Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Dank je wel jij ook een super resultaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 12:57    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben weer terug van een paar daagjes weg en stap morgenochtend weer op de weegschaal. Heb veel salades gegeten en veel gewandeld en vaker "Nee, dankje" dan "ja, alsjeblieft" gezegd. Ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 16:10    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik hoop echt dat de weegschaal morgen of zaterdag een beetje gaat bewegen. Na zo'n goede tel-week zou dat wel mogen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zondag woog ik nog 7 ons zwaarder, dus ik ben blij met mijn rode vakje. Resultaat van veel wandelen deze week. Ik ben er trots op en blij mee!
Wel erg moe nu, ik merk dat ik echt bij moet slapen. Is niet erg, dat mag. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 16:07    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Evita schreef:
Jessika schreef:
ja deze week invullen en ander eruit, is een kleine moeite toch om even je gewicht en bericht te vermelden

Ben blij dat je het zo zegt.
Mijn idee.

Ik vul het morgen in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 19:11    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ingevuld. De hele week echt mijn best gedaan, en toch een gelijkblijver. Zondag ongesteld, speelt misschien ook wel mee. Ofwel heeft de weegschaal nog niet door dat hij moest zakken Lachen
Ik ga in elk geval door. Zal wel eens ooit groen worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
 Halve kilo deze week. Blij mee want was een lastige week. Onze middelste zoon was jarig. En ik kei moe deze week. Vorig weekend was overvol, de week overvol en dit weekend ook. Op zoons verjaardag wou hij graag frietjes. Niet de puf om zelf iets anders klaar te maken...En....is best wel eens lekker om friet met frikandel te eten. Woensdag was zn kinderfeestje...Dan eet je ook al niet gezond (waren bij happy italy. Ceasar salade op maar is niet zo gezond als wanneer je zelf maakt. En ook van de nutella pizza gesnoept omdat de kinderen hem niet op konden). Gisteren familiedag op mn werk met hapjes en drankjes. Verse frietjes, poffertjes, knolselderijbitterballen. Oja ook de taart voor zoons "Grote mensen feestje" gemaakt. Dan moet je natuurlijk wel proeven van de witte chocolade crème die je maakt... 

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
 Halve kilo deze week. Blij mee want was een lastige week. Onze middelste zoon was jarig. En ik kei moe deze week. Vorig weekend was overvol, de week overvol en dit weekend ook. Op zoons verjaardag wou hij graag frietjes. Niet de puf om zelf iets anders klaar te maken...En....is best wel eens lekker om friet met frikandel te eten. Woensdag was zn kinderfeestje...Dan eet je ook al niet gezond (waren bij happy italy. Ceasar salade op maar is niet zo gezond als wanneer je zelf maakt. En ook van de nutella pizza gesnoept omdat de kinderen hem niet op konden). Gisteren familiedag op mn werk met hapjes en drankjes. Verse frietjes, poffertjes, knolselderijbitterballen. Oja ook de taart voor zoons "Grote mensen feestje" gemaakt. Dan moet je natuurlijk wel proeven van de witte chocolade crème die je maakt... 

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik was zo bang om aan te komen deze.week dat ik van schrik 0.6kg ben afgevallen Lachen
Nu nog steeds bang voor een rood vakje volgende week, wie weet met hetzelfde resultaat Lachen
Alleen wel lichte twijfel of ik mezelf moet dwingen meer te eten. Zat deze week een aantal keer onder mijn minimum en dat is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Helaas rood Verward
Oorzaak donderdag Chinees? Soms weet je het antwoord niet. Deze week verjaardagen. Hopelijk wel groen volgende week.

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 9:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 16 van 19