Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen mei - we doen het samen (18)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
@ Lisa en Bloempje, ook goed aan het bewegen zeg! Volgens mij komt het resultaat met vertraging op de weegschaal maar uiteindelijk komt het toch.

Het stoppen valt me echt 300 punten mee, kost eigenlijk geen moeite. Verleidingen (andere rokers, koffie, gezellig een wijntje) genoeg, maar geen behoefte. Mijn lichaam vraagt er ook niet om, wat ik wel heel raar vind. Maar goed, beter zo... Ik let nu wel extreem veel op wat ik eet, waarom ik eet en hoeveel ik beweeg. Ik wil echt voorkomen dat ik aankom. En mocht het toch zo zijn, dan wil ik dat ik er alles aan gedaan heb zodat ik me dat zelf niet kan kwalijk nemen.

Jullie zien, met de motivatie is niets mis. Ik hoop dit sprintje met een groen vakje samen met jullie allemaal af te ronden! Hou vol allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 19:21    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ooievaar
Goed bezig! Super dat je aan de verleidingen kan weerstaan.

Daarnet nog 6km gaan wandelen. Bewust gewacht tot de grootste warmte weg was, het deed echt deugd om nog een toerke te doen.
De laatste weken zitten we constant in de tuin. De kindjes voetballen, zitten op de schommel...
Eigenlijk stiekem al veel genoten van ons gezin door corona.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 22:14    
Vrouw Weeggegevens   Guppymaaike
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond en minder eten

Reageer met quote
Ik zou normaal vandaag mijn meetgegevens doorgeven, maar ik wacht een dagje. Vanmorgen ongesteld geworden en gewoon 2 kg meer dan gisteren (ik weeg elke dag)!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 9:08    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja ja, ik wás heel goed bezig! En de volgende dag kwam een kleine eetuitschieter... oke nog niet zo erg (400gr er bij) en de dag erna een BBQ met een heerlijk wijntje... Tja die was gepland en die gunde ik mijzelf ook erg. Ik dacht nog wel redelijk netjes gegeten te hebben met veel groente en niet teveel vlees... Maar nadat ik het de volgende dag invoerde op de eetmeter kon ik wel verklaren waar de volgende 400 gr vandaan kwamen...
ik had ruim 2300kcal weg gegeten...
Nouja, genoten heb ik er zeker van, maar mijn groene vakje werd zo natuurlijk wel steeds roder...Vandaag dus maar weer netjes in het gareel en ik moet zeggen dat de motivatie weer top was dus het ging mij ook goed af Lach Dus ik heb toch nog goede hoop op een groen vakje morgen (maar durf t ook niet met zekerheid te zeggen...)

Maaike, hier ook de menstruatie aangebroken.. vervelend dat dit voor extra schommelingen zorgt he... (op alle vlakken...)

Ooievaar: echt super goed zeg!!! Ben trots op je! hopelijk blijf je jezelf zo voelen, powervrouw!!!

Lisa, ja ik geniet ook zo van de extra momentjes die de corona maatregelingen met zich mee brengen Lach
Al ben ik wel blij dat de kindjes weer 2 dagen per week naar school gaan. Wat contact met andere kinderen en geen les van mama (maar thuis gewoon mama hebben) is ook heel erg belangrijk!!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 21:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wow, m'n eind doel van dit sprintje komt gewoon in zicht !!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Guppymaaike

Dieet: gezond en minder eten

Reageer met quote
Voor het ontbijt ruim 5km hard gelopen: 81,2. Dus net een groen vakje...

Verder hele week heel netjes gegeten, dus verwacht volgende week een grotere daling!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 10:21    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wauw GuppyMaaike, 5 km hardlopen ! Lach
Moet ook eens proberen wat te hardlopen, lijkt me leuk.

Complimenten aan iedereen, mooi clubje zo ! Terwijl het geen eenvoudige tijd is. Heb het zelf op de valreep gehaald, 1 dag streng eten was voldoende om hier gelukkig weer een onsje minder aan te tikken. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Mixed feelings hier. Ik had zo graag een vet groen vakje gescoord deze week... de afgelopen 2 dagen leek dat ook die kant op te gaan. Gisteren gaf weegschaal 76,6 aan, vandaag ineens weer 77,2. Zo gaat het al de hele week dus vanaf nu ga ik mijn gemiddelde gewicht per week hier doorgeven. Laat dit deze week nu ook 77,2 zijn...
Dus aan de ene kant een beetje teleurgesteld. Aan de andere kan ook heel erg blij. Het blijkt dat ondanks het stoppen met roken ik toch nog kan afvallen! Dus waar ik voor vreesde, dat de kilo’s er aan vliegen, is (nog) niet gebeurd.

Veel succes voor iedereen hier nog deze komende week! Het zou fantastisch zijn als we met zijn allen de eindstreep halen en dan weer verder in een nieuw sprintje!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 10:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Guppy, ik hoop ook binnekort de 5 km weer aan te tikken Lach

Micha, ik vond dit ook een heel erg motiverend sprintje! Komt ook wel door dat ik zelf de vibe erg heb maar de steun op de minder sterke momenten was erg fijn. op naar t volgende sprintje en dan weer verder!!! (eerst nog even zelf zorgen voor t laatste groene hokje hopelijk)

ooievaar, volgende week heb je gewoon een knallend groen vakje Lach
Ik ben er van overtuigd dat je niet hoeft aan te komen als je stopt met roken. Veel mensen zijn zo gefocust op die peuk dat ze het compensatie gedrag in eten niet merken. Dus als je daar wel op let hoeft t dus niet te gebeuren inderdaad. En ja, je zal wel merken dat je die peuk na een zware maaltijd mist, die zette je darmen dan wel even sneller aan het werk. Maar als je die zware maaltijd niet eet, dan hoef je de peuk ook niet te missen Lach
Ik hoop in de buurt van mijn streef van dit sprintje te kunnen komen, dan kan ik weer door naar mijn volgende streef!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 11:45    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Debbie1990,
@Ooievaar en
@Streefjaar
, gefeliciteerd met het volmaken van dit hele strenge groene sprintje ! Complimenten want dit is qua dieet geen makkelijke tijd. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 13:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7