Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Top, dankjewel. Ik vind het altijd weer moeilijk om een lekkere en andere maaltijd op tafel te zetten. Ik zijn niet zo van de aardappel, vlees en groenten-mensen. Graag wat anders en veel groenten en smaak. En inderdaad graag makkelijk. Al is af en toe stoofvlees best lekker en leuk om te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Graag gedaan!!

Ik vind zelf koken ontzettend leuk en ontspannend om te doen. Ik vind het ook niet erg om een hele dag in de keuken te staan, alleen niet door de weeks. Dan moet het idd snel, makkelijk en gezond zijn.
Zelf ben ik ook geen aardappel-groenten persoon. De kinderen vinden aardappels wel lekker, dus voor hun kook ik ze nog wel eens (jaja, soms ben ik ook lief hahahahahahahahahahha).

Wel vind ik het lastig om makkelijke, snelle en vooral gezonde maaltijden te vinden die binnen 30 minuten op tafel staan. Door de weeks wil ik echt niet meer tijd besteden. Dan eten we rond 17.45 - 18.00 uur. Dat is laat zat voor de kinderen.

Ik weeg iedere dag om mijn gewicht een beetje in de gaten te houden. Hou je vast: vanochtend gaf de weegschaal 99,9 aan Geschokt Geschokt Geschokt Geschokt Geschokt , nu nog volhouden tot aan zondagochtend (= mijn weeg moment)
Lachen Lachen Lachen Lachen .
Daarna ga ik 's middags voor moederdag met de kinderen lunchen, dus dan zal het geen 99,9 meer zijn de volgende ochtend Mr. Green Mr. Green

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 7:41    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren een wokje gemaakt: paksoi, broccoli, oesterzwammen, sjalotje, champignons, erwtjes, rode paprika, sojascheuten. Van alles een beetje. Op smaak gebracht met peper, paprika, groentenbouillonpoeder, Chinese kruiden, beetje sojasaus en beetje chilisaus. Daar wat bruine rijst bij: smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 8:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Cheatday: We hebben vanavond dat receptie van jou gegeten. Dat is inderdaad heel erg goed. smullen En het vult... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 18:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zonder bril geen bericht meer sturen. Recept i.p.v. receptie. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 18:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ooitdicipline schreef:
@Cheatday: We hebben vanavond dat receptie van jou gegeten. Dat is inderdaad heel erg goed. smullen En het vult... Lachen

Fijn dat het recept zo goed in de smaak gevallen is!!

@ whis: dat klinkt lekker!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 19:58    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat goed Cheatday in de dubbele cijfers! Applaus Applaus

Gisteren heerlijk uiteten geweest, vandaag weer op de rit, best een beetje trots.

O: shake
T: sinaasappel
L: shake
T: appel, banaan
D: wokgroente met kipfilet
T: yoghurt met zoetstof, kaneel, lijnzaad, muesli en krenten

Mijn weegschaal knippert, batterijen kunnen nu nog niet weer leeg zijn. Anders maar eens duracel proberen. Ga morgen kijken. Het was een drukke dag, dat geeft afleiding en minder aandacht voor eten, fijn.

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 17:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel vlinder!!!!! nu volhouden tot zondagochtend.

Wat een lekker menu heb je vandaag. Viel het mee met de shakes?

Fijn weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 21:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De drukte van werk geeft afleiding, zo ben ik minder met eten bezig. Ik vond het lekker gaan, duidelijkheid en de eerste kilo is eraf Lach

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 12:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi vlinder dat de eerste kilo eraf is!! Goed bezig.

Als lunch heb ik vanmiddag 3 (!!) haringen op smullen
Ik wist dat Paps zou komen rond het middaguur en hij is, net als ik, gek op haring. Dus lekker haring gehaald. Hoefde paps geen haring.............. Jammer voor hem, geluk voor mij Erg blij

Gaan jullie nog wat met moederdag doen?
Hier 2 jongen kinderen 7 & 9, dus morgenochtend leuk zelf gemaakte knutsels uitpakken. 's middags gaan we brunchen bij de ABC. Daarna uitbuiken met een filmpje Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 20:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 7 van 36