Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen juni/juli -1 ons is al voldoende

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lyfe
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi !

Ik zou ook heel graag meedoen in dit sprintje.
Sinds 2 weken weer goed bezig met behulp van een voedingsconsulente. Voel me er heel goed bij en heel fijn...niks tot weinig hongergevoel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Sasja22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Lyfe, welkom in dit sprintje. Geweldige voedingsconsulente lijk je te hebben ! Is het een bepaald soort dieet, of werkt ze met een voor iedereen indiviueel aangepast dieet ? Interessant! Veel succes alvast ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Lyfe

Reageer met quote
@ Sasja22, Nee geen dieet. Heb voor een leefstyle aanpassing gekozen...hoop zo dit altijd vol te kunnen houden.

Wat koolhydraten minder en veel meer proteinen.
Eet ik op een dag brood, dan eet ik bijv in de avond een koolhydratenarme maaltijd.
Dus niet alle 3 de maaltijden op een dag bevatten koolhydraten wat hiervoor door brood,aardappelen en pasta's wel bij mij veel voor kwam...en veel gevarieerder en je eet zo nog een keer wat anders.
Ze maakt persoonlijke schema's en waar ik ook mijn eigen twist aan kan geven, ideaal !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Sasja22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Lyfe, lijkt me heel gezond. En het werkt, je hebt al drie weken groen ! Succes! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 17:40    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook weer graag mee. Dit keer met een iets realistischer streefgewicht dan in het vorige sprintje. Maar 4 keer groen is al goed, daar ga ik weer voor. Erg blij

Volgende streefgewicht 90,6 kilo op 15 oktober 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 20:47    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Sasja22 schreef:
Je bent aan een indrukwekkende reeks bezig, Sarah2021, van 84,3 kg naar 69 in een jaar. Geweldig. Wat is je geheim, haha. Lach

Mijn geheim? Haha het is geen geheim hoor… ik heb in december mijn maag laten verkleinen in België. Beste keuze (voor mij) ooit. Ik ben zo blij dat het nu wel lukt en ik weer trots in de spiegel kan kijken. Mijn bmi was niet hoog genoeg om in NL in aanmerking te komen voor een operatie, in België wel. Ben daar geopereerd door een Nederlandse chirurg. De laatste kilo’s gaan nu wel langzaam hoor. Ik hoop eind december te eindigen op 60 kg.Ik heb trouwens een sleeve operatie gehad….

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Holly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Voedingsconsulente

Reageer met quote
Succes allemaal!
Ik ben 19 april begonnen, de spreekwoordelijke knop is omgegaan.

Op 19 april begonnen op 85,5 kg nu 78 kg dus al 7,5 kg kwijt.

Ik volg geen speciaal dieet ik heb mijn eetpatroon aangepast.
Sochtends werk ik en met brood als ontbijt hield ik dit niet vol.
Ik krijg elke ochtend een klein bakje proteine kwark.
Dan tussen de middag 2 a 3 stukjes koolhydraatarm brood, met beleg wat ik lekker vind.
Ik ben dus niet heel erg koolhydraatarm bezig, maar er zit zoveel in gewoon brood en ik merk dat ik met dit koolhydraatarm brood gewoon echt langer vol zit.

Voor de rest mijn drinken vervangen. Ik ben geen water drinken, maar multivitamine etc dronk ik heelveel en dit geen ik nu laten staan en ik drink nu alleen nog rivella, crystal clear, thee of koffie.

En savonds gewoon mijn eten.

Heb ik tussendoor honger of zin in iets wat eigenijk helemaal niet voorkomt maar dan pak ik een plakje vleeswaren, of een blokje kaas.

Savonds pak ik vaak een blokje pure chocolade, daar zit vrij weinig in en is mijn traktatie haha.

Ook krijg ik 1 keer per week gewoon mijn patatje met kroket en soms ook heus wel een softijs met dit warme weer in het weekend.

De laatste 2 weken stond ik wat stil, waarschijnlijk een plateau maar sinds vandaag gaat t gewicht weer naar beneden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 6:09    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
@Holly, goed bezig, ga zo door!

Mijn gewicht is vergeleken met gisteren 700 gram minder, ben er wel blij mee, was het ppuur vocht,.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 11:38    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Ik ben weer zo’n 16 weken bezig, en er ging heel weinig af, geen 1 of 2 onsjes per week. De laatste 2 weken eindelijk een pond per week.Ik hoop dat dat zo blijft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Holly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Voedingsconsulente

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
Ik doe ook mee. Ik ben weer zo’n 16 weken bezig, en er ging heel weinig af, geen 1 of 2 onsjes per week. De laatste 2 weken eindelijk een pond per week.Ik hoop dat dat zo blijft.

misschien eens via een app bijhouden wat je op een dag eet.
ik heb daardoor veel inzicht gekregen wat ik zoal op een dag at en ook qua calorieen

dit heb ik ongeveer 2 weken gedaan en nu weet ik nu wel wat ik wel en niet kan eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 20:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7