Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen september - we doen het samen (9)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
micha1 schreef:
@YvonnetheLady; maar een ons is een ons ! En dieten is ook een lifestyle leren die normaal moet worden, dus toch heel erg goed om te blijven doen. De overgang brengt op zeker alles in de war ! Weet er alles van, achter de rug hier. Misschien af en toe 1 dag per week echt weinig eten om aankomen in de grote lijn te voorkomen ?

Ik ben ook aan het rondneuzen of ik tijdelijk iets anders kan doen. Misschien iets waarbij ook mijn hormonen worden aangepakt. Even helemaal het roer om om te kijken of mijn lijf dan ook schrikt en weer wil afvallen. Zoiets denk ik. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 14:22    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@YvonnetheLady, zou kunnen dat dat inderdaad helpt. Misschien iets proberen wat ongevaarlijk is, om te kijken wat het doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 17:15    

Reageer met quote
micha1 schreef:
@YvonnetheLady, zou kunnen dat dat inderdaad helpt. Misschien iets proberen wat ongevaarlijk is, om te kijken wat het doet.

ja geen gekke dingen met pillen uit internet reclames of zo.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 7:15    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Yvonne dat is echt balen. Begreep wel dat er speciale dieten zijn bij problemen met hormonen maar hoe dat zit weet ik niet exact. Maar dot werkt alleen maar frustrerend.

Ik het na een paar erg goede dagen een heel slecht weekend gehad (en de weegschaal zegt het tegenovergestelde natuurlijk). Ik hoop we komende dagen nog wat recht te kunnen trekken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Rood hokje Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 11:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Ingrid1986, jammer ! Maar we zien je gewoon bij de vele andere sprintjes, een keer rood hoort bij een afvalproces. Gewoon doorgaan, de aanhouder wint. Succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 0:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Aardblij,
@Flapje69,
@Joline,
gefeliciteerd met jullie tweede groen van deze sprint ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Ingrid1986, jammer ! Maar we zien je gewoon bij de vele andere sprintjes, een keer rood hoort bij een afvalproces. Gewoon doorgaan, de aanhouder wint. Succes ! Lach

Bedankt voor de moedige woorden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Flapje69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel, ik heb niet zo hoog ingezet deze sprint, hopelijk niet alleen groen, waar ook mn doel deze keer, succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 6:59    

Reageer met quote
Structopaat schreef:
@Yvonne dat is echt balen. Begreep wel dat er speciale dieten zijn bij problemen met hormonen maar hoe dat zit weet ik niet exact. Maar dot werkt alleen maar frustrerend.

Ik het na een paar erg goede dagen een heel slecht weekend gehad (en de weegschaal zegt het tegenovergestelde natuurlijk). Ik hoop we komende dagen nog wat recht te kunnen trekken.

Ik ben een beetje aan het rondneuzen wat er mogelijk is en als ik iets vind wat me wel wat lijkt dan ga ik dat oppakken. Anders weer terug naar hoe ik nu eet en dan maar in hele kleine stapjes er af zien te krijgen.

Tuurlijk kun je dat weer recht trekken. Gewoon weer een goede dag oppakken en het is zo weer recht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 23:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8