Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk dan toch de weegschaal op en ja hoor toch een groen hokje, jippie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
het was flink aanpoten, maar ik ben, na een weekend te los te hebben gegeten en gesnoept, weer terug op m'n laatst ingegeven gewicht. Nou de rest van de week+ weekend knallen om verder omlaag te gaan...

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Iels999 schreef:
het was flink aanpoten, maar ik ben, na een weekend te los te hebben gegeten en gesnoept, weer terug op m'n laatst ingegeven gewicht. Nou de rest van de week+ weekend knallen om verder omlaag te gaan...

Er is toch een halve kilo af?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Dat was zondag ingegeven. Daarna ff een losse dag gehad qua eten. Nu weer op gewicht van zondag

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Goeie smiddags allemaal.

Ik kom na enkele drukke dagen en het daarop volgende verplichtte rusten ook weer even lezen.

Quote:
Ik ben weer terug van een paar daagjes weg en stap morgenochtend weer op de weegschaal. Heb veel salades gegeten en veel gewandeld en vaker "Nee, dankje" dan "ja, alsjeblieft" gezegd. Ben benieuwd!

Dat heb je heel goed gedaan Duffy, het resultaat is te zien in je grafiek. Mooi werk!!

Iels gefeliciteerd met je zoon. Ondanks de snoeperijtjes toch een mooie groene gehaald. Fantastisch.

Quote:
Zat deze week een aantal keer onder mijn minimum en dat is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling.

Mineola je hebt een mooi groen grafiekje. Pas idd op dat je niet te weinig eet, want zodra je dan eens iets meer neemt vliegt het er dan gelijk aan. Je lichaam gaat op spaarstand!!

Quote:
Hopelijk wel groen volgende week.

Komt vast goed Evita. Meestal ga je van Chinees wel wat vocht vasthouden.

Roxy als je zoveel sport dan houden je spieren vaak tijdens het herstel wat vocht vast en spieren die je opbouwt zijn bovendien sowieso zwaarder dan het vet dat je verliest. Ik zou als ik jou was ook eens je cm'ters meten. Die vertellen dan veel meer.

Gefeliciteerd iedereen met groene hokjes, we gaan lekker. En de nóg niet groene, gewoon stug volhouden, dan komt het vanzelf goed.

Ik startte vorige week in de 6 voor de komma nadat ik mijn gewicht al had verstuurd. Gelukkig maar trouwens anders was ik nu rood geweest haha. Dat heb ik 4 dagen volgehouden en daarna met 2 onsjes op en neer geschommeld. Toen ineens van het weekend zonder dat ik van mijn eetplan was afgeweken zomaar een pond erbij. Ik denk van het extra bewegen. Ik had echt veel gefietst en gelopen. Vervolgens stug volgehouden en netjes het gewogen gewicht ingevuld. Die meer dan een kilo eraf is dan uiteindelijk 4 ons eraf geworden. Jammer dat de 6 niet meer voor de komma stond op mijn weegmoment maar toch in elk geval een royaal groen hokje en daarmee ben ik super blij. Ik zit erg dicht tegen die 6 aan, slechts 3 onsjes, dus fingers crossed dat het komende week wel blijvend lukt.

Ik had maandag een superdag. Wel uiterst vermoeiend maar zeer de moeite waard. Ik was naar Rotterdam Ahoy waar de Dalai Lama live onderwijs gaf. Wat een fantastische man is dat. Veel geleerd, erg genoten. Blij dat ik er deze keer eindelijk bij kon zijn. Kon op zijn leeftijd wel eens voor het laatst zijn dat hij in Europa was. Alhoewel hij nog heel kwiek en fit over kwam. En een heerlijke humor en zelfspot heeft hij.
Dinsdag en een deel van de woensdag nodig gehad om te herstellen en gisteren natuurlijk ook nog mijn huishouden moeten oppakken.

Fijne week allemaal en veel succes. Yes! (nederlands= Mr. Green

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 14:11    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Deze week niet zo strikt gegeten als vorige week. Ongesteld en zo druk op het werk. Pffft...
Dat laatste gaat er volgende week niet op beteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 15:55    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Plop en zo zit alles er weer aan... Schaam Schaam

Even emo eten.
Fikse familie trubbels.
Zwager heeft een hartaanval gehad. Poging tot reanimatie heeft niet geholpen. Morgen crematie.

