Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

5 kg er af voor Sinterklaas

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja deze week invullen en ander eruit, is een kleine moeite toch om even je gewicht en bericht te vermelden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 18:54    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Jessika schreef:
ja deze week invullen en ander eruit, is een kleine moeite toch om even je gewicht en bericht te vermelden

Ben blij dat je het zo zegt.
Mijn idee.

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 19:10    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi!
Vorige week was erg druk voor mij, had een studie die werdt afgesloten met een examen dus dat was ff blokken natuurlijk.
Gelukkig heb ik het examen gehaald!!!

Nu eindelijk de tijd gehad om bij te lezen, reageren op iedereen wordt alleen wel erg lastig nu na zo veel pagina's informatie ha ha ha

Waar mij wel op viel: scan, jij kan volledig uit je tuintje eten??? Hoe gaaf is dat!!!

Verder iedereen nog veel goede moed (zeker die met een rood vakje, kop op, je kan het!!!)
En gefeliciteerd voor ieder met een groen vakje!!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 20.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 19:31    

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je examen.

Je hoeft ook niet op iedereen te reageren hoor.
Maar een berichtje is wel zo fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Wat doe ik met degene die geen weekresultaten invult?

Als iemand steevast niets invult eruit, maar er zijn mensen die om de week invullen of die een keer missen, dan lijkt het me nogal ver gaan om iemand gelijk te verwijderen Evita.

Je zou kunnen beginnen met een privéberichtje sturen met de vraag of er iets is? Ik heb nergens gelezen dat het verplicht iets wekelijks moet zijn of heb ik dat gemist Evita? En zelf reageer je ook niet heel veel op berichtjes zei je toch!?

Op dit moment zie ik trouwens nog helemaal niemand die niet zijn weeggegevens heeft ingestuurd, alleen 1 persoon die pas later in het sprintje is ingestroomd en daardoor een week later begon.

Het is maar zoals ik erover denk hoor, doe wat je goeddunkt, weet echter dat ik wel eens niet online kan komen dus als het de bedoeling is dat ik dan gelijk gekickt wordt, heb ik liever dat ik direct maar gekickt wordt zodat ik hier niet al zoveel energie in heb gestoken. ohhh
Ik kan niet altijd dagelijks reageren, maar doe dat over het algemeen dan wel op alle belanghebbende dingen van zoveel mogelijk deelnemers aan het sprintje. Ik heb er geen behoefte aan me aan mensen te hechten en in mensen in te leven als ik nu al weet dat ik op een dag niet meer blijk mee te doen.

Ik wordt nogal verkouden geloof ik, pijnlijke ogen en loopneus. Ik ga aftaaien en wens jullie een fijne nachtrust toe.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 22:06    

Reageer met quote
Nee dagelijks lukt mij ook niet. Maar een keer per week zou kunnen en ook niet gelijk eruit. Maar als je bv 2 of 3 weken geen gewicht hebt ingevoerd dacht ik zelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 6:26    

Reageer met quote
Evita schreef:
Jessika schreef:

Ben blij dat je het zo zegt.
Mijn idee.
sorry hier staat deze week. Maar bedoel elke week. Tel maakt er eigen woorden van. Bij 2 of 3 keer geen gewicht dan eruit. Misschien eerst een pb sturen. Kan ook onmacht zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 6:29    
Vrouw Weeggegevens   Roxy1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond combi met ww

Reageer met quote
Yeah bijna een kilo eraf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2018 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
1x per week gewicht invullen kan iedereen. Daar doen we het toch ook voor. 2x niet ingevuld dan verwijderen.
Succes iedereen.

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 7:34    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Gefeliciteerd Roxy, prachtig resultaat. Applaus Applaus

Quote:
1x per week gewicht invullen kan iedereen. Daar doen we het toch ook voor. 2x niet ingevuld dan verwijderen.

Met het laatste ben ik het volledig eens Evita.
Geregeld invullen en liefst ook wat feedback aan elkaar geven is prettig.

Met het eerste ga je van vooronderstelligen uit over hoe andere mensen hun leven eruit ziet en wat zij aankunnen.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik doe dit niet om gewichten in te vullen, al houd óók ik het graag bij.
Ik doe het om een gezond gewicht te verkrijgen en later te behouden en om elkaar lekker te stimuleren en te ondersteunen op de minder makkelijke momenten.

Vandaag kwam bij mij de 6 naar voren, jippie, echt super. 76,8 kg schoon op de haak. Ik hoop dat ik geen al te grote schommelingen krijg komende dagen zodat die 6 ook op mijn weegdag ingevuld kan worden. Cool

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 12:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 15 van 19