Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen sept./oktober - we doen het samen (23)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Deze week toch weer gestart met fietsen ook al is mijn knie nog geen 100 procent. Dinsdag gewoon om te kijken of ik ver genoeg kon buigen en strekken om te kunnen fietsen. Het had even nodig om mijn voet in een goede positie op het pedaal te krijgen maar het ging. Half uurtje rustig aan gefietst. En na het fietsen leek mijn knie zelfs soepeler en minder pijnlijk. Gisteren een half uurtje een beginners training op gezet. Ook dat ging goed. Vanaf nu dus opbouwen. Erg blij

Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 12:58    

Reageer met quote
Guppymaaike schreef:
Helaas...

Het is die tijd van de maand en deze keer is het me daarbij ook niet gelukt om de chocola en andere troep te laten staan. Ik ben wat slordiger geweest met mijn eetdagboek en dat is te merken. Zowel aan de weegschaal als aan mijn lijf. Mijn darmziekte speelt helaas weer op en meer dan me lief is. De pijn en vermoeidheid die daarbij hoort, slaat weer genadeloos toe.
Ook hardlopen is erbij in geschoten. Druk op het werk, man veel weg en de vermoeidheid door mijn ziekte en slecht slapende kinderen eisen hun tol.

Wel veel gewandeld, maar niet genoeg.

Maar we gaan er weer voor en vooral voor mijn gezondheid. Ik hoop door de komende tijd heel goed op mijn eten te letten de prednison buiten de deur te houden...

Chocolade en de troep, zoals jij het noemt, speelt denk ik ook bij je darmziekte een grote rol. Met name geraffineerde suikers die bijna overal in zitten hebben een grote invloed op de darmflora. Het is werkelijk vergif voor de mens. Zeker met een darmziekte slaat dan de vermoeidheid genadeloos toe als je dat soort eten binnen krijgt. Ik weet het, we eten allemaal dingen die niet goed voor ons zijn. Maar puur en gezond eten zal je niet alleen helpen met afvallen maar ook helpen met je darmen op orde te krijgen. Wat mij enorm geholpen heeft bij het op orde krijgen van mijn darmen is Aloë Vera drinken. Dan niet de drankjes die je bij de Action of in de supermarkt kunt kopen maar echt het pure sap. Let er dan wel op dat niet het hele blad wordt gebruikt maar alleen de gel die in het blad zit. De sappen waarin het hele blad verwerkt wordt kunnen namelijk je klachten extra verergeren omdat in de schil van het blad een stof zit die irriterend is voor je darmen. Daarnaast ben ik probiotica gaan slikken. Je darmen zijn het deel van je lichaam waar je immuunsysteem wordt opgebouwd dus heel belangrijk voor je gezondheid. Ik hoop dat je wat kunt met deze tips en als je wat meer wil weten mag je me gerust een pbtje sturen. Als je darmen goed op orde zijn dan kan een keertje troep eten ook veel minder kwaad en zal je er ook minder last van vermoeidheid hebben. Succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 13:27    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Roufie en
@Yvonnethelady, jammer. Maar jullie hebben wel drie weken groen gehaald ! Daarvoor gefeliciteerd ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 0:38    

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Roufie en
@Yvonnethelady, jammer. Maar jullie hebben wel drie weken groen gehaald ! Daarvoor gefeliciteerd ! Lach

Dank je wel Micha. 4 weken groen hoor Erg blij Maar ik was gisteren tijdens mijn werk vergeten mijn gewicht in te vullen. Mijn laptop staat op mijn thuiswerkplek in ons nieuwe huis maar omdat dat nog niet helemaal af is wonen we daar nog niet. Thuis aangekomen bedacht ik me dat ik mijn gewicht nog had moeten invullen maar ik kwam via mijn telefoon niet ingelogd op de weegclub dus vandaar geen groenvakje te zien. Mijn gewicht was gisteren 103,2 dus toch nog 5 ons eraf. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 10:59    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Yvonne the lady, heb het gelezen. Sorry. Wanneer je je in het nieuwe sprintje, waar je je voor had aangemeld, opnieuw aanmeld, doe je gewoon weer mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 11:16    

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Yvonne the lady, heb het gelezen. Sorry. Wanneer je je in het nieuwe sprintje, waar je je voor had aangemeld, opnieuw aanmeld, doe je gewoon weer mee.

Dank je wel. Daar heb ik me inmiddels weer aangemeld.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7