Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja ik vergeet het ook vaak of laat het thuis als ik geen zakken heb. Neem uit wandelen geen tas mee.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 0:09    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Een vraagje. Als jullie een gefrituurde kaaskroket (of iets anders) eten, hoeveel kcal tellen jullie dan voor het frituren? Dus de vetten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 6:20    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
ik heb een fitbit activity tracker horloge. eentje met gps.
die synchroniseert met de app op je telefoon zodra je in de buurt bent van je telefoon. dan kun je (als je je wandeling "opneemt") je route terugkijken en zien hoe snel je liep op bepaalde stukken. hoogte verschil e.d. Ik vind het een leuk ding. via marktplaats gekocht. scheelde nogal in de prijs.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 9:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Quote:
Als jullie een gefrituurde kaaskroket (of iets anders) eten, hoeveel kcal tellen jullie dan voor het frituren?

Whis ik eet dat nooit.

Er zijn verschillende sites waar je de caloriën kunt vinden. Van een gewone gefrituurde kroket staat op onderstaande site dat het gaat om 166 cal. waarvan 8 eiwit, 10 vet waarvan 4 verzadigd en 11 kh.

http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html

Dat soort sites hebben verschillende producten en geen enkele heeft alles erop staan, dus het kan even zoeken zijn tot je jouw product vindt. Het zal ook vast wel van het soort vet afhangen. Vet met olijfolie erin is minder erg.
Gewoon googlen, als het er is kom je het wel ergens tegen.

Klinkt goed Iels, zal vast erg prijzig zijn geweest? Scheelt wel gesjouw want zo'n ding heb je toch al om je arm. Werken ze met elke telefoon?

Normaal is mijn weegdag meestal op maandag maar omdat de sprintjes op zondag begonnen heb ik mijn gewicht gisteren al doorgegeven.
Ook omdat ik voor het eerst in 26 weken weer wat begon af te vallen, daarvoor was het iets van 23 gram of zo per week. Sinds 2 of 3 weken val ik weer ietsjes meer af maar wel met erg veel op en neer geschommel. Gezien deze week het startgewicht is dacht ik, dan heb ik gelijk een dagje extra mocht dat nu weer gebeuren.
Ik ben zeer blij verrast want er stond vanochtend zomaar 79.1 op de schaal. En dat terwijl ik gisteren 3 truffels had gegeten die ik bij v.d. Linde had meegenomen. Nou val ik op 1 of andere manier altijd wel goed af op slagroom (in kleine hoeveelheden) en pure chocola (met weinig/geen suiker) In elk geval is dat een mooi begin voor het sprintje, houden zo!

Het is wel lachen want al die weken deed ik gruwelijk mijn best en bleef ik echt op een drempel hangen en nu laat ik 2x de teugel een ietsje vieren en ik val zomaar 4 ons af. Niet te geloven toch. Wat is een lichaam toch een raar ding. Hopelijk zet dit door.

Het helpt wel dat ik eindelijk de laatste 3 weken weer een heel klein beetje kan bewegen. Immobiliteit is voor het afvallen een ware crime. Nu oppassen dat ik mijn delicate gewrichten niet forceer door meer te bewegen dan goed voor ze is want ik heb nog maar 2 kleine maandjes voordat koude vochtigheid weer toeslaat, ik merk het nu al en dan is het weer een heel seizoen over met goed bewegen. Ik ga daarom proberen om spier(kracht) en uithoudingsvermogen alsnog heel voorzichtig iets op te bouwen. Dat helpt tegelijk bij het vetverbrandingsproces waardoor het afvallen (ook in rust) nog ietsje kan versnellen voor de donkere dagen.

Ik heb gruwelijke pijn in nek en achterhoofd van het gesjouw met mijn water zaterdagavond. Weet me echt geen raad.

Fijne, succesvolle dag allemaal.
Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
ja, is een app die op android en apple kan volgens mij.
via marktplaats (goed zoeken, zitten nogal verschillen in prijzen bij) was ik €80 kwijt geloof ik

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 10:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ah oke, dan gaat dat momenteel niet lukken maar ik hou het in mijn achterhoofd voor de toekomst, je weet maar nooit. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 13:38    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Whis: ik telde zo'n 200kc voor een kaassouflé. Volgens mij hoef je niks extra's te rekenen voor het vet waarin ze gebakken worden, omdat ze ook al in vet voorgebakken zijn. Bij de Weight Watchers hoeft dat in elk geval niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 14:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
ik telde zo'n 200kc voor een kaassouflé.

Duffy is een kaassouflé dan hetzelfde als een kaaskroket? Ik dacht dat het laatste vetter was en meer kh bevat of zit ik er nu helemaal naast?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 15:01    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Geen idee, ik ken geen kaaskroketten?
Klinkt wel lekker. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 16:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ze ooit, toen ik nog wel eens sporadisch een snackbar inliep, gezien.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 17:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19