Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Fijne paasdagen gewenst Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 9:04    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Gogogo iedereen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Gogogo iedereen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Wij hebben hier maar 1 Paasdag! Geniet van jullie vrije dagen!

Toch nog 700 gram eraf deze week, verbazingwekkend, ik rekende niet meer op zulke nummers in dit stadium en verwacht de volgende weken echt veel minder. Maar weer mooi meegenomen, nou eerst even een stukje chocola Lachen , leker buiten zittten lezen en dan weer sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 11:57    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Fijn Sophie als je het niet verwacht en dan toch nog zo een mooi resultaat neerzet.

Ik mag morgen weer naar mijn consulente.
Verwacht er niet te veel van, ik ben er 3 weken niet geweest en had dus zeker in die 3 weken wel 3 a 4 kilo mogen afvallen. De laatste dagen alleen wat slechter gegeten, gisteren wel weer netjes opgepakt. Woensdag 25 maart woog ik bij haar 75,1 kilo en inmiddels is dit nu ongeveer 73.9 dus echt behoorlijk weinig afgevallen maar wie weet is er morgen weer wat extra af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 11:47    
Vrouw Weeggegevens   sophie123
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi! Na januari merkte ik dat mijn goede voornemens toch weer een beetje weggezakt zijn dus daarom nu even een nieuwe start, en hopelijk voor de vakantie die laatste paar kilo's er af! Ga vooral op mijn voeding letten, aangezien mijn werk door de corona situatie stil ligt heb ik genoeg tijd om gezond te koken en nieuwe dingen te proberen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 17:32    
Vrouw Weeggegevens   NickyLJ
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb me hier ook maar aangemeld op het sprintje. Moet echt de draad weer oppakken want ik laat het veel te veel versloffen. Gisteren dus weer gestart met gezonder eten (lees: vooral minder snoepen en snacken).

Laatste tijd vraag ik me wel af of een gezond bmi nog wel haalbaar is. Vanaf kinds af aan heb ik al overgewicht en een gezond bmi lijkt bijna onhaalbaar. Paar keer 'in de buurt' geweest, maar daarna slopen de kilo's er toch weer langzaam bij.
Maar, ik ga wel weer mijn best doen nu om in elk geval de bmi-grens van 25 te naderen. Over het 'halen' van die grens denk ik nog maar even niet na. Ik knip het op in stapjes. Misschien beter te behappen dan. Dus eerste stap is onder de 85 en daarna zie ik wel weer verder.
Hoe doen jullie dat als ik vragen mag? Doen jullie ook tussentijdse doelen? Of gewoon een langetermijn doel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Silmar, niet druk over maken. Het belangrijkste is dat het gewicht er af gaat, en dat je het eraf houdt aan het eind van de rit, niet hoe snel het gaat.

Sophie123, veel succes, wel leuk nieuwe recepten uit proberen. Leuke naam trouwens Lachen

NickyLJ, ik heb alleen maar een eind doel, maar ik ben daar helemaal niet zo heel erg mee bezig. Het belangrijkste voor mijj is dat ik gewoon rustig aan afval, inclusief alles wat strakker krijgen door het sporten en af en toe gewoon wat lekkers tussen door mag eten. Sinds dat ik weer opnieuw begonnen ben, 6 maand geleden ben ik 9 kilo afgevallen, dat is eigenlijk niet eens een halve kilo per week! Ik ben veel meer gefocust dat wat ik afgevallen ben er niet meer aaankomt.

Mijn dicht bij doel ( hoop ik) is nu wel dat als we hier eindelijk weer ons huis uitmogen, dat ik bij 1 van mijn favoriete restauranten een enorme grote pizza ga eten met aubergine, honing en balsamico creme, hahaha.

Vandaag een hele pittige spinning les gedaan, zalig, ook al kijk ik er wel naar uit om weer naar de sportschool toe te kunnen gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 23:03    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

allemaal heel goede resultaten deze week alweer! Behalve ik dus Lach. Een volledige kilo erbij, maar goed dat ik weet waar het aan lag.

Terug maar vol goede moed doorgaan.

Ik heb gisteren trouwens een hardloopschema gekregen waar ik me de volgende 4 weken aan ga houden. Dat houdt in dat ik minimum 2 (liefst 3) x per week moet gaan lopen.

Als ik dan mijn eten beetje in de gaten kan houden, moeten daar ook goed weegresultaten aan vasthangen Lach.

Hebben jullie dat ook dat als jullie een nieuw cijfer voor de komma zien, dat jullie daar eigenlijk best wel blij mee zijn?

Dat hoeft bij mij nog niet eens per vijf of tien kilo te zijn, maar iedere kilo eraf vind ik een supergrote mijlpaal. Onnozel eigenlijk, maar het houdt me gemotiveerd Lach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hier heb ik ook genoten vd paasdagen. Veel lekkere broodjes en heerlijke chocola gegeten. Daarom laat ik voorlopig de weegschaal ff links liggen.

Nicky, Ik heb sinds 2 weken een gezond bmi Erg blij, maar dat heeft wel 25 jaar geduurd. Wij schelen 10 jaar dus dat moet voor jou over 10 jaar haalbaar zijn haha. Ik geloof niet dat je er zo lang mee wilt wachten. Om niet meteen naar een ongezonde BMI te schieten wil ik nog een kilo of 5 afvallen. Gisteren heb ik mijn Keto-patroon weer opgepakt dus ik verwacht dat het langzaamaan goed komt.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 14:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16