Ik zou zo graag eens emo eten onder controle willen krijgen. Achterafgepraat Rollende ogen
Morgen maar weer strikt het lijntje aantrekken. 99kg voor december is verder weg dan ooit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2018 21:38    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Veel sterkte scam....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 5:24    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Goede smorgens allen,

Scam wat ontzettend naar voor jou en je familie. Ik wens jullie veel Licht, Liefde en Kracht in deze tijd.
Als je één keer emo-eet en gelijk de draad weer oppakt kom je echt alleen vocht aan lieverd. Dus ondanks alles, gogogo. Niet opgeven het komt echt goed en die 99 kilo die ga je halen. Wellicht niet voor december, dat was mogelijk ietsjes hoog gegrepen, maar dan toch wel in 2019. Wie weet zelfs al in januari. Kussen aai Liefde
Hou je taai meis.

Natuurlijk heb ik na 4 dagen in de 76 te hebben gezeten op mijn weegmoment alsnog een 7 voor de komma gehad. En 1 dag later een veel lager gewicht, 76.7 wel te verstaan, een hele pond minder. Ik dacht al dat het aan vocht te wijten was.
Het is elke week hetzelfde lied. Ik zou haast mijn weegmoment veranderen, maar Nee het doet er niet echt toe natuurlijk want het geeft me in elk geval een mooi getal volgende week en opnieuw de kans om die 6 daar te behouden of in een 5 te veranderen.
Nog 1.7 kg en dan zit ik aan mijn bovenste streef. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht nu al zover te zijn dus dit is prachtig. En uiteindelijk is langzaam eraf blijvend eraf en snel eraf wordt al gauw een jojo. Een mooie oefening in tevredenheid dus hier.

Ik heb een erg mooi blousje. Ik heb er niet veel die passen en deze behoort toch wel tot mijn lievelingsblousjes. Ik had hem in een aanbieding gekocht na mijn laatste prednietso-kuur omdat niets me meer paste. Hij slankt mooi af als je wat zwaarder bent.
Núhuu echter, kom ik tot de ontdekking dat hij me na alle kilo's die ik inmiddels kwijt ben, juist dikker maakt haha. Ik kan hem nog makkelijk aan maar hij hangt nu mijn buik kleiner wordt en mijn borsten in verhouding niet veel zijn veranderd erg naar voren af. Dus het ziet er meer uit als een zak en mijn borsten lijken wel de mount everest of zo. De blouse is nog niet zo wijd en mijn lijf nog niet zó slank, dat ik er een riempje om kan doen. Dus het moet nog maar even zo. Jammer van de blouse maar een zeer goed teken. Je begint het echt wel in mijn kleding te zien.

Maandag hadden mijn jongste zoon en ik het over ons gewicht. Hij wil juist wat aankomen dus het is een goed gespreksonderwerp voor ons hoe op een gezonde manier op een mooi gewicht te geraken. Hij een beetje meer, ik een beetje minder en we willen beiden iets meer spiermassa opbouwen. Leuk als je over zoiets serieus met je jonge zoon kunt babbelen.

Ik vertelde hem mijn ondergoedfotoverhaal en hoe dik ik mezelf nog vind. Hij zei heel lief dat ik beslist niet dik ben, dat ik dat wel een korte tijd geweest ben maar nu niet meer. Daarna zei hij, blub, "je bent nu iets meer van een propje".
Ik heb zelf altijd erg dikke mensen met zeer korte benen propjes gevonden, een soort billy/bessy turf heren/dames zeg maar. Dus ik weet niet zeker of ik het wel als het compliment kan zien dat hij ermee bedoelde. Maar het is fijn dat hij me niet zo dik vindt als dat ik zelf doe. En vooral dat hij het verschil tussen kort na de predkuur en nu zo duidelijk kan zien. Het geeft hoop voor de toekomst.

Met mijn luchtwegen begint het weer steeds beroerder te gaan nu het weer vochtiger is en het steeds harder gaat waaien. Duimen dat ik kan voorkomen dat ik weer aan een kuur moet nu ik zo dicht bij mijn streef kom, want dan ga ik weer voor de bijl. Ik wil nu wel even kunnen genieten van het gewicht dat ik kwijt bent geraakt.

Ik kwam nog een mooi citaat tegen;

Zoals de as van een strijdwagen gesmeerd
moet worden om goed te blijven lopen,
zo gebruikt de wijze mens voedsel alleen
om in leven te blijven.

Fijne dag allemaal maar weer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Morgen is een dagje uitgesteld Cool
Vandaag een niet nader te noemen maaltijd gekocht en een flesje niet nader te noemen bubbels smullen

morgen starten met een vruchtensapje en pap. geen junkfood verder in huis Geschokt whoepwhoep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 18:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 18 van 27