Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Iedereen is lekker bezig.
Gisteren met vriendin naar de sportschool geweest. Daar een eetadvies gekregen en op een weegschaal die alles meet.
Daar was ik 100 kilo Rollende ogen
Met het advies meer te eten naar huis gegaan.
Sport: 1x per week zwemmen, 2 x 8-10 km lopen en nu extra 2x per week en uurtje sporten.

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 14:10    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Te weinig eten is zo een makkelijke valkuil! Meer bewegen en sporten, betekent dat je jezelf meer moet voeden: wat goed dat je jezelf voor hebt laten lichten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 14:13    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Roxy1978 schreef:
Iels999 schreef:
dat had ik afgelopen voorjaar. echt deprimerend.

sinds 5 weken ben ik een programma aan het volgen met kant en klare dagmenu's. en daar hou ik me aan. 1x per week zodig ik wel, maar niet teveel. en ik ga ineens als een malle. snap er niks van.

Mag ik vragen wat je doet?

ik volg het "8 weken slank" programma van de foodsisters

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 14:45    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Iels999 schreef:
Roxy1978 schreef:
Iels999 schreef:
dat had ik afgelopen voorjaar. echt deprimerend.

sinds 5 weken ben ik een programma aan het volgen met kant en klare dagmenu's. en daar hou ik me aan. 1x per week zodig ik wel, maar niet teveel. en ik ga ineens als een malle. snap er niks van.

Mag ik vragen wat je doet?

ik volg het "8 weken slank" programma van de foodsisters

Dank je wel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 18:42    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik schommel (stabiel) in de 75 op en neer. Heel fijn. Vandaag weer 75.9 kg. Het blijft nog steeds goed gaan waarvoor ik zeer dankbaar ben.

Quote:
Te weinig eten is zo een makkelijke valkuil! Meer bewegen en sporten, betekent dat je jezelf meer moet voeden: wat goed dat je jezelf voor hebt laten lichten.

Dit is zo waar Duffy en Evita. Zelf duik ik gelijk in de spaarstand als ik de weinig caloriën binnen krijg. En het kost dan erg veel moeite en tijd om daar weer uit te geraken. Dus niet te overenthousiast worden!

Quote:
Zo kun je inderdaad met je weegdag spelen Lightfeather, goedzo!

ja Duffy, ik heb er geen moeite mee om een dag eerder of later mijn gewicht door te geven want het zit toch in dezelfde week. Wel heb ik een probleem met een paar ons minder of meer ingeven op mijn weegmoment dan ik daadwerkelijk weeg om volgende keer ook nog speling te hebben zoals sommigen doen. Dat is jezelf in de maling nemen. Het gaat niet altijd om een groen, geel of rood vakje want er zullen altijd momenten komen dat je lijf even gaat stabiliseren, dat is ook nodig. Het lichaam heeft tijd nodig om de veranderingen te verwerken. Ik ben heel blij met hoe het nu gaat. Eén van mijn doelen is om door gewichtsverlies weer beter te kunnen bewegen. Dat lukt nu al een klein beetje waardoor dan het afvallen ook weer makkelijker gaat. Fantastisch, ik ben zeer tevreden over mijn resultaten.

Quote:
Ik raak echt gefrustreerd en gedeprimeerd. Doe zo hard mijn best... neiging op te geven. Want hoe meer ik erop let hoe moeilijker het is en hoe meer ik bijkom ipv af...

Roxy ik ken het gevoel, stond 26 weken bijna stil, (9 ons in totaal verloren in die tijd) en het is uiterst frustrerend.
Maar onze lijven zijn geen robots. Drempels krijgen we allemaal.
Zo kan je lichaam weer stabiliseren en het geeft als je gewoon doorgaat, op zeker moment, het natuurlijke verzet tegen de verandering door gewichtsverlies weer op.
Het kan zijn dat je spierweefsel bent aan het opbouwen. Dat lijkt op de weegschaal ook op een drempel of zelfs op gewichtstoename maar meet dan voor de aardigheid je cm'ters eens. Het kan zomaar zijn dat daarin heel veel in positieve zin (is) verandert.
Je kunt kijken of je te veel of te weinig caloriën of koolhydraten binnen krijgt. In veel light producten zit wel minder vet maar zitten veel suikers of zoetstoffen.
Je kunt na het avondeten een wandelingetje gaan maken. Wandelen en vooral 's avonds na het eten is één van de dingen die echt verschil maakt bij het afvallen.
Veel succes meis, ik duim voor je dat je hier snel doorheen bent.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Lightfeather schreef:
Goedemorgen allemaal,

Ik schommel (stabiel) in de 75 op en neer. Heel fijn. Vandaag weer 75.9 kg. Het blijft nog steeds goed gaan waarvoor ik zeer dankbaar ben.

Quote:

Dit is zo waar Duffy en Evita. Zelf duik ik gelijk in de spaarstand als ik de weinig caloriën binnen krijg. En het kost dan erg veel moeite en tijd om daar weer uit te geraken. Dus niet te overenthousiast worden!

