Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Scam schreef:
Tijdje gekeken naar apps
Maar als het of in het engels of de hoeveelheden niet kloppen toedeldoei
Bijna een dagtaak om niet goed werkende app te gebruiken

Nou myfitnesspal bijv kun je producten scannen gaat super snel en je kan als je iedere dag hetzelfde ontbijt je ontbijt kopieeren kost echt geen tijd. Het is maar hoe graag je iets wil..
ik wil graag mijn kilo’s kwijt dan heb ik dat er graag voor over.
En ja dan is het confronterend dat er soms veel calorieen ergens inzitten. Maar liever dat of even wat week dan na een week 2 kilo erbij..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 okt 2018 21:40    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
helaas weer terug bij 63kg, maar is wel verklaarbaar... t ging de afgelopen week echt door mijn mond en heb ook niet kunnen sporten deze week...
helaas dat je dan meteen weer een paar weken terug gezet wordt (gevoelsmatig dan)
maar snelle kilos bij gaan er vaak ook weer snel vanaf
dus zolang de chocolade pepernoten een beetje uit mijn buurt blijven, heb ik goede hoop Lachen

Ik gebruik fatsecret om alles bij te houden, hou het ook rond de 1500kcal en meestal werkt dat wel aardig. en ik vind t bij deze app wel handig dat ik ook barcodes kan inscannen om producten te vinden. Helaas niet voor alles maar wel al voor erg veel (en je kan ook zelf producten koppelen aan barcodes)

oh oh... ik wordt volgend jaar 40...
heb mijn hele leven al op mijn eten moeten letten... wordt t dan nóg erger??? Geschokt

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 8:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
helaas weer terug bij 63kg, maar is wel verklaarbaar... t ging de afgelopen week echt door mijn mond en heb ook niet kunnen sporten deze week...
helaas dat je dan meteen weer een paar weken terug gezet wordt (gevoelsmatig dan)
maar snelle kilos bij gaan er vaak ook weer snel vanaf
dus zolang de chocolade pepernoten een beetje uit mijn buurt blijven, heb ik goede hoop Lachen

Ik gebruik fatsecret om alles bij te houden, hou het ook rond de 1500kcal en meestal werkt dat wel aardig. en ik vind t bij deze app wel handig dat ik ook barcodes kan inscannen om producten te vinden. Helaas niet voor alles maar wel al voor erg veel (en je kan ook zelf producten koppelen aan barcodes)

heb mijn hele leven al op mijn eten moeten letten... wordt t dan nóg erger??? Geschokt

Hahahaha chocolade pepernoten zijn funest tell me!!!
Je denkt ach eentje of 2 mag... en dan MOET die zak leeg!
meest frustrerende uitvinding ooit... hahaha. Jeeyje daar blijf je aan eten. Terwijl ik geen zoetekauw ben.
ja ik heb vanaf mijn 10e altijd op moete letten maar ik heb echt het idee sinds ik 40 ben dat het nog erger is en sorry mijn vriendinnen herkennen dit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 13:28    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
heb mijn hele leven h op mijn eten moeten letten... wordt t dan nóg erger??? Geschokt[/quote

Roxy Helaas de werkelijkheid begon bij mij na mn 40e.
Toen 60 kilo, ineens 75... en langzaam aan omhoog Rollende ogen ieder jaar een paar kg erbij

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2018 7:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan beter stoppen met dit sprintje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heb je al een manier waarop je de voedingswaarden bijhoudt Roxy? En heb je een dagboekje? Dan kunnen we misschien eens met je meekijken en advies geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 15:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy schreef:
Heb je al een manier waarop je de voedingswaarden bijhoudt Roxy? En heb je een dagboekje? Dan kunnen we misschien eens met je meekijken en advies geven.

Ow ik had een mega lang verhaal geschreven en er staat 1 regel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 20:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik schreef dus kort gezegd hoe meer ik
Mijn best doe hoe meer ik bijkom. Terwijl ik mezelf terg dingen eet die ik niet eens wil eten. Steeds Nee moet zeggen en kotsend slecht ben soms van het sporten en dan alles zonder enig resultaat en zelfs toename... terwijl
Ik me goed aan mijn eet schema
Hou van diëtiste destijds.
Ik kan beter loslaten en gewoon eten en doen wat ik wil want ik ben nog nooit zo gefrustreerd geweest en enorm bijgekomen..

Idee voeding:

Ochtend
30 gram havermout
190 melk
Paar nootjes
Paar goujabessen

Of smoothie van fruit met spinazi

Half 11
plakje peperkoek of rijstwafel of tussendoortje toe max 75cal.

Half 1
2 bruine sneetjes brood met mager beleg ham of kipfilet en rouwkost.

3 uur stuk fruit

5 uur warm eten

Avond soms stuk fruit, soms schaaltje magere yoghurt soms niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 21:01    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Voor een sporter is dit weinig: dit is wat ik eet en ik zit hele dagen thuis en maak een paar keer per week een kleine wandeling. (Ik ben chronisch ziek).
Toen ik nog 3 keer in de week sportte, lunchte ik ook met 4 ipv 2 boterhammen en viel ik goed af. Vaak ook nog een yoghurtje na de sport. Ziek zijn van de honger is een noodsignaal van je lichaam Roxy, die moet je niet negeren. Ga alsjeblieft meer eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018 7:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy schreef:
Voor een sporter is dit weinig: dit is wat ik eet en ik zit hele dagen thuis en maak een paar keer per week een kleine wandeling. (Ik ben chronisch ziek).
Toen ik nog 3 keer in de week sportte, lunchte ik ook met 4 ipv 2 boterhammen en viel ik goed af. Vaak ook nog een yoghurtje na de sport. Ziek zijn van de honger is een noodsignaal van je lichaam Roxy, die moet je niet negeren. Ga alsjeblieft meer eten.

Nou een sporter wil ik me niet noemen. Ik ben ook chronisch ziek en afgekeurd 100%. Zit dus ook thuis en probeer dus te hardlopen op rustig tempo om de dag. Maar niet meer dan 3/4 km momenteel. Dus het is miet zo dat ik 10
Km ren op hoog tempo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018 9:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Pagina 26 van 27