Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal, bijna weer een week voorbij.

Hier gaan de sportscholen voorlopig nog niet open. Ongeveer de helft van Spanje blijft in fase 0 zitten, dus geen veranderingen voor ons in ieder geval. Vanmorgen al weer even gelopen met de honden maar het weer slaat nu om, we krijgen weer een week met alleen maar regen, ik snap er helemaal niets meer van, het is al bijna half mei!

Ik ga zo even een les volgen van fitchannel en als ik de puf nog heb daarna een half uurtje hard lopen. Morgen is mijn weeg moment weer, en ik heb het idee dat ik deze week niet genoeg heb gewogen, om over het eten nog maar niet te spreken....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mei 2020 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Weer 105 snap niet waarom het niet naar beneden gaat Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 mei 2020 18:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Toch wel weer verbazend vandaag, op naar de 83, misschien volgende week... Net 5 km gewandeld met de honden in de bergen, en na het hardlopen van gisteren , uiteindelijk 40 minuten, voel ik toch wel mijn benen. Ik denk dat ik vandaag alleen maar een balance les ga doen om even alles te rekken.

Ingrid, niet getreurd, ikben 2 maanden blijven steken op net boven de 89 kilo, ik kwam er gewoon met geen mogelijkheid onder. Het belangrijke is niet opgeven want het komt echt wel weer op gang, en misschien een verandering invoeren in je beweeg of eetpatroon? Ik ben onder de 89 gekomen uiteindelijk door te veranderen van fitness schema in de sportschool ( dat helpt nu natuurlijk voor geen meter omdat ze dicht zijn). Maar in ieder geval, ik ben veel meer kracht training gaan doen met losse gewichten en daarna wel mijn cardio blijven doen van minimaal 1 uur na die trainingen, en dat zette de boel weer aan de gang. Zoals gezegt, het belangrijkste is niet opgeven, gewoon door blijven gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Wijze woorden Sophie. Mijn laatste loodjes zijn ook zwaar. Ik kom maar niet richting de 75 maar houd gewoon stug vol. Ik ben wel benieuwd naar het dieet van Kiloknaller. Kun je mij vertellen hoe je in een week ruim 9 kilo kunt afvallen?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 19:34    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

eindelijk reageer ik nog eens :s. Ik ben wel alles blijven lezen, maar ik vond de kracht (figuurlijk dan) niet om ff terug te reageren. Mijn excuses daar voor.

Maar ik weeg vandaag terug 82.9kg. Dus die knaller van vorige week is er terug bij. Maar ik ben niet gedemotiveerd, aangezien ik weet waar het aan lag. Zowel mijn vrouw als mijn dochter waren de voorbije week jarig + moederdag. Daar heb ik me volledig in laten gaan.

Het positieve is dat ik al van verschillende mensen heb gehoord dat ze het aan me zagen en dat ik goed bezig was. Dus dat geeft me wel superveel moed.

Dus ik ga nu weer terug knallen en hopelijk ben ik snel onder de 80kg. Dat zou een supergrote mijlpaal zijn, want dat is sinds mijn huwelijk geleden dat ik dat nog eens heb bereikt Lach.

Ik kan me niet alles meer herinneren van wat er geschreven was, maar ik ben in ieder geval nog trouw aan het hardlopen, 3 x per week. En heel verrassend: ik doe het ook graag zelfs Lach.

Wat me wel opviel toen ik alles aan het lezen was, is het feit dat jullie allemaal al enorm veel zijn afgevallen en dus stukken gezonder zijn geworden. Daar mogen, Nee: moeten, jullie allemaal supertrots op zijn!

