alles kan krijgen van stress.
Het is zeer waarschijnlijk dat mijn oor en duizeligheidsproblemen daar (mede?) de oorzaak van zijn.
Ik leef al vele jaren onder extreme stress.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 7:38    

Reageer met quote
Juffie, je hebt gelijk, maar ik ben er erg slecht in.. Rollende ogen meer wandelen brengt hopelijk ook meer lucht, rust en ontspanning.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 8:40    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vlinderrrtje, eerst leren onder begeleiding?
Mindfullness, meditatie, yoga...... whatever

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 8:47    

Reageer met quote
Ik wil eerst meer in beweging komen, ik denk dat dat een groot verschil gaat maken. Mindfull wandelen is ook heerlijk Cool

Fijne dag, hier weer even voldoende schermtijd..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 8:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Bij mij is dat altijd een grote valkuil geweest Vlinderrrtje.
Eerst dit en dan ga ik....,,,,,

Voorkomen is beter dan genezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 9:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 11 van 34