Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Sophie, wat heftig dan voor de armere mensen. Zoiets gun je niemand, het word er niet beter op op deze manier. Lastig hoor.
Succes weer de komende week.

Ik was maar 300 gram lichter afgelopen woensdag. Voor nu lijkt het er op dat ik deze week ruim een kilo ga afvallen... Maar het lichaam wilt nog wel eens gek doen.
Afwachten maar weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Zijn de Paaseitjes op Sophie? Ik heb mezelf afgelopen weekend ook getrakteerd op een stukje chocola. Ik had bij de Lidl chocola Ecuador 70% gekocht. Jee die was me toch lekker! Ik heb er 2 dagen van gegeten en het laatste stukje aan mijn zoon gegeven. Verder gaat het wel prima met mij.

Silmar, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je deze week een kilo afvalt, maar laat je niet (zoals ik) demotiveren als dat niet het geval is.

Ik denk dat Mennekevans afgelopen week ook paaseitjes op heeft hihi

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 14:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx, hier gaat het prima!! Het lijkt er nog steeds op dat die kilo wel gaat lukken. Ik hoop dat ik niet ineens morgen een hoop vocht vast houd.

Hoe gaat het met jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 19:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Tamina, jij gaat ook als een speer zeg. Wat een resultaten behaal je! Lekker bezig Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 19:08    
Vrouw Weeggegevens   Tamina
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Minderen gezond

Reageer met quote
@Silmar , dank! Ik ga als een treintje inderdaad, alhoewel soms hard , soms wat rustiger. Maar in elk geval door.. Terwijl ik consequent hetzelfde doe 1500 kcal.
Ik was ook begonnen met het opbouwen van hardlopen en loop inmiddels de 5 km en ik voel gewoon dat ik lichter ben, heerlijk.
Maar we zijn er nog niet..

@iedereen; paaseitjes niet meer te vinden nu..(gelukkig maar) - maar Italiaans ijs... Zin in..
(1 bolletje dan ;-)

Gaat deze groep ook de zomer door? Met of zonder ijs en eieren?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Oh, ijs ben ik ook dol op, net als chocola. Maar voor ijs moet het wel warm weer zijn anders hoeft het niet per se. Verdorie, net heb ik me door mijn man laten verleiden om een ijsje te eten bij de Mc Donalds. “Niet zo flauw doen” zei hij. Ik had er niet eens zo veel zin in. Toch maar een klein Sundae ijsje genomen. Ik had gewoon een kopje thee moeten pakken.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 23:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tamina, knap hoor dat je al 5 km kan hardlopen. Dat zal wel een goed gevoel geven. Zeker zo nu je je lichter voelt. Netjes!
En ijs.. Ohh heerlijk. Bij mijn moeder in Brabant zit een hele goede, kokos en pistache zijn wel mijn favorieten.
Het lijkt mij leuk als het sprintje door gezet word. We hebben zo toch een leuk groepje?!

Lizanx, lastig te weerstaan dan hè.. Eigenlijk zouden onze partners dat niet moeten doen. Begrijp het wel hoor het is gezelliger om samen wat te eten. Het blijft moeilijk. Volgende keer neem je de thee! Lachen

Ik kom net terug bij mijn afspraak en ben eindelijk weer eens lekker afgevallen. Hier word ik blij van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 11:44    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Zijn de Paaseitjes op Sophie? Ik heb mezelf afgelopen weekend ook getrakteerd op een stukje chocola. Ik had bij de Lidl chocola Ecuador 70% gekocht. Jee die was me toch lekker! Ik heb er 2 dagen van gegeten en het laatste stukje aan mijn zoon gegeven. Verder gaat het wel prima met mij.

Silmar, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je deze week een kilo afvalt, maar laat je niet (zoals ik) demotiveren als dat niet het geval is.

Ik denk dat Mennekevans afgelopen week ook paaseitjes op heeft hihi

Dat klopt! En niet alleen die week, maar ook de week er voor Lach. Ik zou kunnen zeggen: het komt er bij mij meteen bij. Maar ik had 14 slechte dagen, dus dan kan je dat verwachten, he :p.

Maar goed, maar terug door gaan weer Lach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 10:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mennekevans, succes met herpakken! Dat is toch vaak weer erg lastig merk ik zelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 16:39    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hahaha, mijn gewicht is ook heel erg omhoog, onder andere oor de paaseitjes. Ik ben afgelopen zondag verschrikkelijk door mijn rug gegaan en heb alleen maar op bed gelegen en natuurlijk omdat ik zo zielig was heel veel troep gegeten en niet kunnen sporten. Morgen wil ik proberen om weer een beetje sport op te pakken om de laatste week toch nog even te knallen.

Silmar, mmm, pistache ijs, lekker! Ik vind zelf softijs erg lekker, maar dat zal wel komen omdat het hier niet te krijgen is. Vooral met zo´n hard laagje chocolade saus erop, hahahaha.

Vanaf vannacht 12 uur zijn we weer vrij!!!! We mogen dan eindelijk weer gaan en staan waar we willen na 3 maand. Gelijk al plannen gemaakt. De vriendin van éen van mijn zoons komt hier deze week na elkaar 3 maanden niet gezien te kunnen hebben, ik ga snel een paar dagen terug naar Valencia om het huis daar op orde te maken voor als we over een paar weken daar weer gaan wonen. De oudste gaat weer terug naar zijn studentje optrekje, Wat een opluchting allemaal, maar ook wel jammer dat iedereen nu weer zijn eigen gang kan gaan. Was echt een klein kadootje zo met zijn allen samen een tijdje.

Dus, gaan we door in de zomer? Ik ben er nog lang niet ( vooral na die paaseitjes niet).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 13:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16