En ondanks het feit dat ik het hier enorm in laat afweten: ik vind het super om te zien dat er hier zo goed en veel gereageerd wordt. Echt geweldig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Ingrid, niet getreurd, ikben 2 maanden blijven steken op net boven de 89 kilo, ik kwam er gewoon met geen mogelijkheid onder. Het belangrijke is niet opgeven want het komt echt wel weer op gang, en misschien een verandering invoeren in je beweeg of eetpatroon? Ik ben onder de 89 gekomen uiteindelijk door te veranderen van fitness schema in de sportschool ( dat helpt nu natuurlijk voor geen meter omdat ze dicht zijn). Maar in ieder geval, ik ben veel meer kracht training gaan doen met losse gewichten en daarna wel mijn cardio blijven doen van minimaal 1 uur na die trainingen, en dat zette de boel weer aan de gang. Zoals gezegt, het belangrijkste is niet opgeven, gewoon door blijven gaan![/quote]

Woow dat is best lang nu zit ik eindelijk onder de 105, heb extra rondjes gelopen met onze hond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 10:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mennekevans, ik heb net even gespiekt naar je grafiek en je hebt helemaal geen slecht gewicht voor je lengte. Snap wel dat je onder de 80 wil om op het perfecte gewicht te zitten. Je hebt in ieder geval alle verjaardagen nu gehad, dat scheelt al weer, nou gewoon weer verder. Lachen Wat een geluk dat je het hardlopen leuk vindt, ik vind het nog steeds helemaal niks, maar doe het wel getrouw, maar dan ook maar max 40 minuten. Hoe lang en hoe ver loop je?

Goed zo Ingrid!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 17:18    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Sorry ik was even afwezig.
Ik dacht dat er toch maandag ochtend voor 12 uur het weeg resultaat van de week ervoor nog kon worden ingevoerd. Helaas is dat niet zo en ben ik te laat geweest. En daardoor heb ik een leeg vakje en een 0 voor deze week hahaha

Succes allemaal deze week. Ik ga zo even rustig alles lezen wat ik gemist heb.
De jongste mag zo weer voor het eerst een dagje naar school. Zal wel even wennen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 7:57    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Sophie schreef:
Mennekevans, ik heb net even gespiekt naar je grafiek en je hebt helemaal geen slecht gewicht voor je lengte. Snap wel dat je onder de 80 wil om op het perfecte gewicht te zitten. Je hebt in ieder geval alle verjaardagen nu gehad, dat scheelt al weer, nou gewoon weer verder. Lachen Wat een geluk dat je het hardlopen leuk vindt, ik vind het nog steeds helemaal niks, maar doe het wel getrouw, maar dan ook maar max 40 minuten. Hoe lang en hoe ver loop je?

Goed zo Ingrid!!!!!

Hoi Sophie,

ik heb vroeger gevoetbald en toen was mijn 'competitiegewicht' 72kg. Toen ik stopte met voetballen, stopte ik ook meteen met bewegen. Snoepen heb ik altijd gedaan, dus daar stopte ik ook niet ineens mee. Resultaat na ongeveer 10 jaar: 18 kilogram erbij Lach.
Dat is eigenlijk de reden waarom ik heel graag terug naar de 75 kg zou willen gaan. Dat ik daarbij het hardlopen ook nog redelijk leuk vind, is fijn meegenomen Lach.

Ik ben nu een hardloopschema aan het volgen. Gisteren ben ik bvb 11 km onderweg geweest. En dan was ik een uur bezig.
Maar ik hoop dat dat gemakkelijker en gemakkelijker gaat, dat wil zeggen dat ik ofwel langer ofwel sneller kan lopen. Vind ik allebei goed Lach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 14:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mennekevans, competitie gewicht is geen realistisch gewicht, dus telt niet! Uitlachen Uitlachen Uitlachen . Mijn zoon is voetballer, dus ik weet er alles van, en met zijn 1.93 mag zijn gewicht tussen de 79 en 80 schommelen. De dag dat hij stopt met voetballen wordt het ook aankomen ben ik bang Lachen Wauw, 11km in een uur, netjes! Ik heb net ook weer gelopen maar doe het op de band, het regent hier pijpestelen en met de 1200 meter hoogte hier, is hardlopen niet zo fijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 20:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16