Auteur |
Bericht |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 16811 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Ik moet nu wel van de weegschaal afblijven. Hij zei LO (= batterij leeg ) en dat aan het begin van een lockdown... Hopelijk vind ik er hier straks nog ergens eentje!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 nov 2020 7:36 |
|
 |
|
 |
Nienke60 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-10-2012 Berichten: 265 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
Hahaha, de mijne staat al weken op LO, maar als ik 'm dan nog een keer aantik doet ie 't wel.......  _________________
GOKken is geWELlen ipv geNIETen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 nov 2020 20:02 |
|
 |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Goedemorgen allemaal,
Ik ben blij om vandaag te zien dat ik mezelf heb herpakt. Gisteren heb ik met mijn man een uur gelopen naar de stad toe en in de stad niets gezondigd. Deze ochtend ga ik met mijn moeder een uur lopen in het Goudse Hout. Erg mooie omgeving om te wandelen. Ik heb de spirit weer gevonden en ik ga zo door.
Met vriendelijke groet,
Kelly_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 08 nov 2020 10:40 |
|
 |

|
|
Goedemorgen allen,
Ik was vanmorgen 121,9 kg. Gisteren heb ik met mijn moeder samen heel het Reeuwijkse Hout rondgelopen. Een wandeling van ruim 10km in 2 uur tijd. Het was heerlijk weer dit weekend.
Succes allemaal gewenst
Groetjes,
Kelly_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 nov 2020 10:46 |
|
 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1361 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Als ik zo door ga haal ik die 5 kilo wel zoals het topic zegt.
Ben echt trots op mezelf. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 nov 2020 19:49 |
|
 |
dai165 Vaste Weegclubfan

|
|
ahhh jammer! op 0,2 na mijn doel deze week niet gehaald. maar volgende week zeker wel!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 nov 2020 8:45 |
|
 |
Nienke60 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-10-2012 Berichten: 265 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
dai165 schreef: | ahhh jammer! op 0,2 na mijn doel deze week niet gehaald. maar volgende week zeker wel!!! |
Je bent in ieder geval al meer dan 5 kg afgevallen!! Volgens mij ga jij 't hardst van iedereen. Hoe?_________________
GOKken is geWELlen ipv geNIETen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 nov 2020 9:41 |
|
 |
|
 |

|
|
Goedemorgen,
Vandaag weer een groen vakje. Ik ben zo blij en gemotiveerd. Deze week was mijn moeder en mijn man jarig. 2 keer zelfgebakken appeltaart gegeten en tapas hapjes maar wel elke avond gezond gegeten en dagelijks fruit gegeten. Ik ben begonnen met in de pauze 30 minuten stevig wandelen met collega's en dat helpt mij goed om extra te verbranden. Het wandelen houden we erin. Vandaag 2 uur wandelen met mijn moeder door het Reeuwijkse hout.
Een fijne zondag gewenst.
Groetjes,
Kelly_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 nov 2020 10:00 |
|
 |
dai165 Vaste Weegclubfan

|
|
Ik baal echt enorm. Ik mag in principe niet klagen want ik val nog elke week af.. maar ik ben écht streng... tel elke dag mijn kcal en kom er nooit boven.. en dan toch maar 2,1 kg in 5 weken afgevallen. Ik wil er nog ongeveer 6 dus in dit tempo ben ik nog ongeveer 3 maanden bezig.. Ik merk dat ik er inmiddels wel gedemotiveerd van raak.. ik ben namelijk al 9 weken streng bezig.. Ik beweeg genoeg, vrijwel zoutloos, drink alleen maar koffie, thee en water/spa rood en blijf elke dag onder de 1500 kcal.
Iemand tips?
Koolhydraten laten staan? of iets anders? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 17 nov 2020 8:45 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38851 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
dai165 schreef: | Ik baal echt enorm. Ik mag in principe niet klagen want ik val nog elke week af.. maar ik ben écht streng... tel elke dag mijn kcal en kom er nooit boven.. en dan toch maar 2,1 kg in 5 weken afgevallen. Ik wil er nog ongeveer 6 dus in dit tempo ben ik nog ongeveer 3 maanden bezig.. Ik merk dat ik er inmiddels wel gedemotiveerd van raak.. ik ben namelijk al 9 weken streng bezig.. Ik beweeg genoeg, vrijwel zoutloos, drink alleen maar koffie, thee en water/spa rood en blijf elke dag onder de 1500 kcal.
Iemand tips?
Koolhydraten laten staan? of iets anders? |
in 2 maanden 7 kilo zie ik in je profiel...ik doe het je niet na
maar om je vraag te beantwoorden
ik heb even in je dagboekje gekeken en zou de rijstwafels ed vervangen door groente want dat is wel iets te weinig_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 17 nov 2020 10:15 |
|
 |
|
|