Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Als vegetariër krijg ik het nog wel eens voorgeschoteld. Wou nu toch es weten hoe ik dat moet tellen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja dat begrijp ik, zou ik ook willen weten.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 18:25    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Dit zijn de kaaskroketten die ze serveren in een eethuisje hier in de buurt.
https://www.hanos.be/nl/Assortiment/Diepvries/Snacks/Kroketten/KAASKROKETTEN-OUD-BRUGGE-55GR/p/41463069

Als ik daar geen vet bij moet tellen, valt dat eigenlijk wel mee...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 5:33    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij eetmeter is het verschil tussen een gefrituurde en een Ovenkroket 44 kcal. Dus dat zal misschien de olie zijn waarin het gebakken wordt.

Wij maken ook wel eens kaas/spinazie bitterballen, lekker hoor! Maar er bestaan gezondere hapjes natuurlijk Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
tot nu toe erg fijn om me aan m'n weekmenu's te houden. houvast om echt geen slechte dingen te pakken. staat immers niet op het menu! Ben er ook echt al wat onsjes mee afgevallen!

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 7:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
Als ik daar geen vet bij moet tellen, valt dat eigenlijk wel mee...

Whis, ik lees op onderstaande site, en dat klopt wel met wat ik eens zag op radar of zo'n soort programma waarin dat helemaal werd behandeld, dat het van het product afhangt. Sommige producten zoals vis verliezen door het in het frituurvet smelten van vetten zelfs calorieën.
Andere producten absorberen veel vet, alles wat gepanneerd is absorbeert dus ik ga ervan uit dat je wel degelijk meer cal. tot je neemt bij kaaskroketjes. Ik weet wel dat als ik de gemiddelde kroket op een keukenrolvelletje leg dat helemaal doorweekt is met vet en niet alle vet komt eruit. Denk ook aan oliebollen.
Frikandellen is één van de producten waar rauw en gefrituurd niet uitmaakt in cal.

https://www.startpagina.nl/v/eten-drinken/koken/vraag/321399/toename-calorieen-frituren/

Voor mij hebben kroketten erg veel Kh, deze kaaskroketjes van 65 gram elk 12.4 en ik raak er niet verzadigd door. Als ik voor iets wil kiezen met veel Kh's kies ik dan liever fruit. Maar ik begrijp dat je als vegetariër naar alternatieven voor vlees zoekt. Atkins heeft de keuzes voor vegetariërs in zijn boek aangeroerd. Ik heb het nog niet teruggevonden sinds ik hier woon maar misschien staat het ook wel op de site bij de low-carb info.

Quote:
tot nu toe erg fijn om me aan m'n weekmenu's te houden. houvast om echt geen slechte dingen te pakken. staat immers niet op het menu! Ben er ook echt al wat onsjes mee afgevallen!

Wat fijn dat het werkt voor je Iels
Ik maak mijn menu's per 1 a 2 dagen. Ik voel me er ook prettig bij om vooraf een plan te hebben. Als ik dat niet doe, kan ik nog zoveel in huis hebben maar wanneer ik 's avonds er fysiek doorheen zit, sluipt het er toch in om wat makkelijker te doen. Vooral als ik alleen ben. Ik maak dan wel nog steeds gezonde keuzes zoals kaascrackers of zo, maar dan neem ik soms minder groenten daardoor.
Met een vooraf gemaakt eetplan ga ik al vroeger de keuken in om alles voor te bereiden waardoor het koken me makkelijker afgaat of ik kook 's middags al. Het tussen de middag warm eten, of salades, bevalt me uitstekend. Het helpt mijn metabolisme. Ik heb dat in het verleden ook een hele tijd gedaan en heb dat sinds kort weer opgepakt. Meestal kook ik voldoende voor 2 keer. Dat scheelt me veel tijd.

Mijn weegschaal is nu stabiel, dat geeft rust. Lekker. Ik ben erg tevreden over hoe het zich nu ontwikkelt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2018 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Werkt het sprintje wel goed? Ik ben een kilo afgevallen maar hij geeft aan dat gewicht zelfde is.. bij iedereen zie ik..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 7:14    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Roxy dat is je startgewicht, volgende week gaat ie kleuren Lach

Laatst aangepast door vlinderrr op wo 29 aug 2018 9:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
mijn hemel, ik ga als een malle...als dat maar goed gaat, denk ik dan gelijk.
vandaag m'n after-periode-gewichts-dip. zo raar altijd, maar vandaag een dip van een kilo! wel heel veel. Er zal morgen wel weer wat bij zitten tov vandaag. maar jemig...normaal is die dip geen kilo, dus hoop dat er ook wat gewichtsverlies bij zit.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 8:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goede morgen meiden,

Die uitdrukking ken ik nog niet Iels. Bedoel je daar je menstruatie mee of iets anders?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2018 11:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 8 van 19