Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 tot 10 kilo eraf in 12 weken (richting de herfst)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker hè, buiten zijn met dit weer. Achteraf heerlijk gevoel! En ik zou zeggen lekker genieten van je volkoren boterham, das ook hartstikke gezond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 16:09    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik ben blij om vandaag te zien dat ik mezelf heb herpakt. Gisteren heb ik met mijn man een uur gelopen naar de stad toe en in de stad niets gezondigd. Deze ochtend ga ik met mijn moeder een uur lopen in het Goudse Hout. Erg mooie omgeving om te wandelen. Ik heb de spirit weer gevonden en ik ga zo door.

Met vriendelijke groet,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 9:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allen,

Ik was vanmorgen 121,9 kg. Gisteren heb ik met mijn moeder samen heel het Reeuwijkse Hout rondgelopen. Een wandeling van ruim 10km in 2 uur tijd. Het was heerlijk weer dit weekend.

Succes allemaal gewenst Lach

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Goedenavond allemaal.

Heb een goeie dag gehad vandaag.

Lekker op dagbesteding bezig geweest.

Vanavond wordt er getrakteerd op taart.

Heb er mega veel zin in maar we gaan het neit doen.

Ben sterk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 20:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vandaag weer een groen vakje. Ik ben zo blij en gemotiveerd. Deze week was mijn moeder en mijn man jarig. 2 keer zelfgebakken appeltaart gegeten en tapas hapjes maar wel elke avond gezond gegeten en dagelijks fruit gegeten. Ik ben begonnen met in de pauze 30 minuten stevig wandelen met collega's en dat helpt mij goed om extra te verbranden. Het wandelen houden we erin. Vandaag 2 uur wandelen met mijn moeder door het Reeuwijkse hout.
Een fijne zondag gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Kelly goed bezig.

Bij mij is er ook een mooi groen vlakje, ben er trots op.

Heb vrijdag en zaterdag een uur gewandeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 10:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Gisteravond bij EGA schrok ik me rot. Afgelopen week was de verjaardag van mijn moeder en mijn man. Klein met enkel het gezin gevierd. Wel een stukje zelfgebakken appeltaart gegeten en knoflookgarnalen, zalmrolletje gevuld met roomkaas, serranoham rolletje gevuld met truffelroomkaas. Verder gezond ontbeten en gezond avondgegeten. Zondag 1 uur gewandeld, en 2x in de pauze op werk 30 minuten gewandeld. Ik fiets elke dag 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het werk. Desondanks gisteravond 2,1 kg aangekomen ten opzichte van vorige week maandagavond. Gisteravond wel 1 zakje Bolletje witte chocolade kruidnootjes opgegeten. Nu weer aan de 200 ml halfvolle melk met 25 gram volkoren havermout en een handje diepvriesfruit als ontbijt, 's middags 1 volkoren boterham met 50 gr kalkoenfilet. Veel water en thee drinken. Vanmiddag 30 minuten wandelen met mijn collega, weer of geen weer. Ik hoop volgende week maandagavond een goed resultaat te zien. Ik ga weer strak alles afwegen op de keukenweegschaal.

Succes allemaal.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Kelly goed bezig.

Bij mij is er ook een mooi groen vlakje, ben er trots op.

Heb vrijdag en zaterdag een uur gewandeld.

Goed bezig.

Ik ben blij dat ik pas zondag weer hoef in te vullen. Ik heb nog een week om mij te bewijzen dat ik hier weer een groen vakje kan invullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 14:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7