Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

6 april op naar de Zomer :Zomer Fit laatste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Whaaa hele bericht weg, ff geen zin alles opnieuw in te tikken.

Iedereen succes. Ik was ook ff weg en ook mijn eetpatroon was ff de weg kwijt met nieuw werk enzo. Morgen pak ik de draad weer op. Kijken hoe ik er eind van de week voor sta.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ook ik ben de laatste tijd weer aan het hardlopen. Ik heb het nooit leuk gevonden, maar nu het iets beter gaat zie ik er niet meer zo tegenop. ‘S Zondags loop ik een ronde van ruim 6 km en ik probeer daarnaast nog 1x extra tijdens mijn lunchpauze een ronde van 3 km te rennen. Maar 11 km per uur haal ik echt niet Mennekevans. Ook is de Zumba gisteren weer begonnen en net weer de 1e volleybaltraining gehad.

Succes Structopaat, probeer de draad zsm op te pakken.
Silmar hoe vond de jongste het weer op school?
Sophie hoe is het met de coronaregels in Spanje?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Deze week flutweek, de quarantaine begint er in te hakken na 2 maand. We zijn naar ons huis in Madrid gegaan, groter huis en tuin en daar wonen we stukken comfortabeler met z´n allen en de hele beestenbende.

Normaal maakt het niet zoveel uit omdat iedereen op school is, sport etc. maar nu iedereen thuis is kwamen de muren echt op ons af, we bleven elkaar maar in de weg lopen .

Maar Madrid blijft dus in fase 0, betekend nog steeds alles dicht: restaurants, winkels etc, etc, etc. We doen boodschappen 1 keer in de week met mondkapje op en handschoenen aan, en als je iets vergeet ga je niet zo maar terug naar de winkel. Ik word echt doodmoe van het helemaal niks mogen en kunnen.

Ik blijf wel netjes elke dag sporten maar ik eet echt waardeloos, te veel chocola, koekjes, chips.... Dus op naar het rood vakje op zondag, helaas....

Lizanx, wat fijn dat je sporten weer is begonnen, geniet ervant!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@sophie, dat lijkt me ook echt heel erg zwaar. Ik ben zo blij dat ik gewoon naar buiten kan.

@lizanx, wat goed dat je het hardlopen hebt opgepakt. Resepect hoor! Ik kan dat echt niet. Lekker weer aan het sporten. Echt super.

Hier de draad weer een beetje aan het oppakken. Mijn resultaat is verbasend genoeg dat ik niet veel ben aangekomen. En dat in de zwaarste week van de maand. Heel benieuw naar volgende week (dan is mijn lichtste week van de maand, vlak na mijn menstruatie) als ik dan op mijn lichtst weeg ben ik al super tevreden

Bij ons doet de sportschool echt zijn best. Ze hebben de machines op de parkeerplaats gezet (fietsen gewichten etc) en we mogen op afspraak kunnen trainen. Alleen beperkte openingstijden natuurlijk. Helaas kan ik de komende week niet. Wie weet de week erna. Thuis sporten en wandelen zet ik gewoon door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 21:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ja, toch nog weer er wat van af. En ik maar wachten op mijn rode vakje vandaag!

Structopaat, heel erg netjes dat je er maar 100 gram bij hebt. Volgende week vast een klapper! Hoop dat je binnenkort weer bij de sportschool kan trainen. Gaat dat dan in zo'n tent die aan 3 kanten open is?

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 11:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een fijne verrassing Sophie, toch een groen vakje. Succes daar in Spanje. Ik hoop dat de regels in Spanje snel versoepelen. En fijn Structopaat dat de sportschool weer beperkt op is. Dat is toch anders dan thuis sporten.

Ik was niet zo blij met mijn weegschaal. Na het weekend had ik goed op mijn eten gelet, veel intensief gesport en toch helaas een kilo zwaarder. Ik houd nu mijn macro’s eens even bij. Dan krijg ik wat meer inzicht in mijn eetpatroon hoop ik. En het goede nieuws : vandaag 8,5 km hard gelopen. Het ging erg goed. Ik Moest ook wel flink sporten van mezelf na die Chinese rijsttafel die ik gisteren uit frustratie heb gegeten. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 17:32    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Succes iedereen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 7:33    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Sorry dames, ik ben er wel maar heb de laatste tijd veel last van hoofdpijnen, leuk naast de wekelijkse migraine aanval. Ik lees afentoe mee maar ik kom er niet altijd aan toe om dan te reageren.

@ Sophie, heftig hoor zo opgesloten zitten. Lijkt me geen pretje. Wij zijn ook niet van het weggaan nu maar je hebt wel de mogelijkheid om even de deur uit te gaan, zonder toestemming. Sterkte.

@ Stuctopaat, gelukkig gaat het goed en kan je de draad weer oppakken. Fijn dat je niet zo bent aangekomen ondanks de maandelijkse ellende haha. Succes.

@ Lizanx, je kan door al het sporten toch ook aankomen in spiermassa?! Maar het blijft frusterend die cijfers op de weegschaal. Vind het wel knap dat je gewoon 8,5 km hebt hardgelopen. Doe het je niet na! Echt super.
Heerlijk zo een Chinese rijsttafel.. Chinees en shoarma zijn echt wel mijn favorieten afhaal maaltijden.

Hier ook de draad weer goed opgepakt.. Helaas zijn mijn weggegevens niet goed gegaan. Ik mis dus een vakje en die was van de week ervoor. Ach doet er niet toe. Het lijkt er wel op dat als ik morgen naar mijn consulente ga ik ongeveer 1 kilo ben afgevallen afgelopen week. Dus dat is al mooi meegenomen. Nu gauw eens onder die 70..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 12:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx, eerst die paaseitjes, nu die rijsttafel... Zit je ons weer lekker te maken? Vooral mij omdat ik dat hier niet kan krijgen, het water loopt me in de mond bij het woord rijsttafel! Ophouden uit frustratie te eten, lost helemaal niks op, maar goed dat weet jezelf ook wel. Ahoewel het natuurlijk wel heel erg lekker was, zucht.

Silmar, wat vervelend die hoofdpijnen, en dan ook nog migraine. Al een afspraak gemaakt bij je neuroloog, misschien dat het wijst op iets? Ik heb migraine gekregen na een hersen aanval, dus weet wat het is, en er ook nog gratis en voor niets 0% evenwicht bij gekregen. Ik kan dus heel slecht oefeningen op 1 been doen want dan val ik om, en mijn hoge hakken staan te verstoffen in de kast. Soms doe ik hakken aan (van die blokdingen want met naaldhakken kan je me gelijk van te grond vegen) bij speciale gelegenheden en dan hang ik stijf aan de arm van mijn man en mijn kinderen lachen zich krom. Lachen Ben benieuwd naar je gewicht morgen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 18:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Grappige Sophie. Natuurlijk weet ik dat Chinees geen oplossing is, maar t was wel lekker. Ik laat mijn gedrag op dat moment zo bepalen door de weegschaal. Stom hè. Ik zat te denken om zelf een nieuw sprintje te starten waarbij je maar 1x per 14 dagen je gewicht hoeft door te geven. Maar ik ben bang dat ik dan de 1e week denk : ach ik hoef voorlopig toch niet op de weegschaal dus nu kan ik wel iets lekkers nemen. Na de Chinese rijsttafel heb ik mijn keto plan weer opgepakt en nu gaat het weer goed.

Hoe gaat het met jou Sophie? Hoe is het weer in Spanje?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 22:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16