Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

8 ons eraf de 1e vd maand (meer/minder mag ook) dl 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
~Cheatday , dank je wel !
Je gaat erg goed , ik heb ff in je dagboekje gelezen .. hou vol !

Dit weekend wordt weer n uitdaging voor mij ..
Geen school vandaag voor de kinderen dus ander ritme .
Straks maar menuutjes gaan plannen zodat ik niet in de verleiding kom .

Fijne dag !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 9:25    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Cheatday op de Hanweg Canyon Lady kleur donkergrijs/paars. Ik heb nog nooit eerder wandelschoenen gekocht, dus ik ben eigenlijk voor de optisch meest leuke gegaan (wat best lastig is bij wandelschoenen) en toevallig zaten die echt gelijk heel lekker en paste ze prima om mijn voetvorm. Erg blij En boven de 200 euro kreeg je korting vanwege hemelvaart dus dat was mooi meegenomen.

Gisteren avond gelijk een lange boswandeling gedaan en ze liepen lekker. Het was wel even wennen de eerste 10 minuten, zit toch heel anders dan gewone schoenen. Maar halverwege de wandeling was ik helemaal vergeten dat ik voeten en/of schoenen had. Geen zere voeten, helemaal prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sorry voor het lange weg blijven. Heel druk gehad. Deze week ook maar weer eens op de weegschaal gestaan. Ondanks dat we met onze logé van alles hebben gedaan en gegeten, is druk hebben toch wel goed. Een groen vakje zowaar! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
@ Elisabeth: Graag gedaan! Ik vind de dip lekker met wortels (punt)paprika, komkommer hmmmmmmm eigenlijk wel met alle groenten die je zo eet (behalve tomaat, want ik eet geen hele of stukken tomaat ) Erg blij

Is het nog gelukt met een menuutje te plannen? Vind ik ook de lastigste dagen. Uit het ritme = snaaien Schaam Schaam

Onig: Daar ga je veel plezier van krijgen!! Zelfs met 40 graden loopt dat nog heerlijk.
Ik heb meindl. Zelfs als in de zomer de mussen dood van het dak vallen trek ik ze aan als ik met de honden ga wandelen. Alsof ik op wolken loop. Zo prettig!!

Laatst aangepast door Cheatday op vr 31 mei 2019 18:44, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 18:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond de andere helft van de koolraap tagliatelle gegeten en deze keer met pittige garnalen. Nou dat was zeer geslaagd smullen smullen . Ik heb netjes het recept gevolgd voor 1 persoon (wel met hele eetlepels gewerkt ipv halve en een kwart. Heel smakelijk! Volgende keer doe ik wel iets minder suiker. Naar mijn smaak tikkie zoetig.

Dan heb ik nog wat halloumi in de koelkast liggen. daar ga ik morgen een salade van maken voor de lunch.
ś avonds ga ik Vegetarische lasagne met geitenkaas bechamelsaus maken. Vooral de geitenkaas bechamelsaus lijkt mij super lekker!! Ook super nieuwsgierig om de lasagnebladen met pompoen lasagnebladen te vervangen.

Dan heb ik natuurlijk nog pompoen lasagnebladen over, dus nog even zoeken naar een ander lekker recept om uit te proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 18:43    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn van je te horen Ooit, gefeliciteerd met je pond Lach

Je bent creatief met menuutjes Cheatday, knap smullen

Hier een druk werkweekend, voor wie kan geniet van het mooie weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 19:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Je bent creatief met menuutjes Cheatday, knap smullen

De kinderen zijn er niet, maakt het soms wel wat makkelijker Schaam Schaam

Koken vind ik ook erg leuk om te doen en gun mezelf steeds meer tijd om ook weer lekker te koken. Door de weeks moet het wel simpel zijn en binnen 30 minuten op tafel.
De kinderen mogen 2 dagen bepalen wat ze eten, 1 dag bepaal ik (dat is iets nieuws), 1 dag bij opa & oma en 1 dag bij de BSO (koken ze altijd verse maaltijden).
Dan hangt het er vanaf of de kinderen bij mij zijn of bij hun vader in het weekend. Bij hun vader, dan kan ik lekker experimenteren Erg blij

vlinderrr schreef:
Hier een druk werkweekend, voor wie kan geniet van het mooie weer!

Balen, hopelijk kun je toch nog wat zon mee pakken!!

Laatst aangepast door Cheatday op vr 31 mei 2019 20:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 19:36    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Wat leuk om te zien dat dit al het zoveelste sprintje van 8 ons in de maand is.

Zelf heb ik jaren terug :"De kunst van Kaizen" gelezen en ik besef nu weer dat ik er een paar moet bestellen omdat het zo'n leuk cadeautje is.

Heel veel succes allemaal!!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 20:29    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Die pompoenvellen heb ik ook es gehad. Vond ze redelijk zoet, dus best met niks zoets combineren. Denk dat geitenkaas (lust ik niet) wel een goeie combinatie gaat zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 7:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat klinkt wel heel goed whis! Geitenkaas combineer ik meestal met iets zoets (honing, vijgen, dadels), dan lijkt mij deze lasagne met pompoen een goede keuze!

Morgen ga ik nog zo iets eten. Ook combinatie geitenkaas met pompoen.

Qua kaas lust ik eigenlijk alles. Hoe harder het stinkt, hoe lekkerder ik het vind Schaam Schaam
Mijn favoriete toetje is ook een kaasplankje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 11:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 14 van 36