Auteur |
Bericht |
Laurie28 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-1-2016 Berichten: 133 Dieet: Gezond leven (Suikervrij)
|
|
RvdG schreef: | Ik heb een klein rood hokje (al is dat hier niet te zien), wat ik niet kan verklaren. Ben naar mijn idee goed bezig. Donderdag nog groen, vrijdag sprong het neer rood (1 ons). En dat onsje krijg ik niet weg....
Het enige dat ik kan verzinnen is dat ik de 1e paar weken te snel gewicht ben kwijtgeraakt (begon in de hittegolf) door teveel vocht verlies en dat dat nu weer wordt aangevuld? Heb toen wel meer dan genoeg gedronken maar misschien toch niet genoeg icm de warmte? |
Heel herkenbaar!! Ik weet ook niet waar het door komt... Een week héél veel afvallen en daarna bijna stil staan. Vol goede moed doorgaan  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 sep 2020 7:40 |
|
 |
|
 |
RvdG Super Weegclubfan

|
|
Vol goede moed doorgaan doe ik wel.
Vandaag is dat onsje weer ruim weg. Nu 125,1 tegen gisteren 125,8.
Je lichaam (of hormonen of wat dan ook) blijft een raar iets._________________ Eet niet alles wat je ziet. Zie alles wat je eet.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 sep 2020 8:58 |
|
 |

|
|
RvdG schreef: | Vol goede moed doorgaan doe ik wel.
Vandaag is dat onsje weer ruim weg. Nu 125,1 tegen gisteren 125,8.
Je lichaam (of hormonen of wat dan ook) blijft een raar iets. |
Wauw, hartstikke goed! Inderdaad, lichaam, hormonen, het blijft een bijzonder iets inderdaad._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 sep 2020 9:28 |
|
 |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
Ik wil graag meedoen. Merk dat sprintje me alert houden op het bewust bezig zijn met wat ik doe. 10 kilo lijkt me voor mij erg veel in 12 weken dus er tussen in gaan zitten. Onder de 90 zou mij al heel blij maken. Kan me niet meer herinneren dat ik onder de 90 woog. Ga ervoor.
Succes iedereen._________________
Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 sep 2020 10:56 |
|
 |
|
 |
RvdG Super Weegclubfan

|
|
Vandaag 124,3. Al wisselde de weegschaal dat af met 124,0. Hou het even "op safe".
Vraag mij wel af of ik niet te hard ga met afvallen. Had verwacht dat het nu wel naar een paar onsjes per week zou zijn gegaan. Zou ik wellicht te weinig binnen krijgen? Ik laat eigenlijk alleen de tussendoortjes staan. En probeer er op te letten dat ik elke dag groente en fruit binnen krijg._________________ Eet niet alles wat je ziet. Zie alles wat je eet.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 sep 2020 13:39 |
|
 |
Wegermee 2020 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Ik doe mee_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 sep 2020 13:39 |
|
 |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
De afgelopen dagen gaat het weer lekker met me. Kan me goed aan mijn afspraken houden waardoor ik me lekker in mijn vel voel. Hopelijk zegt de weegschaal dat ook morgen._________________
Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 sep 2020 19:22 |
|
 |
|
 |
Konega Vaste Weegclubfan

|
|
Ik doe graag mee ben net twee weken terug begonnen na jaren in een ontkenningsfase... vol goede moed en ik hoop die goede moed ook naar jullie toe uit te stralen - samen gaat het beter!
Veel succes allemaal! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 sep 2020 8:32 |
|
 |
Deesjedees85 Vaste Weegclubfan

|
|
Ik doe graag mee.
Ik ben nu 4 weken bezig met koolhydraatarm. Tot nu toe gaat het goed.
Sinds deze week 3 keer in de week gaan sporten. Dit waren er eerst 2. Hopelijk helpt het een beetje. Spierpijn heb ik wel Hi hi_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 12 sep 2020 20:59 |
|
 |

|
|
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het wel goed. Het gaat langzaam, maar het gaat wel langzaam naar beneden. Ik merk dat het gezonde eten ervoor zorgt dat mijn buik veel beter voelt, niet meer zo opgeblazen. En mijn huid wordt mooier!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 14 sep 2020 13:07 |
|
 |
|
|