Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen mei - we doen het samen (18)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Heel herkenbaar Bloempje.. ik snap soms niets van mijn lijf of van de weegschaal. Ik weet dat je gewicht schommelt maar soms is het niet logisch dat na extra sport en goed eten, er toch ineens weer een halve kilo bij zit. Ik heb er daarom over nagedacht om op mijn weegdag (de dag dat ik hier mijn gewicht doorgeef) het gemiddelde gewicht van de voorliggende week door te geven. Dat geeft een betrouwbaarder beeld dan de momentopname op de weegdag.

Voor nu geef ik nog even mijn gewicht van vanmorgen door. Ben tevreden (maar was dus eerder ook lichter). Ik kom in de buurt van mijn streefgewicht. Maar nu wordt het spannend, tenminste voor mij, ik heb gezegd dat als ik rond dit gewicht zit, ik stop met roken. Dus gisteravond mijn laatste sigaret gerookt! Nu zo uitkijken dat de kilo’s er niet opnieuw aanvliegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 9:07    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh wat goed van je ooievaar!!! Stoppen met roken is echt niet niks, ik weet er alles van!
Zorg ook voor een goede motivatie, dat helpt echt heel erg.
Mijn motivatie was mijn kinderwens en ook de opkomende benauwdheid...
Je moet t echt willen. En dan nog blijft t jaren lang moeilijk... Maar tegelijk vind ik het ook zo'n bevrijding dat t niet meer 'moest' Erg blij
Zoek ook geen vervanger in voeding maar in activiteit, dat werkt ook goed. Ga desnoods haken ofzo. Maar zorg dat je handen bezig zijn.

Voor t gewicht: wekelijks t gemiddelde invoeren is misschien niet eens zo'n slecht idee...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 9:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was er al langere tijd klaar mee, met het roken. Eerder er 2 jaar vanaf geweest, koste relatief weinig moeite om te stoppen maar de kilo’s vlogen er aan. Ik heb toen ook echt gelet op mijn eten, maar toch... Dit heeft mij de afgelopen jaren weerhouden om te stoppen. Ik worstelde nog met mijn gewicht, afvallen lukte maar ik kwam net zo makkelijk aan. Ik wilde eerst mijn eetgedrag beheersen, afvallen en dan dus stoppen.
Eigenlijk valt nu alles samen. Ik had een voorraad sloffen in huis en was met de laatsten bezig, door het thuiswerken meer rust en tijd om meer te bewegen en goed te koken. Geen sociale (live) contacten waardoor ik verleid kan worden om te roken... Dus gisteravond waren de sigaretten op en was het klaar.
Ik monitor als een gekke mijn verbruikte en ingenomen kcal.. ik Heb nog nooit kcal bijgehouden maar ik wil deze keer niet de mist in gaan. Vorige keer dacht ik ook dat ik niet anders was gaan eten.

Met de motivatie zit het dus wel goed bloempje, maar ik vind het gigaspannend wat het met mijn gewicht doet. Wat jij ook zegt: ik ga veel water drinken en meer bewegen ( was ik afgelopen weken al mee begonnen). Ben jij helemaal niet aangekomen toen je stopte?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 12:33    
Vrouw Weeggegevens   kiwietje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Sorry, was niet m'n bedoeling om meteen met een rood vakje te beginnen! M'n 'oude' gewicht stond op de 1 of andere manier nog open, dus het klopt niet. Gooi me er maar weer uit, dan sluit ik volgende keer weer aan! Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 11:01    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ooievaar
Veel succes met het stoppen met roken!

Bloempje
Soms is het gewicht niet in verhouding met wat je doet. Ik heb dat ook.
Vanavond nog 8km gewandeld aan een stevig tempo. Sinds corona ga ik dagelijks een uur gaan wandelen maar nog niet zoveel resultaat gezien...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 22:13    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ok kiwietje, bij deze, we zien je bij de andere sprintjes en evt binnenkort bij deze sprintjes. Succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 16:55    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@li5anne, eigenlijk mag je niet een week overslaan, maar het is een moeilijke tijd, en je bent weer afgevallen, dus ik laat je staan. Succes Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 16:57    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ooievaar, hoe gaat t met t stoppen?

Hier ben ik een aantal dagen blijven hangen en nu opeens is er in ene 800 gram af! Geen idee waar dat dan weer vandaan komt, maar mij hoor je niet klagen...
Nu even kijken of het zo blijft of dat er weer wat bij zal komen (dat laatste verwacht ik eigenlijk wel...) Hoe dan ook, ik denk dat ik zeker weten wel een groen vakje hier zal kunnen plaatsen zaterdag! Lach

Vandaag 4 km hardgelopen in 26 minuten (met 5 min wandelen tussendoor) Uitlachen
Was al erg warm vanmorgen trouwens! Maar wat een zalig weer, echt een traktatie! Cool

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 11:42    
Vrouw Weeggegevens   Debbie1990
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Amai bloempje zo goed! En ooievaar stoppen met roken echt ook super zeg!

Heb zelf een super slechte week lukt me echt niet om me aan mijn dieet te houden .... weet dat het altijd met ups en downs gaat maar toch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 18:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even volhouden Debbie! Je gaat immers supergoed, 3 vette groene vakjes op rij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 19:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7