Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
cheerleader cheerleader Welkom 2 cijfers op de weegschaal, waar waren jullie???? Mr. Green Mr. Green
Mijn eerste doel gehaald Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 8:38    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Goed gedaan!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 8:46    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Disco

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Sili
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Vorige wek gewicht vergeten in te vulln odat ik nu geen startgewicht heb. Kzn dit nog gebeuren.
Maar ik ben toch al goed bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 9:26    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sili, nu is vandaag je startgewicht en zie je het vakje volgende week kleuren Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 9:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank jullie wel!!! Op naar zover mogelijk van die 100 vandaan.

Hebben jullie een lekkere dag gehad?

Vanochtend hadden de kinderen ontbijt gemaakt. Onder het mom van "gezond" hebben ze voor mij pistache noten in een bakje gedaan. Kon ik eens met noten ontbijten ipv shake. Want noten zijn gezond. Super lief!!

ś middags naar de ABC in Velp geweest. Ik heb heerlijk biefstuk, verse hamburgers (rund & lam), carpaccio, hete garnalen, zalm, paar stukjes kaas en sushi gegeten. Verschillende dingen heb ik meermalen gehaald Cool
Alles wat gepaneerd was etc. heb ik bewust laten staan. Alleen sushi vind ik zo vreselijk lekker!!!!!
Qua drinken is er veel frisdrank maar ook water met vers fruit. Dat laatste heb ik genomen en gewoon spa rood.
Als toetje een mini cupcake red velvet. Normaal vind ik red velvet super lekker, maar deze smaakten niet echt.

Avondeten overgeslagen vandaag. Ik zit nog vol van mijn lunch Schaam Schaam . Ik pak straks nog wel een bakje kwark (150 gr).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mei 2019 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Mieke Kosters)

Reageer met quote
Goed bezig Cheatday!!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 12:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even een vraag aan de shakers. Afvallen gaat goed zo, dat weet ik uit het verleden ook. Maar hoe pakken jullie straks de draad weer op met “normaal” voedsel? Dat gaat bij mij fout en daarom durf ik er eigenlijk niet weer aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 12:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ ooitdiscipline: ik denk dat het een kwestie is om je eetgedrag heel goed in de gaten te blijven houden en dat er echt veranderingen moeten optreden om niet weer aan te komen (bedoel er is niet voor niks een reden waarom we aankomen, medische redenen uitgesloten uiteraard).
Porties bijhouden, gezondere keuzes maken (en niet omdat je dan een gezondere keuze hebt gemaakt, maar een schepje extra nemen Schaam Schaam ).

Ik vind het zelf ook doodeng. Ik eet deze week af en toe met de kinderen mee (volgens mijn eetplan mag ik iedere avond "gewoon" avondeten maar dat durf ik nog niet goed aan).
Ik probeer dan ook een gezonde keuze te maken en maat te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 19:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik vind dat heel lastig. Het is gezellig bij het eten en automatisch blijf je langer dooreten. Ik ben nog niet achter de juiste portie gekomen en dan ook zo dat ik ‘s avonds geen trek meer krijg. Ik ben namelijk niet het type dat dan op een stengel bleekselderij gaat zitten knabbelen... Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 9:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 8 van 12