Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Sophie, wat heftig dat je dat na een hersen aanval hebt gehad zeg. En dan ook nog je evenwicht kwijt. Echt naar.. De pijnen zijn geen pretje.

Ik ben vaste klant bij de neuroloog al vanaf mijn 12e jaar, heb alles maar dan ook alles al geprobeerd. Preventieve medicatie pillen alle soorten en maten. Via homeopathie, uhm een zenuwinjectie in mijn nek.. Na 20 jaar heb ik het een klein beetje opgegeven de hoop. Elke week spugen en vreselijke pijnen. Gekukkig werken de aanvals injecties en pillen wel. Alleen is en blijft het gewoon heel naar.
Zodra ik maar wat heb van een verkoudheid of zoals nu met lijnen, het slaat bij mij altijd op me hoofd.

Wel wat afgevallen deze week, eigenlijk meer want vanochtend vroeg uit bed met kleding aan woog ik 70.3 en bij de diëtiste net na het ontbijt 70.8 maar ik ben tevreden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Silmar, oh wat erg, twintig jaar al, dat hoofdpijn zo erg kan zijn dat je er gewoon van moet overgeven hé? Normaal dat je de hooop een beetje hebt opgegeven na al die tijd zonder er vanaf te komen. Heel veel sterkte! 3.5 kilo afgevallen sinds het begin van dit sprintje is hartstikke goed!

Hier is het ondertussen 30 graden overdag ( in de schaduw) wat betekend dat de lange wandelingen met de honden achterwege blijven. Ze zijn al oud en redden het met de warmte niet meer, ook al willen ze wel, aan het eind zijn we aan het eind net van die slakken als we de berg weer op moeten naar huis toe
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 17:48    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Yes, de weegschaal is lief voor mij vandaag.

Hier was het gisteren ook warm. Vandaag ook maar voorlopig geen zon. Hebben jullie een zwembad(je) Sophie?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, wat een resultaat Lizanx!!!! Goed gedaan!

En ja, we hebben een zwembad Uitlachen , normaal Spaans formaat van 8 bij 4 meter. Ik moet wel zeggen dat het hier helemaal niet zo duur is om een zwembad te plaatsen en het dus eigenlijk normaal is dat je er éentje hebt vooral met de temperaturen hier. Elke dag 30 graden, en dat zal nog wel doorgaan tot half september Verward

Ik heb vandaag een bleh dag en weet niet of ik nou buiten ga zitten ( bij het zwembad, hahahaha) met een bakje chips, een glas icetea en een boek of toch nog ga sporten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 17:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Je maakt me jaloers Sophie. Ik hou wel van die warmte en van een zwembad, lekker hoor! Wat is het geworden? Zonnen of sporten? Of beide?

We hebben vandaag lekker een stukje gefietst (e-bike) en gewandeld. Morgen gaan we naar onze ouders. En we nemen deze keer na afloop geen koolhydratentas mee naar huis!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Ben er wel maar heb eigenlijk te weinig tijd om ergens op te reageren, hondje was ziek en druk met mijn bedrijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 9:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat het geworden is, Lizanx? Onder de parasol naast het zwembad en sportschoenen in de kast laten staan en een halve reep Lindt met helehazelnoten ( niet zo'n reepje van 100 gram maar 1 van 300 gram), een halve pot Ben & Jerry´s, bijna een hele fles Nestea, een hele zak chips....Dat beloofd voor het wegen morgen....

Ingrid, hoop dat je hond aan het opknappen is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 12:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt heerlijk Sophie. Heb je ervan genoten?
Zo net bij mijn moeder geweest en niets mee naar huis genomen. Dit keer geen koolhydratentas. Yes! Net wel een klein stukje Tony Chocolony op. Normaal eet ik de hele reep op maar voor het eerst heb ik me kunnen inhouden en genoten van een klein stukje.

Ik zie dat het morgenvroeg droog is dus dan ga ik weer proberen een rondje te rennen/joggen. En morgenvroeg zet ik mijn slowcooker weer aan het werk. Ik heb een stuk runderbraadvlees gekocht en dat eten we morgenavond met groenten en sla.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 0:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het verwachte rode vakje is, wat dus ook helemaal geen wonder is. Ik had er nog stiekem aan gedacht om gisteren uren te gaan hardlopen om onder de 84 te komen, maar had ´s morgens al getraint met fitchannel, dus laat maar.... Volgende week gewoon even spetteren om onder de 84 te komen.

Lizanx, knap maar 1 stukje. Elke keer dat ik in de keuken kom neem ik een een stukje Lachen

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 11:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Omdat het vandaag flink waait ben ik niet gaan rennen maar heb een bodypumples via YouTube gevolgd. Dat voelt toch minder voldaan dan hardlopen terwijl ik toch mijn spieren voel. Dadelijk lekker lunchen met een gebakken eitje en vanmiddag luieren op de bank.

Jammer Sophie maar de schade valt gelukkig mee. Houd je doel voor ogen en dan zit je volgende week onder de 84.

Hoe gaat het met jou Silmar?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16