Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kilo voor Kerstmis

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik moet nu wel van de weegschaal afblijven. Hij zei LO (= batterij leeg Geschokt ) en dat aan het begin van een lockdown... Hopelijk vind ik er hier straks nog ergens eentje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hahaha, de mijne staat al weken op LO, maar als ik 'm dan nog een keer aantik doet ie 't wel....... Erg blij

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 20:02    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik ben blij om vandaag te zien dat ik mezelf heb herpakt. Gisteren heb ik met mijn man een uur gelopen naar de stad toe en in de stad niets gezondigd. Deze ochtend ga ik met mijn moeder een uur lopen in het Goudse Hout. Erg mooie omgeving om te wandelen. Ik heb de spirit weer gevonden en ik ga zo door.

Met vriendelijke groet,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 10:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allen,

Ik was vanmorgen 121,9 kg. Gisteren heb ik met mijn moeder samen heel het Reeuwijkse Hout rondgelopen. Een wandeling van ruim 10km in 2 uur tijd. Het was heerlijk weer dit weekend.

Succes allemaal gewenst Lach

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Als ik zo door ga haal ik die 5 kilo wel zoals het topic zegt.

Ben echt trots op mezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 19:49    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ahhh jammer! op 0,2 na mijn doel deze week niet gehaald. maar volgende week zeker wel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
dai165 schreef:
ahhh jammer! op 0,2 na mijn doel deze week niet gehaald. maar volgende week zeker wel!!!

Je bent in ieder geval al meer dan 5 kg afgevallen!! Volgens mij ga jij 't hardst van iedereen. Hoe?

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 9:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vandaag weer een groen vakje. Ik ben zo blij en gemotiveerd. Deze week was mijn moeder en mijn man jarig. 2 keer zelfgebakken appeltaart gegeten en tapas hapjes maar wel elke avond gezond gegeten en dagelijks fruit gegeten. Ik ben begonnen met in de pauze 30 minuten stevig wandelen met collega's en dat helpt mij goed om extra te verbranden. Het wandelen houden we erin. Vandaag 2 uur wandelen met mijn moeder door het Reeuwijkse hout.
Een fijne zondag gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 10:00    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik baal echt enorm. Ik mag in principe niet klagen want ik val nog elke week af.. maar ik ben écht streng... tel elke dag mijn kcal en kom er nooit boven.. en dan toch maar 2,1 kg in 5 weken afgevallen. Ik wil er nog ongeveer 6 dus in dit tempo ben ik nog ongeveer 3 maanden bezig.. Ik merk dat ik er inmiddels wel gedemotiveerd van raak.. ik ben namelijk al 9 weken streng bezig.. Ik beweeg genoeg, vrijwel zoutloos, drink alleen maar koffie, thee en water/spa rood en blijf elke dag onder de 1500 kcal.

Iemand tips?
Koolhydraten laten staan? of iets anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
dai165 schreef:
Ik baal echt enorm. Ik mag in principe niet klagen want ik val nog elke week af.. maar ik ben écht streng... tel elke dag mijn kcal en kom er nooit boven.. en dan toch maar 2,1 kg in 5 weken afgevallen. Ik wil er nog ongeveer 6 dus in dit tempo ben ik nog ongeveer 3 maanden bezig.. Ik merk dat ik er inmiddels wel gedemotiveerd van raak.. ik ben namelijk al 9 weken streng bezig.. Ik beweeg genoeg, vrijwel zoutloos, drink alleen maar koffie, thee en water/spa rood en blijf elke dag onder de 1500 kcal.

Iemand tips?
Koolhydraten laten staan? of iets anders?

in 2 maanden 7 kilo zie ik in je profiel...ik doe het je niet na
maar om je vraag te beantwoorden
ik heb even in je dagboekje gekeken en zou de rijstwafels ed vervangen door groente want dat is wel iets te weinig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16