Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 weken minimaal 5 kilo eraf! Wie doet mee?!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roozje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Lieve allemaal,

graag wil ik de laatste kilo's er eindelijk eens af!
Ik was van plan om 1 januari weer te beginnen, maar waarom wachten. Lekker nu aan de slag!

[b]Wie doet er met me mee??[/b]

Groetjes, Roos!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2010 18:07    
Vrouw Weeggegevens   Francis
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou ik ben het helemaal met je eens en mijn streef is ook het zelfde en ik weeg nu 73,4 dus ook bijna hetzelfde als jij haha.

Ik ben Francis en heb 2 kindjes, ik ben nu al 24 kilo kwijt en pas nu in maat 40(was dus denk ik maat 4Cool maar die laatste 4,4 wil ik er ook graag af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2010 21:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Francis!

Leuk dat je meedoet, wat ben je al veel afgevallen zeg! Wat knap!
Ik heb 1 dochtertje en heb de laatste kilo's er nog niet af, zelfs afgelopen tijd weer wat aangekomen..bah.
Daar gaan we dan! Volop in de race tegen onze laatste kilo's!

Doe jij ook gewoon gezond eten of heb je een bepaald dieet?

Groetjes, Roos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010 0:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet gewoon wat ik normaal eet, en dan wat meer groente en de rest wat minder, voor mij werkt dit prima.

en idd we gaan er tegen aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010 7:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En? Hoe ging je dag? Het is nog niet zo druk hier he? Een klupje van 5 of 6 mensen zou leuk zijn, toch?
Wie doet er met ons mee??!

Welkom An! Nog helemaal nieuw zag ik, leuk! Hoe ga jij die bijna 5 kilo eraf krijgen?

Ik heb vandaag een redelijke dag, behalve dan de chocolade die ik niet kon laten liggen. Gelukkig voor morgen is dat nu op..haha.

Slaap lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2010 23:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Met mij ging het heel goed, had een verjaardag en ben netjes aan de thee zonder suiker gegaan, had een klein stukje taart maar verder niks genomen, ben erg trots op mezelf.

Een clubje met 5 mensen ongeveer vind ik ook mooi.

Mag ik vragen wat jij ongeveer per week wil afvallen? of het lukt is een tweede natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 7:13    
Vrouw Weeggegevens   PrinsesC
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond en niet teveel

Reageer met quote
Hopelijk is dit dé stok achter de deur! Rollende ogen

Groetjes,
Caroline

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2010 1:21    
Vrouw Weeggegevens   Wendyvtw

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Meiden,

Vandaag was ik op internet aan het zoeken wat ik eens zou gaan doen aan mijn gewicht.
Want ik wil niet wachten met afvallen tot in het nieuwe jaar, want ben die kilo's echt helemaal zat!
Toen kwam ik deze website tegen en ik denk dat dit wel een goede manier is om af te vallen.
Ik denk dat het ook wel gezellig is en leuk om samen af te vallen.
Ik doe het op dit moment alleen en dat is best wel zwaar.
Dus ik ben benieuwd in hoeverre mij dit gaat helpen.
Ik ben zeer gemotiveerd, dus we gaan ertegen aan! Erg blij

Groetjes Wendy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2010 10:54    
Vrouw Weeggegevens   esjalo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik herkende me meteen in het berichtje van Wendy, waarom straks beginnen als het nu ook kan.

Ik ben Esther en moeder van 2 kids, jongen van 3 en meisje van 1. In januari ben ik begonnen met afvallen, geen borstvoeding meer en dat soort dingen. Ik was netjes afgevallen, maar met de zomervakantie is de klad erin gekomen.
Na de vakantie erg druk op het werk en moe, stress en emotie-eten. ja, 3x raden, veel te veel erbij. Gisteren de knop weer om, zelfmedelij, daar kom ik niet ver mee.
Vorige sprintjes zijn me goed bevallen, dus hier gaan we weer met frisse zin.

Ik eet in principe normaal, en probeer de Weight Watchers flexipoints toe te passen. Lukt niet altijd, maar geeft een mooie richtlijn. Sporten is op het moment nul, tenzij je zappen en filmpjes kijken meetelt. Ik was begonnen met hardlopen, maar ga volgende week maar weer naar de fitness toe.

Groetjes en zet hem op morgen.

Esther.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2010 21:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat we nu met z'n 6-en zijn! Ik heb ons sprintje nu gesloten, wel lekker met een niet al te groot kluppie toch?

Bij mij goed begonnen vandaag: 2 volkoren beschuiten gehad, 1tje met 30+kaas en eentje met hagelslag en een kop thee.
Straks even aan het fruit Lach

@Francis: goed zeg dat je verder niets genomen hebt op de verjaardag! Ik had gisteravond ook een feestje en heb alleen een paar stukjes chocolade genomen, geen drank, 1 glas 7-up citroen, voor de rest water.
Ik wil eigenlijk graag 1 kilo per week afvallen. Jij dan? Alleen merk ik nu dat het met die laatste kilo's niet zo snel meer gaat..

@Caroline: leuk dat je meedoet!

@Wendy: super dat je zo gemotiveerd bent! There we go! Lach

@Esther: bij mij precies hetzelfde als bij jou. Ook alle kilo's van de zwangerschap eraf en na de zomer is het emotie-eten weer begonnen Lach
Wat zijn de Weight Watchers flexipoints? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Wat doen jullie allemaal aan beweging? Ik eigenlijk veel te weinig.. ik denk dat ik volgende week begin met toch maar hardlopen. Dan heb ik namelijk vakantie en kan ik er even inkomen.. iemand nog andere leuke (goedkope/ gratis) bewegingsideeën?

Veel succes allemaal vandaag!

Liefs, Roos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 dec 2010 14:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4