Quote:
Zo kun je inderdaad met je weegdag spelen Lightfeather, goedzo!

ja Duffy, ik heb er geen moeite mee om een dag eerder of later mijn gewicht door te geven want het zit toch in dezelfde week. Wel heb ik een probleem met een paar ons minder of meer ingeven op mijn weegmoment dan ik daadwerkelijk weeg om volgende keer ook nog speling te hebben zoals sommigen doen. Dat is jezelf in de maling nemen. Het gaat niet altijd om een groen, geel of rood vakje want er zullen altijd momenten komen dat je lijf even gaat stabiliseren, dat is ook nodig. Het lichaam heeft tijd nodig om de veranderingen te verwerken. Ik ben heel blij met hoe het nu gaat. Eén van mijn doelen is om door gewichtsverlies weer beter te kunnen bewegen. Dat lukt nu al een klein beetje waardoor dan het afvallen ook weer makkelijker gaat. Fantastisch, ik ben zeer tevreden over mijn resultaten.

Quote:
Ik raak echt gefrustreerd en gedeprimeerd. Doe zo hard mijn best... neiging op te geven. Want hoe meer ik erop let hoe moeilijker het is en hoe meer ik bijkom ipv af...

Roxy ik ken het gevoel, stond 26 weken bijna stil, (9 ons in totaal verloren in die tijd) en het is uiterst frustrerend.
Maar onze lijven zijn geen robots. Drempels krijgen we allemaal.
Zo kan je lichaam weer stabiliseren en het geeft als je gewoon doorgaat, op zeker moment, het natuurlijke verzet tegen de verandering door gewichtsverlies weer op.
Het kan zijn dat je spierweefsel bent aan het opbouwen. Dat lijkt op de weegschaal ook op een drempel of zelfs op gewichtstoename maar meet dan voor de aardigheid je cm'ters eens. Het kan zomaar zijn dat daarin heel veel in positieve zin (is) verandert.
Je kunt kijken of je te veel of te weinig caloriën of koolhydraten binnen krijgt. In veel light producten zit wel minder vet maar zitten veel suikers of zoetstoffen.
Je kunt na het avondeten een wandelingetje gaan maken. Wandelen en vooral 's avonds na het eten is één van de dingen die echt verschil maakt bij het afvallen.
Veel succes meis, ik duim voor je dat je hier snel doorheen bent.

Dank je wel voor je tips!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
lightfeather wat vind ik het toch fijn dat je iedereen persoonlijk een antwoord geeft, zo lekker goed bezig.
Soms kijk ik gewoon wat anderen schrijven en soms reageer ik, maar niet op alles, vind het ook knap dat je dan op iedereen reageert.

Op het moment erg druk met van alles en nog wat. Heb het idee dat ik nergens aan toekom. Ik moet even prioriteiten stellen en kijken wat is de hoofdzaak en wat bijzaak.
Extra beweging slipt er ook tussendoor. En het is zo mooi weer.
Ik zit teveel binnen en teveel dingen aan mijn hoofd om nu goede keuzes te maken qua eten.

Weekend een client van mij in mijn bijzijn overleden, een collega die borstkanker heeft. En dan ben ik bezig om mezelf te veranderen, het innerlijke te veranderen met online cursussen.
En ik wil gewoon positiever in het leven gaan staan en me niet meer iets aantrekken van alle negativiteit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 13:10    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Niet leuk.... sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Langzaam draadje opgepakt. De 1e onsjes zijn er weer af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018 8:54    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@evita wat goed dat je je hebt laten adviseren inderdaad!

@Iels999 ik heb het 8 weken slank programma van foodsisters ook voorbij zien komen, zag er opzich best prima uit. Wat leuk om te horen dat jij er echt profijt van hebt! Zo heb ik een poos het boek van The Green Happiness gevolgd. Werkte ook heel erg goed en ik heb er nu nog profijt van. Alleen helemaal het programma nog eens volgen heb ik dan weer geen zin meer in. Misschien over een poosje weer eens hahaha

@Lightfeather wat cool dat je in Ahoy was met de Daila Lama! Ik heb ook erg veel respect voor hem, alleen het verzwijgen van de zedenzaken heeft hem voor mij wel wat van zijn sokkel doen afvallen helaas… Maar het is zeker een zeer inspirerend persoon waar je veel van kunt leren.
Verder ben ik ook flexibel met het invoeren van mijn weegdag. Ik val al niet snel af en daarom is bij mij een vaste weegdag vaak erg demotiverend. Dus ik pak een dag tussen maandag en vrijdag waarop ik t minste weeg. En als dat dan een rood vakje oplevert, dan moet dat zo zijn en zal t ook een rede hebben. Maar t motiveert mij zo erg om toch naar dat groene vakje toe te werken. En soms voer ik het op dinsdag in en dan heb ik een nog beter gewicht op woensdag. Maar dat is dan mijn buffertje voor die week 
Ach ieder moet doen wat als beste motivatie werkt. Want daarvoor is deze pagina toch? 

@Jessika erg herkenbaar. Ik heb ook veel te weinig tijd (of neem er te weinig tijd voor) om iedereen hier te beantwoorden of zelfs maar meer keren per week hier te komen… Kinderen, opleiding, werk en alles wat er omheen hangt… Vandaag even een inhaalslag 
Jij nog gecondoleerd… Was het verwacht of onverwacht? Heeft altijd toch een oge impact lijkt mij…
Sterkte, ook met je collega…

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2018 9:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 20 van 27