Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Ik doe ook mee! De maat is vol.
Na lang niet op het forum te zijn geweest omdat ik naar 73,5 kilo was afgevallen door gewoon beter te eten en hard te gaan lopen, ben ik nu weer 82 kilo door 8 maanden niet te hebben kunnen rennen door hart problemen en wel lekker te lekker te eten.
Ik schrok me kapot vanochtend. Dus via myfitnesspal weer dagmenu invoeren en calorieen bijhouden en op het forum weer de juiste motivatie zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Wat jammer dat je je afmeldt Vlinderrr.
Een sprintje hoeft geen druk te geven hoor meis. Het is juist de bedoeling dat we elkaar wat steun geven, dingen die ons bezighouden met elkaar kunnen delen waardoor het afvalproces makkelijker en prettiger wordt. En als je je target niet haalt is er helemaal niets aan de hand. Je kunt ook gewoon heel laag inzetten, bijvoorbeeld 2 kg, dan zou je 89,9 zijn en haal je het zeker. Je geeft ook aan dat je blijvend onder de 9 wil zijn, je zit daar al zowat mop. Niet opgeven nu hoor! Ik hoop dat je jezelf bedenkt. In elk geval wat je ook doet, een fijne dag toegewenst en veel succes.

Quote:
Foodsisters is geen dieet maar gewoon gezond eten

Dank je wel Iels ik zal het eens googlen.

Quote:
Ik doe ook mee! De maat is vol.
Na lang niet op het forum te zijn geweest omdat ik naar 73,5 kilo was afgevallen door gewoon beter te eten en hard te gaan lopen,

Dat had je toch goed gedaan Roxy. Het komt er dan op aan om in de toekomst veel aandacht aan het balansen/stabiel blijven te geven. Je hoort het vaak, dat het afvallen goed lukt en er daarna een terugval komt. Het stabiel blijven is vaak lastiger dan het afvallen zelf.
Rollende ogen
In elk geval welkom en veel succes. We kunnen het. Zeker met elkaars steun.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Inzinking op dieet gebied. Net gegeten. Was echt ruim en zat vol. Toch enorm zin in chocolade, chips en brie

Wordt lange avond

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee!
Het zal vast niet makkelijk worden, maar ik vind dat ik het moet halen. Geen onzin meer, gewoon goed m'n best doen. (Zeg ik nu nog)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 17:38    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Inzinking op dieet gebied. Net gegeten. Was echt ruim en zat vol. Toch enorm zin in chocolade, chips en brie

Iels Dat gevoel ken ik, bij mij is het dan chocolade. Het helpt als je afleiding zoekt of het juist echt gaat zitten voelen. Ogen dicht en ervaren waar in je lijf je het voelt en wat dat precies voor gevoel is, heeft het een kleur of een vorm, welke emotie hoort erbij enz. Door het zonder er iets aan te hoeven doen te voelen geef je gehoor aan wat je ervaart, het voelt zich als het ware gehoord. Dan kan het zomaar daarna verdwijnen of er komt een achterliggend probleem naar voren en dan kun je daarmee aan de slag.

Je zou ook erg pure chocolade in huis kunnen halen en daarvan 1 of 2 stukjes eten. Doordat het zo puur is verdwijnt de trek, het voelt ook machtiger dus je hebt er eerder genoeg aan en omdat je jezelf toestemming geeft verdwijnen de cravings.

Welkom Mineola. We gaan samen ons best doen en we komen er. Lachen

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 17:46    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Lightfeather, Bloempje, Vlinderrr, Roxy en Mineola! En jammer dat je ons alweer verlaat Vlinderrr....

We kunnen u inderdaad al gezellig kletsen natuurlijk, heeft Evita straks wat te lezen. Lachen

Ik was vandaag misselijk, bah, geen idee hoe het komt. Net wel gegeten en nu aan de thee. Ik hoe me maar even koest vanavond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 18:00    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lightfeather schreef:
Wat jammer dat je je afmeldt Vlinderrr.
Een sprintje hoeft geen druk te geven hoor meis. Het is juist de bedoeling dat we elkaar wat steun geven, dingen die ons bezighouden met elkaar kunnen delen waardoor het afvalproces makkelijker en prettiger wordt. En als je je target niet haalt is er helemaal niets aan de hand. Je kunt ook gewoon heel laag inzetten, bijvoorbeeld 2 kg, dan zou je 89,9 zijn en haal je het zeker. Je geeft ook aan dat je blijvend onder de 9 wil zijn, je zit daar al zowat mop. Niet opgeven nu hoor! Ik hoop dat je jezelf bedenkt. In elk geval wat je ook doet, een fijne dag toegewenst en veel succes.

Wat een geweldig pleidooi lightfeather, je hebt me overtuigd, ik blijf, wat de uitkomst ook zal zijn, ik moet niet zo streng zijn voor mezelf. Dat is ook de angsthaas in mij, maar het is tijd om nu door te zetten, ik las al een keer bij iemand: "als ik doe wat ik altijd deed, krijg ik wat ik altijd kreeg".

Bedankt voor de aanmoediging Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 7:47    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Fijn dat je blijft!! Ik herken je "druk" gevoel wel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 8:14    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Thanks whis en herkenning is fijn, ook al gun ik het je niet Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 8:23    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Tja, het is wat het is, maar zonder "druk" gevoel lukt het waarschijnlijk ook niet. Ik geniet dit weekeinde nog wat. En maandag terug werken en een beetje gaan opletten. Zal nog wel een overgangsweekje worden, maar toch al wat strenger.
Niet dat ik me nu volgepropt hebt of zo, maar anders eet ik vb courgettesliertjes ipv pasta. Gisteren dus echte pasta. Kleine dingen.
Ook wat meer uit gaan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 8:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 3 van 19