Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen mei - juni - we doen het samen (5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LetsDoIt
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Een streng sprintje is wat ik nodig heb.Voor mij de eerste keer, dus gelijk gemotiveerd om er de komende vier weken voor te gaan, we gaan voor groen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 9:16    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Let's do it, welkom . Succes en ik denk dat het gaat lukken ! Lachen Houdt ons een beetje op de hoogte hoe het gaat ! Dan kunnen we ook support geven. (als je dat wilt tenminste) Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hmmm, nou. Maar 200 gram eraf deze week. Ik had er wel meer van verwacht. Ik heb wel enkele slechte nachten achter de rug, dat is bij mij ook altijd wel van invloed. Hopelijk gaat er volgende week wel iets meer vanaf! Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 mei 2019 9:19    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Senais, 200 gram is niet zo weinig hoor ! Het is prima. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 mei 2019 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Ik zit net naar het schema bovenin te kijken. Ik heb voor dit sprintje ingezet op 2.2 kilo in 4 weken. Dat moet toch goed te doen zijn. Dan weeg ik 68.5. Dat zou toch wel gaaf zijn. Afgelopen 2 weken gingen niet echt lekker, maar ik ga er nu weer helemaal voor. Me netjes houden aan het eetschema en niet smokkelen. Ik heb er zin in. Met z'n allen voor 4 weken groen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 7:48    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Senais, 200 gram is niet zo weinig hoor ! Het is prima. Lachen

ja normaal gesproken was ik daar ook blij mee. Maar alle andere keren dat ik weer begon aan mijn afvalrace viel ik de eerste weken juist wat meer af en daarna was ik blij als het 200 gram per week was. Nu ben ik dus pas net begonnen en is er na alle moeite slechts dit af. Dan ben ik bang dat het over een tijdje dus 200 gram per kwartaal wordt o.i.d. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 12:31    
Vrouw Weeggegevens   LetsDoIt

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Betere motivatie kon ik voor mezelf niet vinden, vandaag naar de winkel gereden en een super mooie jumpsuit gekocht met blazer, deze wil ik over 8 weken dragen op een bruiloft van goede vrienden. Overdag met blazer en savonds zonder. Hij past, maar zit ontzettend strak op dit moment, nu doorgaan zetten om de komende 8 weken minimaal 5 kilo af te vallen, maar hoop eigenlijk op meer.
Ik wil zo graag dit setje aan op hun bruiloft Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 13:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@letsdoit. Wat een ontzettend leuk motivatiemiddel heb je. Nu inderdaad hopen dat het gaat lukken. Heb je je jumpsuit goed in het zicht gehangen?

@senais. Ik kan me voorstellen dat 200 gram demotiveert als je net begonnen bent. Dan wil je grote getallen zien. Maar het lichaam zit vaak raar in elkaar. Hopelijk volgende week wel grote getallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 6:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@letsdoit. Wat een ontzettend leuk motivatiemiddel heb je. Nu inderdaad hopen dat het gaat lukken. Heb je je jumpsuit goed in het zicht gehangen?

@senais. Ik kan me voorstellen dat 200 gram demotiveert als je net begonnen bent. Dan wil je grote getallen zien. Maar het lichaam zit vaak raar in elkaar. Hopelijk volgende week wel grote getallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 6:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wow, de eerste groene hokjes al weer binnen. En gelijk ook mooie resultaten. Plukdedag 0,6 en Saraa gelijk 2 kilo Erg blij . In 1 week gelijk je doel voor 4 weken gehaald !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 9:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6