Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Idd...Heb een mysterieuze dip in mn gewicht op laatste dag van mn periode

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 14:13    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Roxy dat is je startgewicht, volgende week gaat ie kleuren Lach

O wat jammer. Mijn begin gewricht vorige week was een ruime kilo meer, dus ik dacht dat dat nu al meetelde in de 5 te verliezen kilo’s.. jammer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 15:34    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Bedankt voor de info Lightfeather! Ik ga er toch extra olie voor aantellen. Niet dat ik ze zo dikwijls eet hoor. En ALS ik ze eet, is het met een salade erbij, dus daar zitten al niet zoveel kcal in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 15:52    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer is al gesloten Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 21:49    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Idd...Heb een mysterieuze dip in mn gewicht op laatste dag van mn periode

Iels Bedoel je dan dat je gewicht ineens erg omlaag gaat? In dat geval zal je vast ineens veel van het vocht dat je tijdens je periode vasthoudt kwijtraken. Niet verkeerd toch?

Quote:
O wat jammer. Mijn begin gewricht vorige week was een ruime kilo meer, dus ik dacht dat dat nu al meetelde in de 5 te verliezen kilo’s.. jammer

Haha Roxy je schreef gewRicht.
Ik vind het zelf ook jammer want was na een lange drempel waarin ik nauwelijks afviel weer lekker onsjes aan het verliezen. Maar ja, het is nu eenmaal zo dat het sprintje niet begint op de dag van aanmaak maar op de ingestelde begindatum. En dat was zondag.

Overigens is de weegschaal nu mijn gewichtsverlies weer op gang is gekomen bijzonder lief voor me. Vandaag de 78 aangetipt, als in 78.9 kg. Lekker, ben er zeer zeer blij mee. cheerleader Disco Ik ben benieuwd hoe het er op mijn weegdag voorstaat. Hopelijk schommel ik niet teveel omhoog want die 8 na de 7 bevalt me voor nu wel. Op naar de dubbele 7s.

Quote:
Bedankt voor de info Lightfeather! Ik ga er toch extra olie voor aantellen.
Geen dank hoor. Verstandig Whis zou ik ook doen, je kunt beter wat teveel dan te weinig rekenen toch! Je salade compenseert dat dan weer mooi.

Quote:
Jammer is al gesloten

ja Scam, de groep is ook al best groot. Maar er zijn ook deze week enkele erg leuke andere sprintjes begonnen. Ook o.a. die van mij https://www.weegclub.nl/forum/snel-of-traag-en-gestaag-t55750-50.html#2673605. Ik heb hem nog niet gesloten dus je kunt er nog bij!

Ik heb de afgelopen dagen heel voorzichtig mijn beweging aangepakt nadat ik het afgelopen weekend zwaar had geforceerd. Het begint te komen, maar nog wel erg veel pijn en onderbroken nachten daardoor.
Daarom heb ik ook 2 dagen alleen gelezen en niet geschreven, zitten is een beetje een dingetje op het moment. Rollende ogen
Gisteren heb ik in het duin bramen geplukt. Ik voel goed dat die houding voor mij niet geweldig is. Ik ga er een soort saus van maken met agar agar zonder toevoegingen. Kan ik dan van de winter door yoghurt doen of in mijn zelfbedachte roomtoetjes gebruiken. Hopelijk kan mijn lijf het aan om in het weekeinde nogmaal te plukken want het is nu maar een kleine kilo, ik hield het niet langer vol.

Ik vond nog een prachtig en toepasselijk citaat:

Zinnelijke genoegens zijn vluchtig.
Het najagen ervan brengt
lijden en constante onrust.
Ze gaan voorbij en
leiden zo tot veel smart.
Hun bevrediging is nooit blijvend.

Fijne middag en avond iedereen. Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 14:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks voor reactie. Ben voor de sint jarig dus vond het gewoon een grappig toepasselijk draadje Cool
Stalk hem gewoon stiekem

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Scam: Gewoon mee blijven kletsen en tussendoor een keertje roepen "Nah, hoe kan dat nou dat ik er niet meer tussensta?!" Grap

Lightfeather: je sprak eerder al over prednisonkeuren, maar waarom eigenlijk? Je bent ziek neem ik aan dan?

Ik had een dagje zonder planning, die uiteindelijk lekker druk was. Veel dingen afgerond en de rest kan wachten tot volgende week, heerlijk.
Rondje gelopen tussendoor, heb ruim mijn 5000 stappen gehaald.

Eten ging wat minder: pakje kano's gekocht en opgegeten. Lekkerbek. Punten wegschrijven, zegt de Weight Watchers. Niets meer aan te doen, de schade nemen zoals hij is en gewoon met volle kracht er weer tegenaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 19:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij IK was al in de herfststemming en de 1e grote pompoen van de tuin geslacht en soep gemaakt.
Voorlopig wil ik afvallen door gewoon eerlijk te eten. Geen potjes etc

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 19:46    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2018 21:23    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
OK. Heb mij gewogen... Geschokt
Vanaf nu dus omlaag!! Ik ga seffes een weekplanning opmaken voor het avondeten. De rest lukt zo wel.
En dan een winkellijstje en naar de winkel. Terug wat meer gezonde dingen in huis halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2018 7:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 9 van 28