Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Iedereen bedankt voor de condoleances.
Het is een heel geregel, maar we doen alles samen.
Iedereen hier succes met afvallen
evita

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Jee Evita wat een vreselijk bericht! Gecondoleerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 6:52    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lightfeather schreef:
Ik wil dat het een soort van creabea dagboek, kalender, planner enzovoorts wordt. Ik had dat boekje alweer maanden terug uit een aanbieding gekocht. Dacht dat het een notitieboekje was. Toen ik het wilde gaan gebruiken kwam ik er achter dat get een bujo was. Had er nooit van gehoord dus even rondgestruind en binyd get zo leuk dat ik besloot het daar ook voor te gaan gebruiken

Dit soort dingen heb ik erin. Geen agenda of zo. Maar gewoon mijn creatie hoe ik mij voel of dingen die ik wil verwoorden op papier zetten met waterverf. Soms plak ik er iets bij. Heb er ook gras in. Want dan waren we ergens en heb dat als herinnering meegenomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Evita schreef:
Ter info. Even niet actief. Mijn moeder is plotseling overleden

Gecondoleerd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 22:42    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Zo ik sta eindelijk weer in het groen. En onder de 90.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 7:28    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
mooi Jessica

Gefeliciteerd Lientje!!!

Ik ben ook erg blij: gisteren een etentje gehad met friet en hamburger plus veel lekkere drankjes, vandaag maar een onsje meer op de weegschaal!
Gelukkig was het eten vroeg, dat scheelt al veel en ik had er overdag ook rekening mee gehouden door veel groente, fruit en een beetje stevig brood te eten (zodat ik ook geen honger zou hebben)
Had niet verwacht dat dit zo goed zou werken zeg, Had eigenlijk wel een kilootje er bij verwacht.
Ik ben helemaal happy!!! Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 8:26    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Dank je wel bloempje, jij ook gefeliciteerd. Ik ga vandaag aan de overfriet met pastinaak, wortel en feta. smullen

Ik heb vandaag wel heel veel water gedronken. Ik kreeg pijn in mijn buik, toen ik water ging drinken was het weg, zo gek. De eetmeter zegt dat ik teveel water drink, maar ik heb het logens mij gewoon nodig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 16:48    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Leuke manier om te dagboeken en alles te verwerken Jessika. Maak je daar tijd voor en hoelang doe je daarover? Ik wil het ook wel als ik dat van anderen zie, maar moet echt even een drempel over merk ik.

@Bloempje: klinkt heerlijk allemaal, haha, en dan maar een onsje aangekomen. Meer eten (maar niet teveel) werkt echt. Lach

Ik heb uiteindelijk gister een onsje weggeschreven. Niet veel, maar alle beetjes tellen mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Duffy schreef:
Leuke manier om te dagboeken en alles te verwerken Jessika. Maak je daar tijd voor en hoelang doe je daarover? Ik wil het ook wel als ik dat van anderen zie, maar moet echt even een drempel over merk ik.

Ik maak hier tijd voor, maar soms sla ik ook gewoon een aantal dagen over hoor. Ik heb via facebook een week gratis meegedaan en daarna nog een keer gratis, ( wel een aantal maanden ertussen) maar vond het zo leuk dat ik nu steeds vaker mijn gevoel kwijt kan in kleur of beeld. weet iet of je facebook hebt maar dit is van leontine boxem. ze heeft ook een eigen site, waar je op kan abboneren en dan krijg je mail wanneer het weer beging, maar weet dat het dit jaar niet weer begint, misschien volgend jaar weer. De ene keer ben ik een half uurtje bezig en soms doe ik er een aantal dagen over. Ik teken eerst dun met potlood en daarna met watervaste stift en dan pas waterverf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat klinkt mooi en haalbaar Jessika. Ik ben al een tijdje op zoek naar iets dat ik zou kunnen leren, misschien is via Facebook wel de manier. Ik heb me bij haar aangemeld en kreeg gelijk de 5 opdrachten van september binnen, dan weer ik een beetje hoe het gaat volgend jaar. Bedankt voor het delen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 20:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 23 van 27